KOKSissa synnyttäneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Tai muuten asiasta tietävät. Miten Koksista saa perhehuoneen? En käynyt esikoista odottaessani siellä ollenkaan tutustumassa, enkä osannut edes näitä silloin ajatella. Nyt haluaisin enemmän yksityisyyttä. Entä miten onnistuu miehen yöpyminen sairaalassa, jos synnytys on yöllä? Meille kävi viimeksi niin, että synnytys oli vähän ennen puoltayötä, mut ja vauva vietiin sitten osastolle ja mies joutui lähtemään joskus kahden aikaan ajeleen takaisin Kouvolaan.

Koksissa ei ole enään olleskaan perhehuoneita, näin ainakin sanottiin tutustumiskäynnillä 4 viikkoo sitten. Remontin yhteydessä olivat poistaneet..
Tais olla niin että siel oli 1 kolmen hengen huone, useempi kahden hengen huone ja muutama yhen hengen huone, ne lähinnä sektiopotilaille..
Mutta pakkotilanteessa voi saada miehelle matkasängyn oman sängyn viereen, jos vaan mahtuu..
en o nyt kyllä ihan satavarma, mut muistaakseni meni noin.

Olin mukana synnytyksessä ja jäi kyllä hieman negatiivinen kuva paikasta. Eivät suostuneet antamaan perhehuonetta vaan laittoivat johonki monen hengen ahtaaseen paikkaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Eli yhden hengen huonettakaan ei ole mahdollisuutta saada, jos on normaali alatiesynnytys? Ja voiko miehelle saada sen matkasängyn myös kahden hengen huoneeseen?

Haluisitko itse olla huoneessa jossa huonekaverin puoliso (useinmiten mies) on yötä? Itse en ainakaan haluaisi ketään ylimääräisiä henkilöitä yöpymään samaan huoneeseen . Eiköhän siitä miehestä nyt voi olla muutaman yön erossa tai voihan mies mennä hotelliin yöksi jos kotio liian pitkä matka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Eli yhden hengen huonettakaan ei ole mahdollisuutta saada, jos on normaali alatiesynnytys? Ja voiko miehelle saada sen matkasängyn myös kahden hengen huoneeseen?

Haluisitko itse olla huoneessa jossa huonekaverin puoliso (useinmiten mies) on yötä? Itse en ainakaan haluaisi ketään ylimääräisiä henkilöitä yöpymään samaan huoneeseen . Eiköhän siitä miehestä nyt voi olla muutaman yön erossa tai voihan mies mennä hotelliin yöksi jos kotio liian pitkä matka.

Mä ajattelin lähinnä nyt sitä synnytysyötä, jos käy samalla tavalla kuin esikoisen kanssa. Musta se oli vähän keljua, että mies joutui lähteä ajamaan kotiin keskellä yötä. Kyllä mä voisin yhden yön nukkua huoneessa, jossa on huonetoverin mieskin, mutta mä oonkin mä.