¤¤KOKKOLANSEUDUN VAUVAT¤¤

tervehdys!pitkästä aikaa..joo,kyllä nyt kesällä on jäännyt tää kirjoittelu,unohdin salasanankin tuossa ja sivut uudistu..meidän neiti tuli 17.kesäkuuta 1 vuotta,mutta tarkoitus olis pitää isovelin kans kaksois-synttärit tossa heinäkuun lopulla ku tomi täyttää 4 vuotta!meidän neiti vasta konttailee ja nousee polvilleen,kyllä se siitä ajallaan lähtee liikkeelle!mekin oltiin tampereen suunnalla lempäälässä,miehen siskolla muutama yö,lauantai meni särkänniemessä ja sunnuntaina käytiin miehen siskon ja sen ukon talon rakennuksilla ja ideparkissa,oli muuten iso kauppakeskus!pitäs,joku kerta lähtee uimaan!pitää lopetella ja tulla taas aikaisemmin kirjoitteleen kuulumisia!jaa,se pappi lapinojan antti oli aikoinaan yläasteella ja lukiossa oli uskonnon opena,täälä kokkolassa,kyllä sillä tuli kirosanoja ja muuta juttua,oli kyllä omalaatunen!sen vaimo vissin on tuo pappina täälä päivi,joka kastoi meidän neidin,oli ihan mukava!mut toivotaan että vielä on lämpimiä ja aurinkoisia päiviä =)
 
Hei
pitkästä aikaa mäkin pääsen kirjoittamaan. Eka oli netin kanssa ongelmia ja nyt päivät on kulunut mansikka maalla. Meillä on kesäloma reissut vielä edessa ku miehellä alkaa kesäloma vasta elokuussa ja silloin olis tarkoitus lähteä käymään jossain. Pieni reissu tuli tossa viime lauantaina tehtyä ku käytiin särkänniemessä. Tytöt oli sen aikaa mummulla hoidossa ku käytiin mun miehen muutaman työkaverin ja muutaman muun tutun kanssa siellä. Yritän tulla tänne aina välillä kirjoitteleen mut nyt muutaman viikon ajan päivät menee mansikka tarhalla. Niin se lapinojan antti on vähän oma laatuinen pappi. Se meinaa pian vissiin lopettaa sen homman ku sillä on tuossa marinkaisissa joku Nuoriso kodin tyylinen paikka, mihin voi ongelma nuoret mennä. Se puhu et se rupeis pitään sitä päätoimisesti. ja Lapinojan Päivi on Antin vaimo. siitä tieto ku tää Antti on mun miehen serkku.

Piia ja Jenni 090606
 
Onnea yksivuotiaille Veeralle ja Jennille! Me ollaan Annin kanssa taas lomailemassa mummilassa keski-suomessa. Viikonloppuna tultiin ja viikko meinataan olla. On meidän 96-vuotiaan mummun hautajaiset lauantaina joten on vähän surujuhlintaa. Tänään on ollut oikein helle päivä, muuten sadellut vähän väliä.

Annille on alkanut hampaita pukkaamaan ihan kunnolla, neljäs hammas jo pilkottaa. Meni niin myöhäiseksi ennenkuin alkoi tulemaan niin tulevat nyt sitten urakalla.
Meilllä ei ihan vielä kontata mutta ryömitään hurjaa vauhtia, on tullut toisen jalan päkiään ihan rakko kun aina työntää sillä vauhtia. Konttausasentoon kyllä kovasti nousee ja siinä itseään keinuttaa.

Jäi tämän viikon uinnit väliin mutta meinataan taas ensi viikolla jatkaa joten äippäx tervetuloa veeran kanssa mukaan, ja muut myös!

Hansku Anni 230806
 

Hansku; Se mun kaveri veti vielä vähän pidemmäks ku me :LOL: Eilen synty tyttö 3160g Rv.t 42+5!! Veikkasivat muuten liki nelikiloista, että vähän meni vikaan lääkärin arvio!

