No semmostahan se on. Meillä saa jo ihan alle vuoden ikäinen VAUVA melkoset kolinat aikaan. Sitä kun jyrryytetään keittiön jakkaroita ja hakataan patteria. Totta kai tähän yritän puuttua ja keksiä jotain muuta, mutta väkisinkin sitä jotain kuuluu. Samoin kun lähdetään pukemaan ulos vaatteet (tai päikkäreille), niin varmaan kuuluu semmonen huuto että terve vaan! =)
Mun mielestä kerrostalossa ja rivitalossa asuvien on yksinkertaisesti siedettävä naapurien ääniä. VArsinkin kun puhutaan lapsista, niin ollaan mekin pienenä saatu elää niin saa myös meidän jälkikasvukin. Jos tätä ei voi kestää, niin täytyy muuttaa omakotitaloon ensinnäkin. Ja jos siinäkin naapurit häiritsee, niin sitten johonkin korpimaille. Mua ittee ei häiritse yhtään naapureiden lapset ja riehuminen, ei myöskään remppaäänet jne. Ainoastaan yöllinen biletys häiritsee, koska se ei ole mitään tahatonta ja järjestyssaääntöjen vastaist. Lapsethan saa esimerkiksi itkeä yöllä, tästähän on muistaakseni käyty ihan raastuvassa asti.
Kyllä sitä sitten, kun sulla se masuasukki sieltä tulee, niin pikku hiljaa ymmärtää että elämässä on muutaki ku naapureiden mielipiteiden ajattelu! Ja joo, tiedän että se vaatii uutta ajattelutapa. Oon itse ollut aina ihan hissunkissun tyyppi, mut nyt oon sitä mieltä että jos eivätk estä meidän tavallista elämää niin voivat muuttaa muualle. Piste. Lisäksi sulle voi tuo todellisuus tulla aika nopeesti vastaan, meidän pikkunen oli nimenomaan pikkuvauvana ihan älyttömän mekkaloiva koska kärsi allergiaoireista (öisin ja päivisin) sekä muutenki inhos pukemista ja vaatteiden vaihtoa jne. Toivotaan toki, että muut saisivat terveitä lapsia ilman allergioitakaan =)