Kokoomus linjaa- Lapsilisät ja kaikki muukin sosiaaliturva poistettava

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Että voi ottaa pattiin nämä ihmiset, jotka ei vaan tajua mitään.

Minun ymmärtääkseni kommentin oli tarkoitus osua niihin ihmisiin, jotka tekevät lapsia "ansaitakseen" niillä. Saadaan lapsilisät, jätetään muksut ruokkimatta ja vaatettamatta ja käytetään ne rahat viinaan/huumeisiin. Ja siis oikeasti tällaisia idiootteja on :(

Mutta tyypilliset suomalaiset osaavat ajatella vain itseään ja heti on pelko perseessä, että MINÄ MINÄ MINÄ menetän jotain. Minä en ainakaan asiaa noin käsittänyt ja asiaahan tämä kokoomusnuoren kommentti oli.
Johan on kaukaa haettua että lapsilisillä rahoitettaisiin huume piirejä.

"vieras"
Lapsilisät on yks kärpäsen paska valtion budjetissa. Lapsilisien rikkailta pois ottamisella ei ole juuri mitään merkitystä. Sen sijaan koko sosiaalijärjestelmä, kelan tuet ja toimeentulotuki ovat niitä mitä on pakko tulevaisuudessa vähentää.

"vieras"
kukaan ihminen ei suomenmaassa tee lapsia ansaitakseen sillä, ei edes siellä syvällä olevat ihmiset. Muistakaa myös että eläminen yksinkertaisesti on kallistunut joka osa-alueella niin järkyttävän paljon, että ihan tavalliset työssäkäyvät ihmisetkin joutuvat pahimmassa tapauksessa käymään sossunluukulla.

Suomi ei ole enää tulevaisuudessa hyvinvointivaltio, tänne on selkeästi syntymässä selkeät luokkaerot, enkä näkisi epärealistisena sitäkään että muualta tutuksi tulleet slummit ovat arkipäivää tulevaisuuden suomessa. Myös rikollisuus ja turvattomuus lisääntyy, osittain maahanmuuttajien myötä ja osittain tämäntyyppisten kokoomusjunnujen myötä. Ei näytä tulevaisuuden näkymät hyviltä.

Mellakoita, väkivaltaa, kuolemaa. Jotku väläyttelevät sisällissotaakin.

Samaan aikaan kun kaikki kallistuu, niin kaupat syytävät käyttökelpoista ruokaa tonneittain roskiin, ja siinä missä vuokrat nousevat niin asunnot tyhjenevät ihmisten muuttaessa pienenmpiin pakon edellä. Kai se sitten on kannattavaa.

Raha puhuu, köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu, toinen on orja ja toinen omistaja.

"vieras"
Tässä sosiaalietuuksien valtiossa kannattaa miettiä, että kokoomus on ainoa puolue, joka haluaa ihmisten auttavan itse itseään. Se tapahtuu tarjoamalla ihmisille TÖITÄ. Jatkuva rohmuaminen yrityksiltä vie yritykset väistämättä muille maille, siitä ei hyödy kukaan muu kuin työttömät ja vähävaraiset ehkä hetkellisesti saaden muutaman kuukauden taas lisää tukia.

Tota..
AP:lle tiedoksi kaksi asiaa: yhden radikaalinuoriääliön mielipide ei ole koko puolueen mielipide;
vaaleja ei ole ihan kohta tiedossa, joten et saa perseille lisää ääniä näillä tempauksillasi, päinvastoin.

Loppukaneetti: en äänestä Kokoomusta.

vierass
[QUOTE="vieras";27464383]Johan on kaukaa haettua että lapsilisillä rahoitettaisiin huume piirejä.[/QUOTE]

Juu niinhän mä just kirjoitin, mä kylläkin kirjoitin, että ottaa pattiin ihmiset, jotka ei tajua. Ja heti näköjään osus ja uppos oikeen kunnolla!

