Kokoomus ei ole pelkästään pahasta. Esimerkki:

• Viestiketjun aloittaja porvari ari
  • Ensimmäinen viesti
"meikä"
Chala, tää ei nyt täällä tuu ratkeamaan vaikka kuinka kiukuttelet :D

Pyri eduskuntaan niin pääset päättämään asioista ja viet Suomen siihen "oikeaan" suuntaan, ei tarvi turhautua kotona.

Teppo Tebbis
[QUOTE="meikä";24002273]Chala, tää ei nyt täällä tuu ratkeamaan vaikka kuinka kiukuttelet :D

Pyri eduskuntaan niin pääset päättämään asioista ja viet Suomen siihen "oikeaan" suuntaan, ei tarvi turhautua kotona.[/QUOTE]

Veikkaan, että laki tullaan muuttamaan 5-10 vuoden sisällä, kannabis tullaan laillistamaan osittain. Meillä on sellainen sukupolvi tuloillaan joidenka asenteet varsinkin kannabista kohtaan on todella myönteiset ja he pitävät tätä nykymenoa järjettömänä.

"meikä"
sittenhän tääkin debaatti selviää..voidaan 15 vuoden kuluttua varmuudella sanoa kumman kanta oli parempi.

Itse uskon eläväni pidemmän ja laadukkaamman elämän raittiina ja savuttomana kuin liikaa juova, tupakoiva ja kannabista käyttävä. Mut odotellaan rauhassa, kyllä nääkin selviää ajan kanssa :)

[QUOTE="meikä";24002273]Chala, tää ei nyt täällä tuu ratkeamaan vaikka kuinka kiukuttelet :D

Pyri eduskuntaan niin pääset päättämään asioista ja viet Suomen siihen "oikeaan" suuntaan, ei tarvi turhautua kotona.[/QUOTE]

Sun kaltaisten ihmisten kanssa on todellakin turhauttavaa keskustella koska teihin on uponnut aivan liian hyvin tuo 'viina hyvä, huumeet paha, rajoitukset ja kieltolaki toimii ja silmät kiinni niin ongelmien olemassaoloa ei tarvitse myöntää'. Aika surullista että päättäjistäkin löytyy tuota porukkaa : /

[QUOTE="meikä";24002328]sittenhän tääkin debaatti selviää..voidaan 15 vuoden kuluttua varmuudella sanoa kumman kanta oli parempi.

Itse uskon eläväni pidemmän ja laadukkaamman elämän raittiina ja savuttomana kuin liikaa juova, tupakoiva ja kannabista käyttävä. Mut odotellaan rauhassa, kyllä nääkin selviää ajan kanssa :)[/QUOTE]

Kannan paremmuudesta varmastikin kertoo sitten joskus tilastot kuolleisuudesta, huostaanotoista, terveysongelmista, syrjäytymisestä jne., jos nyt vertailutuloksia joskus saadaan erilaisen lain ajalta.

Ja et kai sä oikeasti kuvittele että jokainen kanssasi eri mieltä oleva käyttää ko. päihteitä? Mitään niistä? Nyt meni kyllä uskottavuus sulta ihan täysin..

"meikä"
Sun kaltaisten ihmisten kanssa on todellakin turhauttavaa keskustella koska teihin on uponnut aivan liian hyvin tuo 'viina hyvä, huumeet paha, rajoitukset ja kieltolaki toimii ja silmät kiinni niin ongelmien olemassaoloa ei tarvitse myöntää'. Aika surullista että päättäjistäkin löytyy tuota porukkaa : /
Kiukuttelun lisäksi sun luetun ymmärtäminen on aika heikkoa. Suosittelen ihan ajatuksella lukemaan mitä olen kirjoittanut.

Sitä ennen tämä keskustelu onkin täysin turhaa.

Lunatic
Veikkaan, että laki tullaan muuttamaan 5-10 vuoden sisällä, kannabis tullaan laillistamaan osittain. Meillä on sellainen sukupolvi tuloillaan joidenka asenteet varsinkin kannabista kohtaan on todella myönteiset ja he pitävät tätä nykymenoa järjettömänä.
Jaa, minä taas veikkaan että asenteet tiukentuu. Jopa tupakkaa kohtaan ollaan nykyään suvaitsemattomia.

[QUOTE="meikä";24003241]Kiukuttelun lisäksi sun luetun ymmärtäminen on aika heikkoa. Suosittelen ihan ajatuksella lukemaan mitä olen kirjoittanut.

Sitä ennen tämä keskustelu onkin täysin turhaa.[/QUOTE]

Tavaa toki tyhmälle rautalangasta miten koet että tilannetta pitäisi muuttaa? Kysyin sulta miten mielestäsi ennaltaehkäisyyn ja valistukseen pitäisi tehdä muutoksia että homma lähtisi toimimaan mutta sun vastaus oli luokkaa 'koko kansanhan pitäisi muuttua'. No niin pitäisi, mutta ei taida ihan heti tapahtua :) Katsos kun mielipiteitä saa olla ja niitä voi pitää jopa yleismaallisina totuuksina, mutta jotain perustetta sille miksi oma kanta on "oikea" ja toimiva voisi tarjota ja niitä mä en nyt suoraan sanoen löytänyt teksteistäsi. Mutta hyvä jos siellä niitä kuitenkin oli :)

Yhteistyössä