Koko ei vastaa viikkoja, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Huoli
  • Ensimmäinen viesti
Huoli
Hei,

otsikko kertoi varmaan kaiken, eli menin varhaisultraan oletetulla rv. 8 (viimeisten kuukautisten perusteella), ultrassa lääkäri ihmetteli alkion pientä kokoa (ei näkynyt sykettä) ja kertoi minun olevan rv. 6. Kolme viikkoa myöhemmin kun olisi pitänyt olla rv. 9 (sydämen sykkeet näkyivät) niin olikin lääkärin mukaan rv. 8.

Huolestuttaa, onkohan sikiön kehityksessä jotain poikkeavaa, onko kenelläkään vastaavasta kokemuksia? Kuinka kävi?

Seuraava ultra (np) olisi vasta 1 1/2 viikon päästä.



 
kataa
Sama juttu..Vuoden vanha tytteli tuossa juoksee ja masussa toinen "hidas" tulija.

Piti olla rv:llä 7 ja olinkin rv 5.Seuraavassa ultrassa olin jo 7 viikolla ja niska poimussa aika katottiin tarkemmin.Lekuri sanoi että hedelmöittyminen ei aina välttämättä tapahdu ihan juur kierron puolivälissä.Ja pääasia että kaikki ok.Mulla rukattu siis kumpaakin tuon tytön la aikaa ja tämän pojun joka masussa kasvaa!!

Ei huolta!!
 
kauris82
Sama juttu täällä.
Alkuraskauden ultrassa piti olla rv 9, mutta olikin rv 7. Siitä kaksi viikoa myöhemmin tarkastusultrassa sikiö oli kasvanut normaalisti ja sitten oli viikotkin jo sen mitä pitikin, eli rv 9 : )
Pikkuinen oli siis saanut alkunsa pari viikkoa odotettua myöhemmin. Ja se ajankohta on siinä kp 28 paikkeilla...!!
Nyt rv 22 ja ainakin potkujen perusteella kaikki hyvin.
 

Yhteistyössä