tuosta ruoka koko ajan mielessä ketjusta aloin pohtimaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
miten itte pääsen eroon syöpöttelystä..mulla ruoka ja herkut on oikeasti koko ajan mielessä...olen huomannu että jatkuvasti mietin mitä seuraavax söis ja jos tietää ettei kaapeissa ole mitään herkkuja nii hullux tulee..ostan joka päivä suklaata ja limsaa....ja paisun tietty sen mukaan..joka hiivatin ilta päätän että nyt tää on loppu mutta ei, en vaan pysty siihen...ja olen myös tunne syöppö, syön iloon ja syön suruun....miten mä pääsen tästä noidankehästä irti????...=(=(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Keskityt johonki muuhun =) ei oo helppoo mutta ihan opittavissa oleva juttu.

joo,keskitynhän mä noihin ´mukeloihin koko ajan..mut silti löydän aina aika tai tilaa syömiselle...jossakin vaiheessa pvää mättään sit hulluna jos en esim.pvällä ehi napostella...

Et osta kotiin mitään mässyjä!! Keksi tekemistä ja syö kunnolla, niin ei tarvi napostella!! Ulkoile paljon ja käy eri paikoissa niin et ole vaan kotona mässäämässä:)

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Et osta kotiin mitään mässyjä!! Keksi tekemistä ja syö kunnolla, niin ei tarvi napostella!! Ulkoile paljon ja käy eri paikoissa niin et ole vaan kotona mässäämässä:)

noooh...aina ei oo kovin mahollista liikkua kun on lapset ja päivä uni ajat yms..ja sit töissä napostelen kans.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

noooh...aina ei oo kovin mahollista liikkua kun on lapset ja päivä uni ajat yms..ja sit töissä napostelen kans.....

niin ja vaikka syön ihan hyvin ja säännöllisesti nii aina jaksaa napostella herkkuja...

niin ja vaikka syön ihan hyvin ja säännöllisesti nii aina jaksaa napostella herkkuja...

Ala napostelemaan vaikka purkkaa, hedelmiä, ym. Töissä otat napostelun sijaan vaikka kulauksen vettä:D

Yhteistyössä