Tiedätkös, että sosiaalitoimi laskee esim ensimmäisestä lapsesta 290 euroa lisätukea. Minä tiedän tapauksen, jossa äiti mm. pyyhki kertakäyttövaipoista paskat pois käyttääkseen ne uudelleen, juotti parin kk ikäiselle pelkkää normaalia maitoa (kun ei se kuulemma yhtään sen vatsaa haitannut ja maito kuin maito...). Luuletko, että tuohonkin lapseen kului tuo 290 euroa vai mihis luulet, että tällä äipällä tuo raha meni?

Se, että sinä et tiedä tällaisia tapauksia ei tarkoita sitä, että niitä ei ole. Ja se, että kuvittelet kommenttini tarkoittavan "huumepiirien (yhdyssana!) rahoittamista", osoittaa kyllä muutenkin kykysi ajatella omaa nenääsi pidemmälle.

"Joopa"
Näitä kommentteja etuuksien poistoista voi odottaa vain kokoomukselta. Heillä ei hajuakaan missä tolalla suomessa oikeasti ollaan.
Ulkomaat kiinnostaa enemman kuin kotimaan kansa. Asian voi tietysti ajatella seuraavasti: Kokoomus pitäisi poistaa välittömästi. Miksi sallimme heikomman aineksen johtaa suomea ja syventää taantumaa ja huonontaa kansan oloa entisestään?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27464026]Jos joku yksi Kokoomuksen jäsen on jotain mieltä, niin se ei ole koko puolueen kanta.[/QUOTE]

No sitten kokoomusta ja perussuomalaisia koskevat eri säännöt.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27464077]Sinänsä olen sitä mieltä, että lapsilisiin on pakko tulla muutoksia, koska nykyisillään ei homma tule menemään kauan. Kokoomuksen politiikkahan on aina ollut se, että köyhät kyykkyyn ja rikkaille lisää, joten ei uutta.
Mutta niin, lapsilisät pitäisi ehdottomasti sitoa tuloihin eli rikkailta pois!! Jos on varaa laittaa lapsilisät säästöön, ei niitä kyllä tarvitse. Ihan eriarvoistahan se on, että toiset laittaa lapsilleen säästöön kaikki lapsilisät ja toiset joutuu ostamaan ruokaa niillä, ei tuossa ole ikinä ollut järkeä.
Ja rikkaat on kuitenkin juuri niitä, jotka lapsilisien poistoa eniten vastustavat heiltä ja samat viitsii haukkua köyhiä, jotka elää sosiaalituloilla js itse ilkeävät nostaa lapsilisät...[/QUOTE]

Jos ei ole varaa elättää lapsia ilman yhteiskunnalta saatuja tulonsiirtoja, niin miksi niitä lapsia pitää tehdä?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27466400]Jos ei ole varaa elättää lapsia ilman yhteiskunnalta saatuja tulonsiirtoja, niin miksi niitä lapsia pitää tehdä?[/QUOTE]

Niin, miksihän ihmisille on luonnollista lisääntyä, mietippä hetkinen sitä.

Onko lasten saanti vain rikkaiden oikeus? Pitäisikö sinunkin mielestäsi "heikompi aines" tappaa sukupuuttoon? Kannatatko eugeniikkaa?

Muista se että lapsia saadaan, ei tehdä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27466432]Niin, miksihän ihmisille on luonnollista lisääntyä, mietippä hetkinen sitä.

Onko lasten saanti vain rikkaiden oikeus? Pitäisikö sinunkin mielestäsi "heikompi aines" tappaa sukupuuttoon? Kannatatko eugeniikkaa?

Muista se että lapsia saadaan, ei tehdä.[/QUOTE]
Kerro yksikin hyvä perustelu sille miksi muiden pitää elättää sun lapsia.

vois vaikuttaa ensin
Nykyhallitus on ajanut tavallisen suomalaisen aseman ja hyvinvoinnin niin alas, että 20v sisällä tämä valtio jakaantuu sisällissodan jälkeen kahteen leiriin.