Meillä neiti heräs kukkumaan viiden aikaan aamulla kun kissa alko mouruaan kylppärissä.. kiva kiva! Kissa joutui ulos.. Onneksi tyttö sit nukahti uudelleen puol kuuden aikaan kun hiljeni =)

Mutta nyt pikasesti vaan.. jatkan siivoamista!
 
Me myös ollaan kotiuduttu. Mentiin lauantai-iltana Tampereelle mun veljen luokse ja oltiin yötä ja sitten sieltä lähdettiin kotiin. Anni oli pari päivää ollut tosi huonolla syömisellä ja lauantaina alkoi vähän ripuloimaan ja oksensi kaksi kertaa oikein kunnolla. Mutta sitten yön kuitenkin nukkui ihan normaalisti ja sunnuntaina tuli vähän ripulia mut ei muuta. En tiedä mikä lie mahapöpö iski. Tänään ollut muuten vaan kitisevä ilmeisesti hampaista johtuvaa. Yöunille nukutus oli yhtä taistelua. Oli ihan selvästi jo kasilta tosi väsynyt ja vein sänkyyn mutta nukahti vasta kymmeneltä!! Mahtoikohan johtua siitä kun unipupu oli pesussa kun oli sen päälle oksentanut eikä varapupu oikein tahtonut kelvata...!

Miamis: mennäänkö keskiviikkona uimaan? Muutkin mukaan! Oli tarkoitus viime viikolla käydä uimassa kotipaikkakunnalla mutta eihän sielä kesäisin ole uimahallit auki joten jäi välistä.

Nyt nukkuun!

Hansku ja Anni tänään 11kk (hurjaa, enää kuukausi niin meillä on taapero eikä vauvaa!)
 

Meille sopii huominen uinti! 9.30 aulassa?
Jäi tosiaan viimeviikko meilläkin väliin kun en sit vaan jaksanut lähtee!

Annille 11kk onnittelut! Kuukausi enää ja onkin isot bileet!!!

Ootko hansku muuten kirjoitellut tuolla elokuisten 2006 pinkassa? Siellä on avattu kerhopuolella suljettu kerho kaikille elokuisille! Oli kiva katsoa toisten saman ikäisten kuvia ja touhuja.. laitoin itekki Ainosta kuvia sinne! Tuolta keskustelun puolelta löytyy salasanaa jos haluat liittyä..

Liekkö jotain pöpöä liikkeellä kun mulla itellä maha kurisee.. Mulla kyllä aina ajoittain maitotuotteet laittaa mahan sekaisin että voipi johtua siitä! Oon koittanut lactofilusta sekoittaa mehuun jos helpottais.. Täytyy taas ottaa maidoton kuuri!!

Mä eilen sorruin heti soppaileen kun miehellä loppu loma ja saatiin ihan ominpäin olla liikkeellä.. Aino sai sit 2bodya, paidan, housut, 3sukat ja pipon! Oli niin ihania syys uutuuksia tullut kauppoihin että! Jäi vielä henkkiksellä harmittaan kaks paitaa että varmaan täytyy tehdä uus kierros kun lapsilisä tulee :LOL:

Huomasin nyt sellasen et lindexillä ja kappahallissa loppuu pienten koot 80 senttisiin ja 86 senttiset oli jotenkin niin ison näköisiä eikä siellä enää ollut bodeja! Henkkamaukalta ja cittarista ostin 86cm kokoa kun oli bodeja ym. pienempien mallisia vaatteita!

Äsken kävi kosteustarkastaja.. ei löytäny mittää vikkaa!!
Pari ihmistä on käynyt katsomassa jo.. eräs rouva on oikein kiinnostunut kun vaan päästäisiin hinnasta sopuun niin kaupat tulis heti! Huomenna on kokkolalehdessä ilmoitusniin sit varmaan tulee enempi kattojia! Nyt ollut tosiaan vaan siellä netissä ja sit regionlinessa..

Mut nyt laittaan aamupalaa itelle!
 
Joo, huomenna 9.30 uimahallin aulassa.
Ja Ainolle myös myöhästyneet 11kk onnittelut! Kai niitä isoja bileitä pitäisi alkaa pikkuhiljaa suunnittelemaan...

