Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Meillä mietittiin elämän tärkeysjärjestys uusiks. Mitä muuta tahansa voidaan tehdä 7-vuoden päästä muttei enää yhteisiä lapsia.

Joten se on nyt soronoo kortsuille ja vauva kolmosta tekemään ja toivomaan

Onnittelut plussanneille, ihana odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Mä tuun kans mukaan tänne!:cool::D
Oon 39v ja annettiin miehen kanssa eilen kolmoselle lupa tulla. Ennestään meillä on 2 lasta, 3v9kk ja 7kk. Yritys alkoi nyt pitkän uumoilun jälkeen. Ensin en missään nimessä olisi halunnut enää yhtään lasta. Viime raskaus oli tosi rankka kovine liitoskipuineen ja todella pahan raudanpuuteen ja raskauden aikaisen kilpirauhasen vajaatoiminan kanssa. Nyt kumminkin kun kakkonen on ollut tosi helppo ja hyvinnukkuva vauva alkoi mulle sittenkin vauvakuume:love: Haluisin saada tehtyä myös kaikki mahdolliset lapset ennen 40v synttäriäni.

Nyt on menossa yk1, kp16/27-34, Pongasin oviksen eilen ovistikuilla. Lisäksi greippi on käytössä. Aikaisemmat 2 lasta saivat myös alkunsa kierroista, joissa olin syönyt greippejä:p
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Hei
Onkohan täällä enää ketään?☺
Itse haaveilen kolmannesta lapsesta, vanhemmat lapset koululaisia. Mietinnässä kovasti, vieläkö uskaltaa, onko enää mitään järkeä aloittaa kaikkea alusta kun arki nyt jo helppoa.. mutta silti ajatus vauvasta on läsnä jatkuvasti. Alustavasti ollaan puhuttu, että ensi vuoden alusta voisi yritys alkaa.. olisi mukava jakaa ajatuksia!
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Hei
Onkohan täällä enää ketään?☺
Itse haaveilen kolmannesta lapsesta, vanhemmat lapset koululaisia. Mietinnässä kovasti, vieläkö uskaltaa, onko enää mitään järkeä aloittaa kaikkea alusta kun arki nyt jo helppoa.. mutta silti ajatus vauvasta on läsnä jatkuvasti. Alustavasti ollaan puhuttu, että ensi vuoden alusta voisi yritys alkaa.. olisi mukava jakaa ajatuksia!
Minä ainakin täällä taustalla :) meillä yritys jo päällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja Pomelo123
Mikä tilanne teillä santrana menossa?:) koska olette aloittaneet yrityksen? Oliko päätös kolmannesta helppo?:)
Mä täällä kaikkea pähkäilen, työelämää, rahatilannetta ja oikeastaan kaikkea mahdollista. Vanhemmat lapset jo 7- ja 8-v.
 
Mikä tilanne teillä santrana menossa?:) koska olette aloittaneet yrityksen? Oliko päätös kolmannesta helppo?:)
Mä täällä kaikkea pähkäilen, työelämää, rahatilannetta ja oikeastaan kaikkea mahdollista. Vanhemmat lapset jo 7- ja 8-v.
Kaukana helposta, edelleen välillä iskee epäilys onko tässä nyt mitään järkeä.
Raha kai se eniten ahdistaa, että joutuuko tekemään kompromisseja kuinka paljon. Syyskuussa kuitenkin annettiin lupa tulla ennestään pojat 4 ja 2,5 vuotiaat. Kouluun pitäisi tammikuussa lähteä, joten varmaan tauolle jää nyt joulukuun ajaksi yritys.
Meillä mies haluaisi pitää osan vanhempain vapaasta ja taloudellisesti se olisi kannattavampaakin joten saa nähdä miten asia meillä kääntyy aikanaan :) lokakuussa oli keskenmeno, mutta sille taisi olla tarkoituksensa...
 
Täällä myös mukana. Ensimmäinen yrityskierto meneillään. :) Lapset 3.5v ja 2v. Tytöt. Tällä hetkellä dpo10 ja kp. 24/26. Menkat alakaa sunnuntaina/maanantaina, jos alakaa.  toiv. Ei ala.
 
Mukava että täällä on muitakin! Ei tosiaan ole helppoja päätöksiä nämä, meilläkin vasta mulla ”ura” aluillaan ja tuntuu että pitäisi jonkun aikaa tehdä töitä, mutta toisaalta jos nyt vielä kauan odottaa, tulee ikäero vanhempiin ehkä liian suureksi kuitenkin.. siltikin halu päästä yrittämään jo on suuri, pitäisi ihan selvittää missä kierukan poisto täällä tapahtuu, onko ihan vaan tk:ssa.. ja varailla jo vaikka sinne aikaa☺
 
Heips!
Kiva jos tämä ketju aktivoituisi :)
Meidän perheeseen yritetään kolmatta lasta, 7 ja 5-vuotiaat pojat mulla edellisestä liitosta ja miehelle olisi ensimmäinen. Vuosi yritystä lähestyy ja tässä kierrossa olen menossa ovulaation jälkeen ultraan, sitten varaillaan seuraavalle kierrolle labroja ja siitä hoitoihin lähetettä. Kovin jännittää :) todennäköisin syy meillä on jo tovin ollut tiedossa, joutunut vaan odottamaan että tarpeeksi kertyy kiertoja alle kun julkiselle mennään.

