Kolikot seteleiksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolisee

Vieras
Missä voi vaihtaa läjän kolikoita seteleiksi? Ottaako pankissa kassalla, vai kolikkomaatti, entä kuinka nopeasti saa rahat? Missä pankissa? Täytyisi saada vaihdettua kolikoita ja setelit heti tassuun.

Pankissa ei ainakaan onnistu, sielä voi vain siirtää hilut tilille ja siin kestää ainakin viikko ja ne ottaa laskemispalkkion.
Täälä on prismassa sellainen kone joka vaihtaa kolikot seteleiksi, mutta se taitaa ottaa vastaan vaan 1e ja 2e kolikoita (50snt en ole varma), ainakaan 10snt ja 20snt kolikot ei kelpaa.

Vastaanpa itse itselleni. Vein kolikot omaan pankkiin, ja siellä pankkineiti kysyi onko aivan mahdoton läjä, mutta mulla oli enimmäkseen 1e ja 2e kolikoita n. 80e edestä joten suostui laskemaan ja setelit sain nätisti heti kouraan. Missäs moinen prisma on?

Vastaanpa itse itselleni. Vein kolikot omaan pankkiin, ja siellä pankkineiti kysyi onko aivan mahdoton läjä, mutta mulla oli enimmäkseen 1e ja 2e kolikoita n. 80e edestä joten suostui laskemaan ja setelit sain nätisti heti kouraan. Missäs moinen prisma on?

Seinäjoella. Se on tarkoitettu peliautomaattivoittojen vaihtamiseen ettei niitä tarvi vaihtaa kassalla.