En ole kirjoitellut elokuisten pinoon, itse asiassa tämä palsta on ainoa mihinkä yleensäkään olen kirjoitellut. Kai sitä voisi käydä sieläkin vilkaisemassa.

Munkin pitäisi vähän ostella Annille uusia vaatteita kun alkaa käydä vanhat pieniksi. Sain kyllä taas muovikassillisen veljen tytön vanhoja vaatteita joista osa taitaa olla just nyt sopivia, osa oli vähän isompia. Sain myös talvihaalarin mutta se on kokoa 86cm eli todennäköisesti vähän liian iso ensi talveksi, mutta syksyllä sen sitten näkee.

Kyllä oli Anni taas hankala päiväunille nukutettava vaikka oli tuttu unipupukin hypisteltävänä. Anni on nyt parina aamuna ollut tosi väsynyt koko aamun vaikka nukkunut yön ihan hyvin, tuntuu ettei oikein ole pirteää hetkeä ollenkaan. Sitten kuitenkin nukahtaa päiväunille vasta puol yhen aikaan. Taitaa olla rytmin muutos meneillään yksiin päikkäreihin. Eilenkin nukkui yhdet peräti 2,5 tunnin päikkärit.

Anni on nyt oppinut nousemaan istumaan. Ensin ryömimisasennosta nousee konttausasentoon ja siitä istumaan. Eilen otti pari konttausaskeltakin. Sille oli tullut oikein kunnon rakko oikean isovarpaan kohdalle päkiään kun se aina ryömiessä ponnistaa vauhtia päkiällä!

Miamikselle onnea asunnon myytiin! Kävin netistä vilkaseen ne kuvat, kivat verhot teillä on...

Pitäisi annin päikkäreiden jälkeen lähteä pyörällä anopin luokse Halkokarille, annin eka vähän pidempi pyöräreissu istuimessa, saa nähdä kuinka käy...Nyt touhuileen kotihommia.

Hansku ja Anni 230806
 
iltaa!!täälä ollut hiljasta,on tullut muutaman kerran käytyä kattomassa,mutta ei jaksannut kirjoitella!nyt on pari päivää siivoiltu ja vähän leivottu huomista kaksois-synttäreiden takia,huh!tänään on ollutkin sateisempaa..meillä neiti kans osaa konstit,ei aina nukuta ja kiljuu niin että tärykalvot puhkeaa..neiti nyt seisoo tukea vasten ja kova halu ois sohvalle kiivetä!joko ne on 11kk,kohta ei enään oo vauvoja täälä meidän palstalla!pitää tulla joku toinen kerta uimaan,ollaan melkein nukuttu nyt joka päivä kymmeneen!!mut paliaillaan!
 
Hiljasta on, toivotaan että syksyä kohden taas vilkastuu. Toivottavasti äippäxin porukan synttärit meni hyvin! Kiva että Veerakin on alkanut seisomaan, ettei ollut mitään "oikeaa" vikaa jaloissa. Joo, ei ole kohta enää vauvoja, ei. Miten tämä aika on mennytkin niin nopeaa.

Me lähdetään huomenna Annin kanssa Vaasaan mun siskon luo sen 5-vuotiaalle tytölle lapsenlikaksi, kun vanhemmat on töissä eikä ole hoitopaikkaa. Perjantaina tullaan pois. Joten kirjoittelut varmasti multakin jää ensi viikolta. Mutta palaillaan taas! Nyt täytyy mennä pakkaamaan.

Hansku ja Anni 230806
 

Hanskulle ja Annille hauskaa viikkoa Vaasassa! Mukavaa Annille kun on seuraa toisesta "pienestä"!

Hieno juttu että Veerakin jo seistä tapittaa!! Siitä se lähtee =)

Meillä neiti otti perjantaina ekat askeleet!!! Mutta sen jälkeen sit ei ole kävelly ku tukea vasten!

mutta näköjää jatkan myöhemmin.. neiti hermoo sylissä!!
 