Olen kuumeillut enemmän ja vähemmän kuopuksen syntymästä asti, nyt on jalansija saatu vakiinnutettua hyvin työelämään ja siitä se päätös oikeastaan lähti. Valmistuinkin kesällä joten ei toistaiseksi ole syytä että miksi ei.. opintoja olisi kyllä suunnitteilla ja olen ”kirjannut” itseni listoillekin mutta ne saa tarvittaessa jäädä.
Siinä määrin tuota ikää että jos toiveissa neljäskin joskus olisi niin hetki taitaa olla nyt :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Täälä on kans välillä mietityttänyt, että onko nyt oikea hetki. Mutta sitten taas, että onko sitä oikeaa hetkeä niin sanotusti ikinä.. Rahatilanne ok ja vakituinen työpaikka alla, mut suunnitelmissa olis aloittaa talon rakentaminen. Jos jäädään odottamaan sen valmistumista, niin menisi vielä varmaan 2-3 vuotta ja siihen päälle mahollisesti pitkä yritys. Ei sekään houkuttele. Ikää tulee koko ajan lisää ja riskit kasvaa yms. Yms. Eipä sitä nytkään tiedä, että kauanko kestää ennenkuin se plussa pärähtää testiin. (n)

Nyt kp26/26, mahaa juilii mut ei mtn merkkejä alkavasta vuodosta. Valkovuoto on hurjaa ja tuntuu, että holahtelis housuunki välilä. Dpo12 oletetusti ja r-testi aamulla täysin negatiivinen. Olen jo melkein luovuttanut tämän kierron tärpin suhteen, mutta saisi nyt kuukautiset alkaa, niin pääsisi uuteen kiertoon.


Mites muilla fiilikset ja olotilat?
 
Toivottavasti tämäkin aktivoituisi vielä. Täällä myös kolmosen mahdollisuudesta puhuttu, aijemmat lapset 7/11 & 4/13. Pillerit jätin pois joulukuussa ja nyt saa tulla jos on tullakseen, vielä en ala ovista tikuttamaan, saa mennä ainakin tää kierto vielä ilman tikutusta. Nyt kp 4/28
 
Hieman kuulumisia.. Täällä nyt 6+3 :love: plussa tuli testiin tuosa tammikuussa ja laskettu aika olisi nyt 5.10. Nlan mukaan. Varhaisultraa vielä mietin. Ajat on huonosti keskellä päivää ja mietin just, et kehtaanko olla pois töistä sen takia. Mutta kuhan viikkoja vielä lisää, niin saapi dopplerilla sykkeet kuuluviin sitten. :)

Tsemppiä muille:love:
 
Hieman kuulumisia.. Täällä nyt 6+3 :love: plussa tuli testiin tuosa tammikuussa ja laskettu aika olisi nyt 5.10. Nlan mukaan. Varhaisultraa vielä mietin. Ajat on huonosti keskellä päivää ja mietin just, et kehtaanko olla pois töistä sen takia. Mutta kuhan viikkoja vielä lisää, niin saapi dopplerilla sykkeet kuuluviin sitten. :)

Tsemppiä muille:love:
Onnea plussasta ❤

On: Lopetin pillerit joulukuussa ja nyt toisen vuodon oltua olivat ne Super runsaat jonka takia aika gynelle kuukauden päästä tarkistamaan tilanne. Runsaat kuukautiset voivat kuulemma johtua myös siitä että pillereiden jälkeen ovulaatiota ei vielä ole ollut joka voi kuulemma vaikuttaa vuotojen runsauteen. En ole tikuttanut ovulaatiota vielä ollenkaan.
 
Peekaboo123
Minä haaveilen kolmannesta, mies ei. Perustelut ovat kyllä hyvät, mutta en millään pääse itse asiasta yli. Tuntuu, että vielä mahtuisi yksi lapsi. Meillä nyt 3- ja 4-vuotiaat pojat. Meillä on ollut tosi hyvä tuuri, saatiin kaksi tervettä lasta, mutta lääkäreiden mukaan kolmannen tulo olisi aika epätodennäköistä. Silti tahtoisin yrittää, mutta mies ei :/
 
Minä haaveilen kolmannesta, mies ei. Perustelut ovat kyllä hyvät, mutta en millään pääse itse asiasta yli. Tuntuu, että vielä mahtuisi yksi lapsi. Meillä nyt 3- ja 4-vuotiaat pojat. Meillä on ollut tosi hyvä tuuri, saatiin kaksi tervettä lasta, mutta lääkäreiden mukaan kolmannen tulo olisi aika epätodennäköistä. Silti tahtoisin yrittää, mutta mies ei :/
Millä lääkäri perusteli tuota väitettä? :eek: tai siis, enempää tietämättä kuulostaa kummalliselta kommentilta(n) onko aiemmat saaneet alkunsa kenties hoitojen kautta?
 

Yhteistyössä