V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30379617:On. Gragon kaukalo ja turvaistuin oli käytössä. Isommalle lapselle tuli nirhauma ohimoon, ei muuta. Joku nainen ajoi kolmion takaa kylkeen kaupunkinopeudella
ok,no onneksi ei pahemmin käynnyt, minkäikäisiä lapsia?
selkä menosuunassa molemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30379637:Isompi oli reilu kaksi vuotta ja nuorempi muutaman kuukauden. Muistaakseni selkä menosuuntaan, on vaan yli 10 vuotta aikaa. Käytiin kuitenkin lääkärillä tarkistuttamassa ja vakuutusyhtiöltä uudet istuimet
ok, me saimme vähän tapella vakuutusyhtiön kanssa kun mies ajoi hirvikolari ja turvaistuin oli autossa mutta ei lapsi mukana onnettomuudessa
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30379654:Juu, ei ne välttämättä uutta korvaa jos tuolissa ei ole kukaan istunut
niinpä mutta onneksi ei istunnutkaan koska hirvi osui juuri siihen kohtaan.
oliko teidän isttuimet takapenkillä? Ajoitko sinä vai matkustaja?
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30379670:Nuorempi oli edessä, minä ja vanhempi lapsi takana. Onneksi meillä oli silloin maasturi.
Siskolla oli vauva Britaxin kaukalossa ISOFIX jalustalla kun ajoivat ulos tieltä, auto menikyljelleen raviin. Nopeutta en muista todellinen pääkallokeli, jääpolanteita ja uutta utulunta tiellä. Vauvalle ei käynyt kuinkaan, eikä itse asiassa edes herännyt siinä rytäkässä.
ok, milainen maasturi? airbag? turvavyöt kiinni myös sulla takapenkillä?
Siskolla oli vauva Britaxin kaukalossa ISOFIX jalustalla kun ajoivat ulos tieltä, auto menikyljelleen raviin. Nopeutta en muista todellinen pääkallokeli, jääpolanteita ja uutta utulunta tiellä. Vauvalle ei käynyt kuinkaan, eikä itse asiassa edes herännyt siinä rytäkässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30379949:Pieni jenkkimaasturi, ei airbageja ja tottakai turvavyöt kiinni kaikilla aina