Kotona taas ollaan. Viikko vierähti mukavasti ja kyllä oli Annilla kivaa kun oli seuraa. Meinasi vaan olla yöt melko levottomia ja yleensäkin nukkumaan meno kovien itkujen takana, taisi yölläkin elää tuota vilkasta päivä-elämää.

Ainolle onnea ensiaskeleista! Meillläkin ruvetaan pikkuhiljaa konttaamaan, matolla jo sujuu mutta liukkaalla lattialla vielä ryömien pääsee nopeempaa.

Oltiin tänään pyöräilemässä ja länsi-puiston leikkikentällä, anni tykkää kovasti molemmista. Sain tänään myös monien yritysten jälkeen leikattua annin otsatukan, vihdoin ja viimein. Alko olla niin pitkä että tuli silmille. Kylpyammeessa se sitten parhaiten onnistu. Ei ole kyllä annin mielipuuhaa tuo tukan leikkuu...

Miamis on Eevinäitin kanssa tuolla plussalaisten kokoontumiset-palstalla kahvittelua suunnitelleet. Meille sopii ensi viikolla mikä päivä tahansa. On kyllä niin hyviä ilmoja luvanneet että pitäisikö mennä vaikka picnicille? Uimaan voisi myös ensi viikolla taas mennä, päivällä ei ole väliä.

Kirjoittelemisiin ja tapaamisiin!
 
Moikka!

Uinti ja picnic sopii meille!! Ajankohta vielä auki..

Ootelen täs et jos välittäjä soittaa kun sen pitäis tulla ottaa meiltä kuvat!! Laitettii kuitenki välittäjälle, helpompaa.. poistin mun yhe viestin tuolta välistä kun siinä oli sitä linkkiä meille kuviin! Oli nimittäin aika moni käyny ne kuvat kattoon :LOL:

Hansku. Jaksattaisko teitä tulla meille leikkiin?? Vois laittaa pulikointi altaan ulos tytöille =) Olis kyllä meidän vuoro tulla teille,mutta.. tosiaan kun en oikeen uskalla lähtee kovin kauas jos se muori soittaa!!

Mutta nyt touhuaan Ainon kans :heart:
 
Vähän lyhyellä varoitusajalla tulee tapaamis-tiedotus mutta siis; HUOMENNA KESKIVIIKKONA KELLO 14.00, Länsipuistoon picnicille!! Tapaaminen hiekkalaatikon luona! Kaikki kynnelle kykenevät mukaan! Minä ja miamis tyttöjen kanssa ainakin ollaan menossa.
 

Ihanaa kun sataa välillä!!

Picnicillä oltiin me Ainon kanssa, Hansku ja Anni sekä uutena plussalaisista Mejan 2v Iina tytön kanssa! Ja mukavaa oli kaikilla =)

Tänään oltiin taas Hanskun ja tyttöjen kanssa aamulla uimassa! Aino vaan oli niin väsynyt jo sinne mennessä että itkeskeli jonkin verran.. Kotiin ku lähettiin käveleen ni nukahti rattaisiin ennen ku hakalahen shellille päästii, eli lähes heti =) Nukkukin sit parin tunnin päikkärit ja jo kolmelta nukahti uudelleen tunniksi! Luulempa että tänään mennään yöunille ajoissa!

Aattelin että vois käydä kokeeks uimassa ekojen unien jälkeen.. niin olis ehkä pirteempi ku aamulla! Taaperouinti me kyllä suosiolla unohdetaan jos se vesi on noin kylmää ku nyt.. ei toi meidän laihuliini tarkene siinä uida!

