Kolmas hiusten kotivaalennus, kohta pitäis olla ihan vaaleet hiukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Aluksi oli ihan tummaksi värjätyt hiukset. Ekalla kerralla kun vaalensin niistä tuli karamellin väriset ja tyvestä oranssit. Nyt on tyvet vaaleet ja pituudet tummemmat. Ostin tällä kertaa 2 pakettia kun viime kerralla ei vaalentunu kunnolla, saa nähdä mitä käy!

Muista käyttää paljon hoitoaineita. Mun hiukset varmaan tippuis tossa käsittelyssä. Blondaan varmaan vain 2 kk välein, silti tosi huonokuntoiset. Meinasitko siis laittaa kerralla nuo 2 purkkia päähäs? Jos siis oikein ymmärsin.. Eihän se tökötin määrä merkitse mitään, vaan se vaalennusteho ja se, että sitä on joka puolella hiuksia. Vain pitkät/erityisen paksut hiukset tarvitsee 2 purkkia.

Ai piti vielä sanoa, että taitaa olla useimmissa väripurkeissa suositus, että vähintään 2 viikkoa värjäysten välissä, ja vaalennusten välissä ehkä kenties kuukausikin?
Eli jos vaalennat, voit värjätä päälle jonkun värin kahden viikon päästä, mutta jos vain vaalennat niin kuukausi väliä ennen uutta vaalennusta. En tosin ole varma.

!!!! No huh! Itsellä oli jo ekan käsittelyn jälkeen niin hauras ja ns. purkkatukka, että en kyllä ois kestänyt yhtään kertaa enää. Parturisiskoni sanoi, että pääosin kaksi kertaa vaalennusta ja sitten se on kaput. Ja kun värjää juurikasvuakin, niin ei sitä vaaleaa kestä koko päähän aina laittaa, tippuu ne hiukset vähemmästäkin...

Huihai, mulla ollut 1v mustana kunnes taas aloin värjäämään vaaleeks ja tällähetkellä mennyt 6prk kaupan vaalennusainetta ja vieläkin on oranssit osittain :D Mulla tää tukka ei lähe pois päästä vaikka mitä tekisin. Ohennussaksillakin saa leikata kerran viikkoon jos haluaa pitää tosiaan ohuena nää :D Edellisellä kerralla tais mennä 2x vahvin parturiaine, 1x toisiks vahvin parturiaine, joku tuhka-aine yhtenä iltana ja 4prk kaupan ainetta sitten viikon sisäänja silti oli hieman oranssina ja tukka pysy päässä!! On se kumma kun haluis vaaleen ja ohuen ni ei muuten onnistu millään :D

Ei oo pahemmin vielä hiukset kärsiny. Mulla on super-rasvaset hiukset :D

Joo, laitoin 2 purkkia ku viime kerralla se 1 purkki kuivu hiuksiin ja siks tuli epätasanen tulos. Mul on pitkät hiukset.

Riippuu niin hiuksista kestääkö tuollaista värjäämistä. Joillain menee pilalle kahdesta värinpoistosta jo. Mä sain leikkiä hiuksillani vuosikausia, ennekuin ne kärähti. Vaaleesta tummaksi, tummasta vaaleeksi, eestaas. Nyt kun vuoden sisään tein viisi värinpoistoa, niin tukasta tuli korppu. Latvat on varmaan nähnyt kymmenen käsittelyä, ja olisi kyllä aika pätkäistä.

Mahtaa olla hiukset hyvässä kunnossa tuon käsittelyn jälkeen :D Muistan joskus kun vaalensin vielä koko päätä sen miten hiukset oli värjäyksen jälkeen karheat ja niiden harjaamista ei voinut kuvitellakaan. Onneksi hoitoaineet pelasti tilanteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei oo pahemmin vielä hiukset kärsiny. Mulla on super-rasvaset hiukset :D

Joo, laitoin 2 purkkia ku viime kerralla se 1 purkki kuivu hiuksiin ja siks tuli epätasanen tulos. Mul on pitkät hiukset.

Siis miten niin kuivui hiuksiin?

:D mulla meni 8 pakettia, osa oli värinpoistoa ja osa vaalentavia hiusvärejä ja edelleenki on vähän kellertävät, mut aurinko saa vaalentaa loput! Ite en voi tuhkaan taittuvia värejä käyttää, ku vetää samanien harmaaks.. :( mut hopeashampoo auttaa jonki verran! B) ja luonnostaan on kuiva hiuslaatu, ni ei vaalentaminen, kyl kuivattanu juur mitään enempää, ohensi hiusta, muttei haittaa, ku on tämmönen niin paksu, et päänahka hikoaa koko ajan, vaik kuinka ohentaa hiuksia.

mulla kampaaja vaalensi kerran koko päivän,aina tyrkkäs vaan oranssia.. vaaleet sit lopulta saatiin ja hiukset oli ihan hyvä kuntoiset. ethän laita viimeistä värjäys kertaa tyvestä asti ?

No johan vaaleni! Vähän oranssiin taittuvat mutta osa hiuksista on jo ihan vaaleet. Mulla oli ennestään tummempia raitoja ja siks ne ei oo vielä ihan vaaleita. Mutta taidan tyytyä tähän ja ostan sitä hopeasshampoota :)

Seuraavaks laitan ihan tavallisen vaaleen värin enkä värinpoistoa, mutta ajattelin ainakin muutaman viikon odottaa. On kyllä vähän takkuset ja jää vähän hiuksia harjaan...

No johan vaaleni! Vähän oranssiin taittuvat mutta osa hiuksista on jo ihan vaaleet. Mulla oli ennestään tummempia raitoja ja siks ne ei oo vielä ihan vaaleita. Mutta taidan tyytyä tähän ja ostan sitä hopeasshampoota :)

Seuraavaks laitan ihan tavallisen vaaleen värin enkä värinpoistoa, mutta ajattelin ainakin muutaman viikon odottaa. On kyllä vähän takkuset ja jää vähän hiuksia harjaan...

Osta joku tosi hyvä ja hoitava hiusnaamio, toi on melkonen rääkki hiuksille. Ja älä ihan heti värjää miksikään!

laita hoitoainetta latvoihin ja älä pese pois

Yhteistyössä