Kola-Olli kuvasi vähäpukeista lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
VAIN yhden
Siinä on jo yksi liikaa

Että hän olisi käyttänyt yhtä lasta hyväkseen muiden silmien edessä ja kuitenkaan kukaan muu ei ole asiasta älähtänyt...

Eiköhän siinä ole tarpeeksi rikkomusta, että kuvaa edes vähäpukeista poikaa :o
Ja laittaa sen nettiin?

VAIN yhden
Siinä on jo yksi liikaa

Että hän olisi käyttänyt yhtä lasta hyväkseen muiden silmien edessä ja kuitenkaan kukaan muu ei ole asiasta älähtänyt...

Ja laittaa sen nettiin?

Toki hänen olisi pitänyt harkita enemmän mutta täällä hänet on leimattu joksikin ihan muuksi, rivien välistä luettavissa. Oletko nähnyt videon? Kuulin että ei siinä ole mitään perverssiä tms.
Älähdättekö samalla tavalla kun joku kuvaa lapsia rannalla ihan muuten vain?

VAIN yhden
Siinä on jo yksi liikaa

Ja laittaa sen nettiin?

Toki hänen olisi pitänyt harkita enemmän mutta täällä hänet on leimattu joksikin ihan muuksi, rivien välistä luettavissa. Oletko nähnyt videon? Kuulin että ei siinä ole mitään perverssiä tms.

No kyllä minä ainakin älähtäisin jos joku vieras tulisi minun lapsiani kuvaamaan!!!
Ja se, että on kuvannut vähäpukeista lasta ja laittanut sen nettiin niin on jo aika helvetin perverssiä!!! Vai tekisitkö sinä niin?

VAIN yhden
Siinä on jo yksi liikaa

Ja laittaa sen nettiin?

"olisi pitänyt harkita enemmän"? Siis oikeasti, eikös juuri aikuisten pitäisi osata harkita, että tälläisiä tapauksia ei tulisi
No, ole sinä Ollin puolella
Minä en ole

VAIN yhden
Siinä on jo yksi liikaa

Ja laittaa sen nettiin?

"olisi pitänyt harkita enemmän"? Siis oikeasti, eikös juuri aikuisten pitäisi osata harkita, että tälläisiä tapauksia ei tulisi
No, ole sinä Ollin puolella
Minä en ole

Jeps eli dokumentit ym banniin jos ne kuvataan yleisellä uimarannalla tms.
EN OLE OLLIN PUOLELLA. En vain siedä tätä ilmiötä.

Jeps eli dokumentit ym banniin jos ne kuvataan yleisellä uimarannalla tms.
EN OLE OLLIN PUOLELLA. En vain siedä tätä ilmiötä.

Dokumentin kuvaaminen yleisellä uimarannalla vs. lasten houkuttelu yksityisasuntoon+kuvaaminen+video nettiin....
Onkohan ne nyt sittenkään ihan sama asia?

Kunnon lynkkausmeininki...tyypillistä naisten ylireagointia!

Suomessa ja varsinkin Mikkelissä on aina ollut tällaista kyräilyä, kyyläystä ja loanheittoa!
"Pikkaisen pelotti laittaa koululainen kävelemään kouluun silloin kun juttu ei ollu vielä julkinen vaan huhuja vain liikkui.." HAHAHA...gimme a break!

Itse uskon että Kola-Olli on täysin viaton tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:
siis toi kola jäbä ei kyl oo tarkoittanut mitään sellasta.kuvaillut kun kakarat maukunut
tuskin mitään alapääjuttuja mielessä

Just... Mitä tekemistä sun mielestä näillä kakaroilla on Hokkasen asunnossa ollut? Meinaat että ovat väkisin ryysineet sisälle että nyt jätkä kuvaat meitä?! Ja miten sattuikaan, Ollin kaapista löytyi vielä tismalleen sopivat releet kuvausta varten ihan sattumalta?
:headwall: :headwall:

Taitaa Olli nyt näytellä vähän tyhmempää kuin mitä on. :$

HUOM HUOM, seuraavalla en puolusta Ollia enkä lapsia, sillä en tiedä mitä on tapahtunut!!! Mutta.... Mä luulen et lapset menee helpostikin ITSE sellaisiin paikkoihin joukolla mistä kuvittelevat hyötyvänsä. Tässäkin tapauksessa kyseinen henklö taitaa olla hieman ressukka ja ehkä myös sellainen jolta lapset ovat pummineet asioita, pyytäneet hakemaan jotain yms. Ovat todennäköisesti halunneet mennä sinne tylsistyttyään viettämään aikaa ja katsomaan olisiko karkkia, limsaa yms. Ehkä Ollin tietokone, kamera tms. kiinnostivat. Lapset voivat myös olla ilkeitä ja UHKAAVIAKIN varsinkin jos kyseessä on hieman altavastaajana oleva ihminen. Ei pienetkään lapset (kouluikäiset) tyhmiä ole ja huomaavat helposti heikon ihmisen. Anteeksi vaan niille jotka ovat eri mieltä! En siis SYYTÄ lapsia tässä siitä jos OIKEASTI on tehty vääryyttä, mutta itse kyllä muistan lapsena tehneeni erilaisiakin tyhmiä temppuja joukolla. Varmasti moni muukin kun oikein miettii...