Keittelin Ainolle tänää isot satsit jauhelihakeittoa pakkaseen.. Kyllä neiti tykkäs!! Meillä tuntuu herkkua olevan kaikki jauheliha ruuat =)

Meillä nyt sitten kävellä pökötetään.. tän päivän enkka 16 askelta!! Siitä se lähtee :heart:

Mutta nyt täytyy mennä vaihtaa tytyn vaippa.. haisee sen verran pahalle :LOL:

Miamis ja Aino 190806
 
elokuuta!meillä oli neuvola just kahelta,veera sai vasta 1.vuotis piikin kun oli viimeks neuvolassa nuhanen niin ei kesäkuussa saannut sitä!ja tomilla taas oli 4-vuotis neuvola kuulo,näkö ja kaikennäköisiä testejä!jos tästä taas tulis elokuun viimeisellä viikolla kahestaan veeran kans ku tomilla alkaa taas hoitopäivät!ihanaa ku on venetsialaisetkin kohta,mut haikeaa ku tulee taas kylmää..onnea ainolle ensiaskelista,meillä vielä vierähtää veeralla ku nuo jalat tuosta vahvistuu ja tasapaino!pitää taas lopetella että isäntä saa maksaa laskuja!
 
Miamis; voidaan yrittää uimista päiväunien jälkeenkin jos aikataulut sopii. Meillä se kyllä sitten menisi 14 jälkeen. Tänään Anni nukkui 2,5 tunnin päiväunet ja eilen peräti neljän tunnin! Saa nyt nähdä mitenkä nuo päiväunet alkaa asettumaan, ennen nukkui korkeintaan 1,5 tuntia. Oli sekä tänään että eilen kääntynyt itse mahalleen nukkuun, taisi olla parempi nukkuma-asento.

Me kyllä varmaan aloitetaan syksyllä se taapero-uinti, meidän pullukkaa ei varmaan palelisi edes kylmäaltaassa! Näyttää niin kovasti tykkäävän uimisesta että ihan kiva on jatkaa.

Juu, picnicillä oli mukavaa. Jos ilmat on ensi viikolla hyvät niin voisi mennä taas joku päivä. Mukavampaa kuin kahvilassa istuminen, sitä saa tehdä sitten huonolla ilmalla. Toivottavasti tulisi porukkaa enemmän mukaan!

Hansku ja Anni 230806

 

Moikka moi!

Meillä väki vielä nukkuu.. ite en enää jaksanu pyöriskellä sängyssä! Näyttäisi olevan aivan hieno päivä tulossa!

Kiva kuulla Äippäxistäkin! Mukaan vaan tapaamisiin..

Meillä neuvola jostain syystä ihan loppukuusta.. pari piikkiä tiedossa kun annetaan samalla vesirokkorokote!! Ollaan annettu myös rotavirusrokote sillon ihan pienenä.. Itehän ne joutuu kustantaan mutta mitäpä pienen terveyden eteen ei tekisi!

Oltiin eilen Ylivieskassa ostoksilla!! Aino sai ekat kengät, pioni merkkiset kotimaiset ja edulliset.. 22,90e. Jos olis täältä ostanu niin olis väh. 40e taas saanu pulittaa!

Sit haettii asunmaalta uus syöttötuoli. Stokken Trip Trap ei niin edullinen sit ollu.. mut halvempi ku täällä huonekalu liikkeissä! On sama tuoli ku halpahallin kaffilassa.. Meillä toi neiti kyllä heti tykkäs istua enempi tuossa tuolissa ku vanhassa! Ei me vanhaakaan hävitä.. On ulko käytössä terassilla =)

Mä asunmaalla innostuin testaileen tuplarattaita.. Oli niin hienoja että!! Varmaan ne on hankinnassa sit jos tässä toinen tulee! Aino ei kuitenkaan sit vielä kävellä jaksa eikä seisomalautakaan ole vielä n. parivuotiaan juttu..

Käytiin samalla reissulla sit mun kotona ja toisella veljellä! Neiti oli kyllä niin innoissaan kun pääsi serkkujen kanssa touhaamaan :heart: Viikonpäästä olis sitten neidin 1v. synttärit!! Ja taas tulee kaikki serkut käymään :heart:

Me varmaan jätetään uinti väliin nyt tulevalla viikolla.. On kaikenlaista touhua tiedossa! Mennään ke kattoon kaverin vauvaa.. tulee nyt 17pv 1kk! Vähänkö mun vauvakuume taas nousee =) Mut tapaamiseen yritetään tulla jos sellaista saadaan aikaiseksi viikolle!

