Koko ajan mielessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruoan orjuuttama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruoan orjuuttama

Vieras
...nimittäin ruoka!Mitä söis seuraavaksi,mitä tänään viel sais syödä.En mä tiiä kun koko ajan vaan ruoka pyörii mielessä,onko muita?Mul on varmaan liian vähän tekemistä tai jotain!

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
kuulostaa siltä, että haet mielihyvää syömisellä? keksi mielekästä tekemistä, ettet ehdi ajatella syömistä =)
Kyllä,näin minäkin sen näen.Pitää yrittää keksiä tekemistä.Kyllähän mulla on 11/2v. lapsi ja hänen kanssaan touhuan paljonkin,mutta ehkä mul on jonkinasteista masennusta.

Mulla pyörii kanssa, jos syön liikaa hiilareita. =) Varsinkin joskus silloin aikoinaan, kun koitin laihduttaa painonvartijoiden pisteillä... Valehtelematta ajatuksissa oli vain ja ainoastaan: milloin seuraavaksi saan syödä ja mitä silloin söisin, tekis mieli sitä ja tota ja...

mun ei oo tehny mieli ruokaa viimeiseen viikkoon, johtuen kamalasta influenssasta, mutta ei ruoka ole koskaan kyllä hallinnut elämääni siten, että ajattelisin vain ruokaa... jotkut reagoi masennukseen juuri syömällä ja palkitsemalla itselleen hyvänolon ruoalla/herkuilla. se on yksi tapa käsitellä sitä olotilaa.

Yhteistyössä