HUOM HUOM, seuraavalla en puolusta Ollia enkä lapsia, sillä en tiedä mitä on tapahtunut!!! Mutta.... Mä luulen et lapset menee helpostikin ITSE sellaisiin paikkoihin joukolla mistä kuvittelevat hyötyvänsä. Tässäkin tapauksessa kyseinen henklö taitaa olla hieman ressukka ja ehkä myös sellainen jolta lapset ovat pummineet asioita, pyytäneet hakemaan jotain yms. Ovat todennäköisesti halunneet mennä sinne tylsistyttyään viettämään aikaa ja katsomaan olisiko karkkia, limsaa yms. Ehkä Ollin tietokone, kamera tms. kiinnostivat. Lapset voivat myös olla ilkeitä ja UHKAAVIAKIN varsinkin jos kyseessä on hieman altavastaajana oleva ihminen. Ei pienetkään lapset (kouluikäiset) tyhmiä ole ja huomaavat helposti heikon ihmisen. Anteeksi vaan niille jotka ovat eri mieltä! En siis SYYTÄ lapsia tässä siitä jos OIKEASTI on tehty vääryyttä, mutta itse kyllä muistan lapsena tehneeni erilaisiakin tyhmiä temppuja joukolla. Varmasti moni muukin kun oikein miettii...

Tähän täysi peesi!

Ok, mutta tuokaan ei selitä sitä, että Hokkanen laittoi videon nettiin. Mitenyksikään alaikäinen lapsi pystyy pakottamaan/uhkaamaan aikuista miestä olemaan ajattelematta omilla aivoillaan?
Sanonpa vaan, että sais olla melkoinen alaikäinen joka sais mut pelkäämään esim kamerani puolesta niin paljon että kuvaisin häntä puolipukeisssa ja laittaisin vielä sen videon nettiin. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:
siis toi kola jäbä ei kyl oo tarkoittanut mitään sellasta.kuvaillut kun kakarat maukunut
tuskin mitään alapääjuttuja mielessä

Just... Mitä tekemistä sun mielestä näillä kakaroilla on Hokkasen asunnossa ollut? Meinaat että ovat väkisin ryysineet sisälle että nyt jätkä kuvaat meitä?! Ja miten sattuikaan, Ollin kaapista löytyi vielä tismalleen sopivat releet kuvausta varten ihan sattumalta?
:headwall: :headwall:

Taitaa Olli nyt näytellä vähän tyhmempää kuin mitä on. :$

Niinpä. Miten sieltä Ollin kaapista sattuikin löytymään lapsille sopivat vähäpukeiset vaatteet, vaikka ollilla itsellään ei ole lapsia ja tuskin ollin vaatteet lapsille olivat sopivat..

Ja lapset varmaan keksivät itse etsiä ne sieltä kaapista ja päättivät että nyt kuvataan video nettiin.. HALOO!!!

