Kokkolasta+ lähiseuduilta odottavia äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laretzki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laretzki

Vieras
Miehen perässä siis Kokkolaan muuttanut, kaupungin tunnen jo hyvin, kun neljä vuotta sitä katsellut, mutta nyt kun muutto on virallista tänne niin olisi kiva saada jonkinlaisia uusia tuttuja täältä. Kun toistaiseksi en tunne täältä yhtään ketään.

Itse olen kohta 21 v. ja ensimmäistä ollaan nyt alettu odottelemaan. Antakaa itsenne siis ilmi jos seuraa joku toinenkin kaipailisi...

Omien laskelmien mukaan LA olisi helmikuun lopussa, jos kaikki sinne asti vain hyvin menee. Eli kovin alussa vielä ollaan, mutta ajattelin tämän huutelun aloittaa jo nyt, koska kovin välillä tuo tylsyys vaivaa miehen työpäivien aikana, kun itse en kesätöitä täältä saanut, ja tosiaan en ketään täältä toistaiseksi tunne.

Tuntuu joo vähän olevan heikosti. Useammassa odotuspinossakin olen mukana, eikä kellään ole tuota Kokkolan sairaalaa synnärinä. Hämeenlinnan seudulta, jolta olen kotoisin tuntuu taas olevan äitejä vaikka kuinka..

mullakaan ei ollu odotusaikana ku olin täällä odotuspinossa mukana niin ketään edes läheltä.. lähin oli varmaan 200kilsaa matkaa. Nyt tosin yks siitä ryhmästä on muutamassa kokkolaan =) Etelästä on kyllä paljon porukkaaa yleensä mukana! Voitashan me koittaa vaikka tutustua =)

Joo, ei mua haittaa vaikka tutustuis niihin lapsellisiinkin jo nyt. Ite vaan aattelin että jos sattuisi löytymään, niin onko jo omat kuviot yms menossa, kun vauvallisille tuntuu olevan jos jonkinlaista aktiviteettia ja kerhoa. Jos oikeesti kiinnostaa, niin laita vaikka yksäriä, niin voin kertoilla omista taustoista vielä tarkemmin :)

Hei. Mulla on kans ensimmäinen raskaus ihan alussa ja laskettu aika myös helmikuun lopussa, ainakin laskureiden mukaan. Mä muutin vähän aikaa sitten takaisin tänne Kokkolaan Hämeenlinnasta.
Ensimmäinen neuvolakin on vasta ensi viikolla, joten en oo raskaudesta vielä monelle kertonut, kun olen hieman taikauskoinen. En oo voinut täysin salassakaan pitää:)

Hepuhi: Hei, mä oon itse alunperin kotoisin Hämeenlinnasta :)

Ja ehdottomasti pitää jotain yhteistapaamista järkätä, jos meitä kerta jo näin monta on. Tulisi sitten kerralla tutustuttua useampaan ihmiseen. Ja mä ainakin jännään aina jonkin verran uusia ihmisiä, niin ehkä jos samantien on isompi porukka niin ei olis niin jännää :)

Mä taas annan aina huonon ensi vaikutelman, toinenkaan ei vielä kerro välttämättä millainen oikeasti olen, mutta kolmannella kerralla osaan ehkä olla jo oma itseni ja jännittämättä liikaa :)
Eli pitää siis järjestää ainakin kolme tapaamista :D

sparkle: Mariankadun neuvolassa alan käymään.

Se voi olla että jos porukalla tapaa niin juttua tulee enemmän ku se että jos vaan kahestaan jonku kanssa treffaa :D Ja mä oon kans kova jännittään joten jos (ja kun :D ) tavataan joskus niin jännitetään sitten yhdessä =) Ja meillä on kuitenkin varmasti näitä pienempiäkin treffaajia mukana niin niistä sitä juttua varmasti sitten riittää ja Laretzki ja hepuhi voi sitten kertoilla raskausvaivoista :) ja minä ja nti_elokuu voidaan päivitellä että samat vaivat ollu meilläkin :D :D
Ja eiköhän, jos yks tapaaminen saadaan järkättyä, niin saada sitten kolme ja enemmänkin =)
Vitsi, mä oon ihan intona kun täältä alkaa löytymään seuraa tylsiin päiviin =)

hepuhi Itsekin käyn siellä neuvolassa :)

Joo, mäkin oon sparkle hypettänyt täällä itsekseni että jee, tuttuja vihdoin Kokkolaan. :) Ja eiköhän se kun ekasta miitistä päästään kunnialla läpi niin seuraava sujuu jo luonnostaan ja kohta kahvitellaan hyvässä lykyssä toistemme luona oikein urakalla :)

Missä päin kokkolaa te muuten kukakin asustatte? Me asutaan koivuhaassa, mutta toivottavasti pian päästään täältä pois :D

Joo, olis kyllä mahtavaa tutustua kaikkiin niin hyvin että loppujen lopuks urakalla kahvitellaan toistemme luona :) No naiset, millon tavataan =)

Yhteistyössä