Koko illan mietin että jotain on nyt jäänyt tekemättä ja nyt sen muistin..

Minulla on jatkuvasti semmoinen olo,että jotain on unohtunut ja yleensä onkin!Kaiken huippu oli viime kuussa,kun alkoi menkat ja tajusin,että terveyssiteet on loppu..menin kauppaan,ostin kaikkea muuta paitsi siteitä..lähdin uudestaan kauppaan ja unohdin taas ne saamarin rätit.Jätin homman siltä päivältä ja keksin yöksi pöksyihin omat viritelmät,ettei olisi lakanat yltäpäältä veressä.Aamulla taas kauppaan ja vasta kassalla muistin,että niitä halavatun vuokkosiahan tänne tultiin hakemaan..että silleen meillä,liekö dementian alkua?!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Minä jo ajattelin että se oli se legendaarinen "pyykit on vielä koneessa" :whistle:
mulle kävi toi eilen! :D olin menos jo nukkuman,peittoa raotin ja kas,muistin että koneessa oli vaatteita..kirosin ja olihan ne pakko käydä ripustaa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Minä jo ajattelin että se oli se legendaarinen "pyykit on vielä koneessa" :whistle:
mulle kävi toi eilen! :D olin menos jo nukkuman,peitto raotin ja kas,muistin että koneessa oli vaatteita..kirosin ja olihan ne pakko käydä ripustaa |O


Mulle käy kans TOSI useesti noin... Itseasiassa oon ajatellu,että oon varmaan niin laiska,että mun aivoni pyrkii unohtamaan tommoset "hommelit" :D
Yks yö painelin yhden aikaan ulos ripustelemaan pyykkejä... siinä sitte sattu yks humalainen mies kävelemään ohi ja totes vaan mennessään että: mahtaa ne pyykit olla aamuksi kuivia :D
 

Yhteistyössä