"vieras"
Näin sanovat ne urvelot, jotka äänestävät Kokoomusta siitä huolimatta, että ovat itse työläisiä. Kokoomuksen mielestä yhteiskunnasta pitäisi puhdistaa "heikompi aines". Jokainen muistaa miten vastaava "puhdistus" tehtiin Saksassa.

sintt1
Hyi paha kokoomus, kun ovat sitä mieltä, että kaikkien kynnelle kykenevien pitäisi tehdä töitä ja maksaa veroja sekä elättää itse itsensä ja jälkeläisensä. Onhan se nyt paljon tärkeämpää keskittyä siihen miten mitäkin tukia sais lypsettyä lisää ja mahdollisimman pitkään.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27466479]Kerro yksikin hyvä perustelu sille miksi muiden pitää elättää sun lapsia.[/QUOTE]

Minä pyrin elättämään ihan itse lapseni, mutta tämänhetkisen maailmanmenon ohella, jossa yhtä työpaikkaa kohden on kymmenen halukasta työntekijää, liikkuminen paikasta a paikkaan b, maksaa mansikoita, sekä samalla rahalla millä sai ennen viikon ruuat elää nykyään päivän, niin se voi olla hiukan vaikeaa joillekkin.

Mutta kysymykseesi vaikkapa,

Auttamisenhalu, tasa-arvo, moraali ja empatia

Kertoo kyllä hiukan arvomaailmastasi, jos haluat köyhät kadulle syömään sianpaskaa ja "nauttimaan" elämästään.

että näin
[QUOTE="vieras";27466479]Kerro yksikin hyvä perustelu sille miksi muiden pitää elättää sun lapsia.[/QUOTE]

Jos tuolle linjalle lähdetään,niin ethän sinäkään täysin elätä omia lapsiasi.Veronmaksajat osallistuivat aina jollain tavalla lapsesi elättämiseen.

Toisekseen,Nämä nyt lapsia olevat ovat joku päivä niitä sinun elättäjiäsi.esim Heitä jotka pesevät persauksesi kun makaat sängyssä pääsemättä sieltä enää mihinkään jne jne..

Orjatyö
Hyi paha kokoomus, kun ovat sitä mieltä, että kaikkien kynnelle kykenevien pitäisi tehdä töitä ja maksaa veroja sekä elättää itse itsensä ja jälkeläisensä. Onhan se nyt paljon tärkeämpää keskittyä siihen miten mitäkin tukia sais lypsettyä lisää ja mahdollisimman pitkään.
Miten voi tehdä töitä kun ei ole töitä? Miten voi elättää itsensä työnteolla jos siitä saatava palkka on niin huono, ettei se riitä välttämättömiinkään perustarpeisiin, vaan joutuu turvautuvaan sosiaalietuuksiin.

T: Erittäin raskasta ja fyysistä työtä, jossa loukkaantumisriskit ovat erittäin suuret 5 päivänä viikossa ja 7 tuntia päivässä tekevä kouluja käynyt aikuinen mies, jolle maksetaan 9euroa/PÄIVÄ

Tosin päälle tulevat vielä työmarkkinatuki ja asumistuki, mutta silti nettotuloni on n. 800e/kk, josta asuminen vie heti 500e, joten jäljelle jäävällä 300eurolla tulisi kattaa kaikki muut menot ravinnosta lähtien.

Tekisitkö sinä täysipäiväistä työtä näillä tuloilla? Kysyn vaan.

Tätä se todellisuus on kuulkaa monelle suomalaiselle ihmisille, mitäpä luulette mitä tämä kokoomusjannu tietää tästäkään elämästä.

En muuten polta, juo enkä käytä huumeita.

"vieras"
[QUOTE="Joopa";27466266]Näitä kommentteja etuuksien poistoista voi odottaa vain kokoomukselta. Heillä ei hajuakaan missä tolalla suomessa oikeasti ollaan.
Ulkomaat kiinnostaa enemman kuin kotimaan kansa. Asian voi tietysti ajatella seuraavasti: Kokoomus pitäisi poistaa välittömästi. Miksi sallimme heikomman aineksen johtaa suomea ja syventää taantumaa ja huonontaa kansan oloa entisestään?[/QUOTE]

Sun mielestä etuuksien nostot johtavat Suomen talouden kukoistukseen? :D Voiko joku ajatella noin päin persettä?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja että näin;27466594:
Jos tuolle linjalle lähdetään,niin ethän sinäkään täysin elätä omia lapsiasi.Veronmaksajat osallistuivat aina jollain tavalla lapsesi elättämiseen.