Mä oon muuten melkovarma että meidän Wilma kisu on pieniin päin... On niin iso maha että!! Ei se pelkällä ruualla ole itteään kuukaudessa lihottanu :LOL: Odotellaan.. Saattais olla sit pitkäkarvaisia musta valko harmaita pentuja tarjolla syksymmällä :LOL:

Mutta nyt alan laittaan aamupalaa ja siivoaan keittiötä samalla!!
 
Ei taideta saada tapaamista aikaiseksi tälle viikolle kun mulle ei käy torstai (parturi) ja miamikselle ei ilmeisesti keskiviikko jos menette sitä vauvelia kattomaan. Ajattelin Annin kanssa mennä huomenna uimaan kun meillä sitten taas on ensi viikko yhtä hulinaa niin varmaan jää uinnit sitten väliin. Kyllä me varmaan uimahallissa pärjätään kahestaankin...

Miamis; minkä hintanen se vesirokkorokote on? Mäkin sitä ajattelin mutta ei nyt ainakaan 1v neuvolassa saada kun en viimeksi asiasta mitään muistanu puhua.

Se trip trap-tuoli on varmaan ihan hyvä, mä jostain syystä tykkään näistä perinteisistä ja varsinkin siitä jonka saa matalalle tuoliksi ja pöydäksi. Meillä anni kyllä viihtyy ihan hyvin tuossa tuolissa.

Anni oppi eilen nousee tukea vasten seisomaan! Pinnasängyssään seiso ekan kerran ja sen jälkeen sitten nousikin jatkuvasti seisoon ties mitä vasten ja äiti sai juosta perässä ettei kaadu.

Voi ihania kissanpentuja, me tullaan sitten heti kattoon jos niitä tulee. Meillle kyllä riittää tuo yksi, taas tänään karkasi ovesta ulos ja oli reissullaan pari tuntia. Jää vielä joku päivä auton alle.

Nyt puuron keittoon.
 
Moikka!

Hienoa että Annikin alkanut nousemaan!! Kohta alkaa kävellä tukea vasten ja sit yks kaks huomaatte että neitihän kävelee!! Hauskaa uinti reissua! Me lähdetään etsimään vauvalahjaa pikkuneidille ja hoitaan muutamat juoksevat..

Se rokote maksaa n.60e ja kyllä te sen saatte 1v. neuvolassa jos vaan lääkäri paikalla ennen sitä että voi kirjoittaa reseptin!! Meillä ainakin riittää soitto neuvolatädille ja se sit pyytää lääkäriä lastenlääkäripäivänä kirjoittaan reseptin! Ja me saadaan noutaa resepti neuvolan eteisen pärekorista omalla nimellä varustettuna =) Näin on kaikki reseptit saatu rokotteisiin! Ja jos ei lääkäriä neuvolassa ennen sitä ni soitat alueelle nii siellä lääkäri kirjoittaa sen..

Musta tuntuu et ei se niin kivaa ole ku niitä pentuja tulee... Kauhee homma pariks kolmeks kuukaudeks vahtia ettei tyttö ole koko ajan pentuja hoitamassa!! Toivottavasti niitä ei ihan hirveesti tule.. että Wilmakin jaksaa kunnolla hoitaa ne =)

Mutta nyt aamupalalle!
 
Uintireissu meni hyvin, oltiin pitkän aikaa kahluualtaassa ja siinä anni leikki leluilla. Se ei kyllä yhtään enää viihdy sylissä syvässä altaassa, kai sille pitää kohta hommata jotkut kellukkeet!

Juu, me saatiin se vesirokkorokotus-resepti kanssa, tein niinkuin miamis neuvoi ja tänään hain sen neuvolan lokerosta. En vielä käynyt apteekista hakemassa. Neuvolatäti sanoi kanssa että voi pistää 1v-neuvolassa tai sitten varataan toinen aika. Katson sitten miten käy sen ekan rokotteen kanssa, jos tulee mahottomat itkut niin jätän suosista sen vesirokkorokotteen toiseen kertaan.

