Mulla myös.Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:just :headwall: :headwall:
kiitti!!
nii onki koneessa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Mulla myös.Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:just :headwall: :headwall:
kiitti!!
nii onki koneessa!!
Kuin myös ja yks koneellinen pitää vielä pyörittää, et huomenna saa pakattua kamppeet kasaan reissua varten.Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Mulla myös.Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:just :headwall: :headwall:
kiitti!!
nii onki koneessa!!
mulle kävi toi eilen! olin menos jo nukkuman,peittoa raotin ja kas,muistin että koneessa oli vaatteita..kirosin ja olihan ne pakko käydä ripustaa |OAlkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Minä jo ajattelin että se oli se legendaarinen "pyykit on vielä koneessa"
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mulle kävi toi eilen! olin menos jo nukkuman,peitto raotin ja kas,muistin että koneessa oli vaatteita..kirosin ja olihan ne pakko käydä ripustaa |OAlkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Minä jo ajattelin että se oli se legendaarinen "pyykit on vielä koneessa"
Mä muistan tän AINA siinä vaiheessa, kun olen sänkyyn menossa ja toinen jalka jo peiton alla.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Minä jo ajattelin että se oli se legendaarinen "pyykit on vielä koneessa"