V
vierailija
Vieras
Niinpä niinEi tarvitse olla ennustaja, että voi sanoa noin tulee käymään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä niinEi tarvitse olla ennustaja, että voi sanoa noin tulee käymään.
Katsotaan vieläkö kolmen vuoden kuluttua naurattaa.
Tuliko vappusatanen? Ei.
Lisääntyykö halpatyövoima? Kyllä.
Tuleeko lisää elätettäviä takapajulousta? Kyllä.
Lisääntyykö seksuaalirikokset? Kyllä.
Menikö niin kuin äänestäjille luvattiin? Ei!
Miksi? Siks toiseks mä elän tässä hetkessä enkä tulevaisuudessa.
Todennäköisyys on asia mikä ei tarvitse selvännäkötaitoja koska se perustuu mm vertailuun ja matematiikkaan.Ei kukaan tuollaista luvannutkaan kertamaksuna.. mutta on aina niin kätevää ymmärtää väärin asiat
Kuinka paljon lisääntyy ja ja paljonko tulee lisää porukkaa?
Miksi seksuaalirikokset lisääntyvät? Eiks miesten kannattais käyttäytyä siivosti?
1. Miksi sitten äänestäjän ovat sitä mieltä, että lupaus petettiin?1. Ei kukaan tuollaista luvannutkaan kertamaksuna.. mutta on aina niin kätevää ymmärtää väärin asiat
2. Kuinka paljon lisääntyy ja ja paljonko tulee lisää porukkaa?
3. Miksi seksuaalirikokset lisääntyvät? Eiks miesten kannattais käyttäytyä siivosti?
Mä voin. Ole hyvä.Voisitko laittaa linkin?
Minä niin mieleni pahoitin.
Voisitko vastata noihin mitkä on sulle osoitettu?
Minäpäs epäilen, että siellä on seuraavaksi, Persut, kokoomus ja kristillisdemokraatit.
Samaa mieltä. SDP ei enää ota Kokoomusta hallitukseen, keskusta putoaa ja Kokoomuksen pitää etsiä uusia hallituskumppaneita.
Voisitko vastata noihin mitkä on sulle osoitettu?![]()
Että niinku sinänsä yhdyn tavoitteeseen mut äänestän vastaan eiku ja diibadaaba.Ja tähänhän Jussi itsekin vastasi että:
”Äänestysratkaisuissani olen usein äänestänyt vastaan sellaisissakin hankkeissa, joiden tavoitteisiin sinänsä yhdyn. ... direktiivi kuin kansallinenkaan lainsäädäntö ei ole pystynyt ...
Miksi et ymmärtänyt lukemaasi?Että niinku sinänsä yhdyn tavoitteeseen mut äänestän vastaan eiku ja diibadaaba.
Ei mun tartte asiasta itkeä. En mä ole häntä äänestänyt.Tuo änestys ei vaikuttanut muuhun kuin siihen että suvakit itkevät asiasta sinä mukana ja Jussi saa lisää näkyvyyttä.![]()
Arvelit niin? Epäily on eri asiaMinäpäs epäilen, että siellä on seuraavaksi, Persut, kokoomus ja kristillisdemokraatit.