Toisekseen,Nämä nyt lapsia olevat ovat joku päivä niitä sinun elättäjiäsi.esim Heitä jotka pesevät persauksesi kun makaat sängyssä pääsemättä sieltä enää mihinkään jne jne..
Minä olen verojen suhteen nettomaksaja.

Sossumammojen lapsista tulee aikuisena sossuelättejä, eikä reippaita työntekijöitä.

Asiaa!
"Mitäpä, jos verotietojen sijasta julkisia olisivatkin eniten sosiaalietuuksia saaneiden nimet? Kun maahanmuuttajan saamia tukia näyttävä tiliote leviää Facebookissa, on se poliisiasia. Samaan aikaan suurituloisten naamat komeilevat lehtien kansissa. Ei ole väliä onko tuensaaja maahanmuuttaja vai ei, kuten esimerkiksi ”Erilaiset äidit” -ohjelmasta näimme. Lapsitehtailu ja kotona makoilu onnistuu kyllä ihan suomalaisiltakin.

Eikö tällä asialla ole yhteiskunnallista merkitystä? Eikö ole äänestäjien ja veronmaksajien kannalta tärkeää tietää, jos joku naapurustossa saa valtiolta ja kunnalta ilmaista rahaa enemmän kuin sinä tai minä kokopäivätyöstä? Jostain syystä arvelen, että vasemmistolaisten mielestä tämä ei ole ollenkaan niin tärkeä yhteiskunnallinen tieto kuin se, kumpi tienasi enemmän, Martina vai Tuksu.

Miksi on tärkeämpää suojella yhteiskunnassa saamapuolella olevien nimettömyyttä kuin niiden, jotka kustantavat koko sirkuksen? Fakta on, että suurituloisin 3,1 prosenttia veronmaksajista maksaa suunnilleen yhtä suuren osan eli vähän alle 20 prosenttia kaikista ansiotuloveroista kuin pienituloisin 54 prosenttia eli yli puolet veronmaksajista. Tuohon veronmaksajien 3,1 prosentin eliittijoukkoon pääsi toissa vuonna sangen maltillisilla 66 400 euron ansiotuloilla. Miksei tulotilastoja edes otsikoida siten, että ”he kustansivat sinunkin palvelusi”."

hä?
Alkuperäinen kirjoittaja Orjatyö;27466626:
Miten voi tehdä töitä kun ei ole töitä? Miten voi elättää itsensä työnteolla jos siitä saatava palkka on niin huono, ettei se riitä välttämättömiinkään perustarpeisiin, vaan joutuu turvautuvaan sosiaalietuuksiin.

T: Erittäin raskasta ja fyysistä työtä, jossa loukkaantumisriskit ovat erittäin suuret 5 päivänä viikossa ja 7 tuntia päivässä tekevä kouluja käynyt aikuinen mies, jolle maksetaan 9euroa/PÄIVÄ

Tosin päälle tulevat vielä työmarkkinatuki ja asumistuki, mutta silti nettotuloni on n. 800e/kk, josta asuminen vie heti 500e, joten jäljelle jäävällä 300eurolla tulisi kattaa kaikki muut menot ravinnosta lähtien.

Tekisitkö sinä täysipäiväistä työtä näillä tuloilla? Kysyn vaan.

Tätä se todellisuus on kuulkaa monelle suomalaiselle ihmisille, mitäpä luulette mitä tämä kokoomusjannu tietää tästäkään elämästä.

En muuten polta, juo enkä käytä huumeita.
No?

Onko nämä "heikomman aineksen" massamurhaa suunnittelevat ihmiset valmiita tekemään tolla palkalla töitä?

Yhteistyössä