KOKSissa vastikään ultrassa olleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jahvetti

Aktiivinen jäsen
09.02.2007
19 398
0
36
Kerrotaanko nykyään rakenneultrassa vauvan sukupuoli, jos sitä kysyy? Olen kuullut monelta, että on kerrottu, mutta minulle ei ainakaan vielä 5v sitten kerrottu.
Miten on nykyään? =)

Kävin rakenneultrassa toukokuun 10. päivä eikä kätilö lähtenyt arvailemaan vauvan sukupuolta, vaikka pikkuisen vihjailimme, ettemme pahastuisi tiedosta. Kätilö tuumasi, ettei ehtinyt nähdä ja hänestä on hyvä, että jotain jää salaisuudeksi. No, mikäs siinä, meille sopii molemmat! =)

Me kysyttiin sukupuolta sekä niskapoimu- että rakenneultrassa ja kätilö olisi kyllä kertonut, mutta vauvalla oli molemmilla kerroilla jalat ristissä joten ei nähnyt jalkoväliin. Kätilö yritti jopa vähän heilutella masuani jos vauva olis vaihtanut asentoa mutta ei :D Salaisuudeksi siis jäi... Riippuu ultraajasta monesti nuo...eivätkä helposti lähde kertomaan ellei ole melko 100% varmoja asiasta :)

Rakenneultrassa (toukokuussa) kerrottiin kun kyselin :D Tosin kävin vielä Appelmedissä varmistelemassa. Ei ole kenestäkään aiemmasta KOKSissa mitään kerrottu :/ Ihan kiva että käytäntö on muuttunut.

kyllä mulle sillon kerrottiin kun kysyin, tai kätilöt arveli ja synnytystapa-arviossa leku sano et kyllä tuolla pallit näkyy :D
riippuu tosiaan kätilöstä et suostuuko ees arvailemaan. oon kuullu paljon juttuja et ei oo ees arvuuteltu.

Yhteistyössä