Kolli on kytännyt tyttöjä pukuhuoneessa siellä teatterissa, ihan omalta sukulaislapselta olen kuullut kun hän myös tuolla. Tytöt kuulemma valitelleet kun olli käy kurkkimassa niitä. Kyseessä n.10-16v lapset.
On kuvannut tutun tyttöä ihan suoraan kameralla keväällä kun tämä tyttö ja kaverinsa olivat mikkelin mustissa ja mirrissä tapaamassa raakkel liekkiä(oli telkkarisarjassa koiran kanssa). Oli tytön äiti vielä sanonut että ei kai se nyt teitä kuvannut kun pikemminkin liekkiä, niin tyttönsä vakuutti kyllä että häntä ja kaveriaan kuvasi. Lapset siis olleet n. 12-13v ja tunnen hyvin tämän tytön jotta en usko puhuvan skeidaa tod.
Jos kolli ei osaa tarkkaan sanoa miksi (7 päivää) lapset/lapsi oli tullut asuntoon ja miksi kuvannut, kertoo jo aika paljon. Kolli ei missään nimessä käy täysillä, on ihan henk.koht. kokemusta. Ja jostain linkistä näin muutaman kuvan siitä miten poika on jotkut tonttu alushousut jalassa ja hattu päässä..aika oks. kuvia, hyi hitto. Siinä ei ole mitään outoa jos kuvaa omaa tai vaikka sukulaisen lasta rannalla tai kotona tai we mutta jos ventovieras kuvaa vierasta lasta, kyllä jumankauta mulla ainakin kellot soi! Mulle ei tod. tulis mieleen kuvata ketään vierasta lasta ja jos kuvaisin syystä jos toisesta, varmasti pyytäisin vanhemmilta ensin luvan. Enkä ihmettele jos herättää ihmisissä raivon tunteita..kaikki tuollanen herättää.
Myös juttua on kuulunut että kollilla olisi diagnosoitu ihan oikeasti joku sairaus..ei kai?! Ei tuollanen voi yksinkertasesti täysillä käydä, johan nuo julkiset tunnustuksetkin sen kertoo..
Silti sanon silti, olkoon diagnoosi mikä tahansa. Raivostuttava jätkä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Kolli on kytännyt tyttöjä pukuhuoneessa siellä teatterissa, ihan omalta sukulaislapselta olen kuullut kun hän myös tuolla. Tytöt kuulemma valitelleet kun olli käy kurkkimassa niitä. Kyseessä n.10-16v lapset.
On kuvannut tutun tyttöä ihan suoraan kameralla keväällä kun tämä tyttö ja kaverinsa olivat mikkelin mustissa ja mirrissä tapaamassa raakkel liekkiä(oli telkkarisarjassa koiran kanssa). Oli tytön äiti vielä sanonut että ei kai se nyt teitä kuvannut kun pikemminkin liekkiä, niin tyttönsä vakuutti kyllä että häntä ja kaveriaan kuvasi. Lapset siis olleet n. 12-13v ja tunnen hyvin tämän tytön jotta en usko puhuvan skeidaa tod.
Jos kolli ei osaa tarkkaan sanoa miksi (7 päivää) lapset/lapsi oli tullut asuntoon ja miksi kuvannut, kertoo jo aika paljon. Kolli ei missään nimessä käy täysillä, on ihan henk.koht. kokemusta. Ja jostain linkistä näin muutaman kuvan siitä miten poika on jotkut tonttu alushousut jalassa ja hattu päässä..aika oks. kuvia, hyi hitto. Siinä ei ole mitään outoa jos kuvaa omaa tai vaikka sukulaisen lasta rannalla tai kotona tai we mutta jos ventovieras kuvaa vierasta lasta, kyllä jumankauta mulla ainakin kellot soi! Mulle ei tod. tulis mieleen kuvata ketään vierasta lasta ja jos kuvaisin syystä jos toisesta, varmasti pyytäisin vanhemmilta ensin luvan. Enkä ihmettele jos herättää ihmisissä raivon tunteita..kaikki tuollanen herättää.
Myös juttua on kuulunut että kollilla olisi diagnosoitu ihan oikeasti joku sairaus..ei kai?! Ei tuollanen voi yksinkertasesti täysillä käydä, johan nuo julkiset tunnustuksetkin sen kertoo..
Silti sanon silti, olkoon diagnoosi mikä tahansa. Raivostuttava jätkä.

Mitä???

|O |O |O

Juu-u, ikävä kyllä..toiv. joku on jo kertonut tälle ohjaajalle joka näitä yleensä vetää..ei taida olla enää valomiehenäkään molli..ja tuskin muutakaan duunia paljon saa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Juu-u, ikävä kyllä..toiv. joku on jo kertonut tälle ohjaajalle joka näitä yleensä vetää..ei taida olla enää valomiehenäkään molli..ja tuskin muutakaan duunia paljon saa.

Pikkusisko oli kaks vuotta näytelmäkerhossa kanssa, eri ryhmässä ja siellähän se kola-olli pyöri :/

Ainahan on mahdollista loppupelissä että syytetään syyttä suotta mutta toistaseks jo pidemmän aikaa omia kokemuksia ja muiden juttuja kuunnelleena, ei ole kuulunut mitään muuta ku juttuja jotka puhuu just kirjoitettujen juttujen puolesta. Tuskin on mitään kummempaa tehnyt, sitä en ehkä usko eikä kytätkään olis sitä pois laskenut jos olis aihetta epäillä enemmästä mutta mun mielestä tuossakin on liikaa. Mulla alkaa jo olee lieviä antipatioita tuosta pöllistä... ;)

Pojat, joita asunnossa on ollut ovat iältään 7-10vee, kyllä pitää olla aikuisen miehen melkoinen reppana jos häntä pienet lapset uhkailee...ei kyllä mee läpi tämä juttu!! Omaa 8-vee poikaani olivat myös kaverit Ollille houkutelleet, onneksi ei mennyt vaikkei tuo järki aina niin säteilekkään.. On tiettävästi kuvannut asunnossaan myös 5-6-luokkalaisia tyttöjä, nämä kuvaukset eivät kuitenkaan ilmeisesti päätyneet nettiin..

Mulla ei kyllä heru minkäänlaista sympatiaa kyseiselle henkilölle, ei paljoa säälitä että on joutunut kotoaan lähtemään uhkailujen takia.

Rauhottukaas nyt, lapsukaiset. Niinkun muslimeitten oikeudenkäynnin pöytäkirjaa lukis. Antakaa poliisin tutkia tapaus ja pankaa kivet syrjään hetkeksi. Ite en oo edes sitä videoo nähnyt, joten en voi sanoa juuta enkä jaata. Jos täällä joku voi noin varmaksi sanoa, niin ilmeisesti olette nähneet videon. Ja sitten herää kysymys, että miksi katselette vähäpukeisten lasten videoita netistä?

Yhteistyössä