Kokkolasta äitejä

Minä minä! Meillä vähän isompia lapsia, 9- ja 5-vuotiaat tytöt. Itse oon tällä hetkellä työttömänä ja voi apua kun seinät kaatuu päälle! :D Kaikki kaverit on lapsettomia ja meneviä muutenkin, joten kovin usein ei tule tapailtua niitäkään :/ Varsinkin nyt kuolee tylsyyteen päivisinkin, kun nuorempi aloitti just eskarin. Onko kaikilla ihan pikkuisia beebiksiä?
 
Hei, itse olen syntynyt Kokkolassa, vanhempani asuvat siellä joten sen takia tulee käytyä Kokkolassa useastikkin. Mulla on 5kk ikäinen tyttö ja toinen tuloillaan jo. Itse asun tällä hetkellä Oulun suunnassa, mutta tosiaan niinkuin sanoin Kokkolaan on paljon asiaa. :) että jos kiinnostaa ystävystyä, niin täältä löytyy ainakin yksi. :)
 
En oo kyllä kokkolasta mutta Reisjärveltä, jos kukaan sattuu tietään, ei ole pitkä matka kokkolaan :) Ja miehen sukulaisia asuu sielä, joten käydäänkin usein... Oon siis 20 v ja meillä on 9 kk ikäinen tyttö. :)
 
Minäkään en ole ihan Kokkolasta, mutta lähialueelta ja uudet tuttavuudet kyllä kelpaisi. Omia lapsia ei vielä ole, että leikkikaveria ei ole tarjolla, mutta esim. kyläily, ulkoilu jne. seuraa äidille ja toki lapsi saa olla mukana. :)
 
Kaustiselta (ja autohan kulkee). Ja meille tosiaan saa tulla kylään (löytyy myös leluja lapsille)/ voin itse lähteä vierailulle/ voidaan sopia yhteisestä ulkoilusta (mulla on kaksi kilttiä koiraa) tmv. :) Ja itse olen tosiaan 25v. Yv:llä tavoittaa.
 
Täällä olis yks äiti ja tyttö 4v jotka muuttaa takas Kokkolaan viikon päästä.. :)
Elikkäs puisto, kahvi, shoppailu, yms seuraa meille myös.. :D
Oon osa-aika työssä että vapaata löytyy viikolla ja viikonloppusin... =)
 

Yhteistyössä