kokoapuaaa... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elli

Vieras
Auttakaahan viisaammat :)!
Mulla on vuoden vanha tyttönen ja pituutta hänellä on nyt 78 cm. On hyvin hoikkanen mutta pitkäselkäinen. Olen ostamassa välikausipukua hänelle ja mietin, että ostanko 80 vai 86 cm? Puvun pitäisi (valitettavasti huono rahatilanne) mahtua vielä ensi syksykin, joten oisko tuo 86(joka varmasti menee) kauhean iso?

Tyttönen kävelee itse ja touhottaa kaikenlaista.
Hakusessa ois mahdollisesti Reiman puku.

Oisko se kauhean hankala jos puku ois tuon 86 cm? Auttakaapas joooksta?

Ihan hyvin voit ostaa välikausipuvun tuon isomman. Ne menee paremmin kasaan kuin toppavaatteet eli hiatkin menee ihan hyvin kintaiden mukana lyhyemmäksi ilman käärimistä.

Kun tuntuu, että jotkut kauhistelee sitten miten "isoon" vaatteeseen lapsi puetaan ettei suurinpiirtein pysty liikkumaan. Isompaa minäkin aattelin, mutta sitten tuli mieleen etten ilkee puistoon mennä jos kaikki kattoo, että hullu se on, kun noin isoja vaatteita käyttää...

Käy lapsen kanssa jossain liikkeessä kokeilemassa pukuja. Mutta kylläminä noilla mitoilla ottaisin sen 86 puvun lapselleni. Meillä oli mietinnässä viime syksynä, että ottaako 92 vai 98 talvihaalari, kun poika oli 90cm. Ja onneksi otettiin se 98. Ei olisi 92 mahtunut, kun tuli ihan hirmuinen kasvuspurtti syksyllä :)

Ok kiitos vastauksista. Kaivelin vaan tuolla joitain ketjuja joissa ihmset suorastaan kauhisteli, kun pikkasen alta 80 cm lapsi "hukutettiin" kaamean isoon 86 cm pukuun ja kuinka se lapsi siitä kärsikään, kun ei voinut mitään tehdä eikä liikkua. Siitäpä mietin,että ostanko nyt sitten järkyn kokoisen puvun. Kiitos asiallisista vastauksista ja nyt sitten puvun metsästykseen!

:)