Kolli on kytännyt tyttöjä pukuhuoneessa siellä teatterissa, ihan omalta sukulaislapselta olen kuullut kun hän myös tuolla. Tytöt kuulemma valitelleet kun olli käy kurkkimassa niitä. Kyseessä n.10-16v lapset.
On kuvannut tutun tyttöä ihan suoraan kameralla keväällä kun tämä tyttö ja kaverinsa olivat mikkelin mustissa ja mirrissä tapaamassa raakkel liekkiä(oli telkkarisarjassa koiran kanssa). Oli tytön äiti vielä sanonut että ei kai se nyt teitä kuvannut kun pikemminkin liekkiä, niin tyttönsä vakuutti kyllä että häntä ja kaveriaan kuvasi. Lapset siis olleet n. 12-13v ja tunnen hyvin tämän tytön jotta en usko puhuvan skeidaa tod.
Jos kolli ei osaa tarkkaan sanoa miksi (7 päivää) lapset/lapsi oli tullut asuntoon ja miksi kuvannut, kertoo jo aika paljon. Kolli ei missään nimessä käy täysillä, on ihan henk.koht. kokemusta. Ja jostain linkistä näin muutaman kuvan siitä miten poika on jotkut tonttu alushousut jalassa ja hattu päässä..aika oks. kuvia, hyi hitto. Siinä ei ole mitään outoa jos kuvaa omaa tai vaikka sukulaisen lasta rannalla tai kotona tai we mutta jos ventovieras kuvaa vierasta lasta, kyllä jumankauta mulla ainakin kellot soi! Mulle ei tod. tulis mieleen kuvata ketään vierasta lasta ja jos kuvaisin syystä jos toisesta, varmasti pyytäisin vanhemmilta ensin luvan. Enkä ihmettele jos herättää ihmisissä raivon tunteita..kaikki tuollanen herättää.
Myös juttua on kuulunut että kollilla olisi diagnosoitu ihan oikeasti joku sairaus..ei kai?! Ei tuollanen voi yksinkertasesti täysillä käydä, johan nuo julkiset tunnustuksetkin sen kertoo..
Silti sanon silti, olkoon diagnoosi mikä tahansa. Raivostuttava jätkä.