K
kahden äiti
Vieras
Meillä on kaksi lasta, oon aina sanonut että ei enempää. Nyt sitten olen aloittanut työt, elämä suht mallillaan mutta oon usein huomannut että mietin vielä mitä säästäisin esim vauvan vaatteista ja tarvikkeista, jos... Onkohan tää vaan jotain ohimenevää, kun tosiaan hoitovapaalta töihin palasin just vai mitä??? Lapset tappelee, toisella uhmaa, toinen muuten vaan ei tottele ja kaikkea tällaista 'normaalia' - luulis että haaveet kolmannesta karisisi, mutta aina vain ne ajatukset putkahtaa mieleen... Oon jo yli 30, mies yli 40 että ei tässä liian kauaa voi edes haaveilla... Tosin mies ei enää tahdo lisää, että kai se kaikki siihen kaatuu - viimeistään... Vai onko se tämä biologinen kello mikä tikittää ja saa päähän vielä vauva-ajatuksia 