A
ap
Vieras
Täältä olen monesti lukenut, että kolmas lapsi ei muuttanut elämää samalla tavalla kuin toinen lapsi ja että kolmas lapsi "menee siinä samassa". Ajattelin kuitenkin, että esimerkiksi kun perhe sairastaa on eduksi ettei lapsia ole enempää kuin aikuisia. Meillä on kaksi pientä lasta ja todellinen flunssakierteinen talvi menossa. Yöt on kuitenkin yskivienkin lasten kanssa helppo organisoida kun mies nukkuu toisen kanssa ja minä toisen. Tällöin lapset eivät herättele toisiaan yöllä ja molemmilla on aikuinen vierellään. Entäs sitten kun se kolmas on siinä?
No joo... Jos joku muistaa niin täällä jo viime viikonloppuna kyselin näistä kolmansista. Meille se olisi nyt tulossa vaikka minulla on ollut kierukka lähes vuoden päivät. Ollaan koko viikko pohdittu/itketty/raivottu mitä asian kanssa tehdään ja käännytty nyt kuitenkin siihen tulokseen että meille tulee sitten kolmas vauva!
Ollaan asiasta iloisia, mutta samalla olen hieman huolissani jaksamisesta. Mies tekee jonkun verran työmatkoja ja välillä aika pitkää päivää.
No joo... Jos joku muistaa niin täällä jo viime viikonloppuna kyselin näistä kolmansista. Meille se olisi nyt tulossa vaikka minulla on ollut kierukka lähes vuoden päivät. Ollaan koko viikko pohdittu/itketty/raivottu mitä asian kanssa tehdään ja käännytty nyt kuitenkin siihen tulokseen että meille tulee sitten kolmas vauva!