Mummu oli ekaa kertaa Annia hoitamassa eilen kun olin parturissa, hyvin niillä oli mennyt eikä Anni edes itkenyt kun päikkäreiltä heräs eikä ollutkaan äitiä vaan mummu. Ihan hyvillä mielin jätän sen uudestaan hoitoon tarpeen vaatiessa.

Meillä nukuttiin viime yö ekaa kertaa niin ettei Annin luona tarvinnut käydä koko yönä, nukkui 21.00-8.00 putkeen!!!!Pari kertaa mä heräsin pieneen parkasuun mutta kun ei kuulunut sen enempää, jatkoin unia. Anni on nyt taas nukkunut eri huoneessa kun yöt on alkanut menee vähän paremmin. Voi kunpa tätä ihanuutta jatkuisi!

Ensi viikosta; jos tapaamista järkkäillään niin yritän tulla mukaan, on vaan aika kiire viikko. Uimaan ei varmaan keritä. Lähdetään sitten viikon päästä Annin synttäreiden jälkeen taas mun vanhempien luo pariksi viikoksi, päästään äitin ja isän kyydissä kun tulevat juhlimaan.

Nyt tekemään viikonloppusiivousta kun Anni nukkuu!

Hanna ja Anni 6päivän päästä 1v!
 

Nostetaas!!

Olisko alkavalla viikolla tapaamiseen tulijoita??

Olin tossa viikon kipeenä niin olis kiva nähdä muitakin ihmisiä.. Viikko sisällä kotona ei ole yhtään kiva juttu!!

Nyt vaan näin pikana.. jatkaan ruuanlaitoa ja sit torille muumeja ym. katoon =)
 
Heippa! Taas on aikaa vähän kirjoitella, oli viime viikko niin kiirettä ettei pahemmin kerennyt. Annin 1v synttärit meni hyvin ja Anni oli tohkeissaan uusista leluista ja serkkujen kanssa leikkimisestä. Me sitten päätettiin tehdä suvulle yllätys ja mentiin maistraatissa naimisiin keskiviikkona ja sitten Annin synttäreillä ilmoitettiin että olisi muutakin syytä juhlia...Että rouvasihmisiä tässä sitten ollaan. Mitenköhän tuohon uuteen sukunimeen tottuu!

Käytettiin Anni 1v kuvassa Studio Alfassa ja käytiin sitten itekin sielä "hää"kuvassa, halusin käydä kuvassa vaikkei mitään juhlia ollutkaan. Annin kuvaus meni hyvin vaikka alkuun pelkäsin kun se nukkui vaan lyhyet päiväunet ja oli niin kiukkunen kotona.

Ollaan taas "lomalla" Annin kanssa mummin ja papan luona, naurettiin että mä lähdin Annin kanssa häämatkalle. Eli emme pääse pariin viikkoon tapaamisiin mutta sitten olemme taas innolla mukana.

Niin ja Annin neuvolakuulumisia; pituus 78cm, paino 10,8kg. Käydään ottaan se vesirokkorokotus erikseen kuukauden päästä kun mulle iski nuukuus ja en raaskinu sitä elokuun rahoista maksaa... Rahaa nimittäin mennyt tässä kuussa yli varojen!

Oliko muuten torilla paljon sunnuntaina porukkaa? Oltaisiin myös tultu jos ei olisi lähetty reissuun.

Hansku ja Anni 1v
 
hei pitkästä aikaa. Heti ensiksi 1-v onnittelut Ainolle ja Annille ja sitten Hanskulle hää onnittelut. Meillä on ollut kiireinen kuukausi niin ei ole kerennyt kirjoittelemaan. Nyt taas pääsee vähän useammin ku miehellä loppui kesäloma. Tapaamisista mä pääsen melkein millon vaan sitten kun vaan sovitaan päivä. Toivotaan että tulis vähän enempi väkeä tapaamisiin. nyt täytyy ruveta tekeen vielä töitä tälle illalle.
 

Yhteistyössä