Moikka!!
Hansku. Me tullaan tuossa kuun viimeisellä viikolla sitten käymään teillä!! Mikäli olette kotona B)
Ja hyvä että olot helpottaa!! Niin täälläkin.. vielä on kuitenkin heikompiakin päiviä, mut melkolailla hyvä olo on ollut =) Viime viikolla kävin ekas neuvolassa ja ens viikolla on tiistaina lääkärin neuvola ja sit ke ultra ja seerumi seula tampereella väestöliitossa!
Mä osallistun sellaseen raskaudenaikaisen diabeteksen seuranta tutkimukseen ja mulla sit on kaks sokerirasitusta.. eka kesäkuun alussa ja toka sit syksyllä!
Muutto sujui mun osalta aika kivuttomasti kun ei tarvinnut mitään paljoo kannella
Se tavaroiden pakkaaminen ja purkamien oli sit tän heiniä.. onneks isäntä oli siinä hyvänä apuna! Raskasta se kyllä oli kun pahoinvointi oli pahimmillaan just väärään aikaan..
Asunto on aivan ihana.. hyvä tuuri kun sokkona otettin! Tilaa on enempi ku tarpeeks.. Sijaintikin on tosi hyvä! Tien toiselta puolelta menee bussit tampereelle ja lempäälän keskustaan/ideaparkkiin! Ideaparkkiin on kyllä ihan kävely matka..
Lähikauppa (kuljun kartano ja k-marketti) on ihan tuossa vieressä ja siinä on postin palvelut samassa! Mulle ihan hieno juttu kun netistä paljon kaikkea tilailen että on posti vieressä
Tuo kuljun kartano on vähän niinku keskinen tuurissa!! mut pienemmässä koossa.. löytyy ihan kaikkea! Edullisesti saa vaatteet hankittua itelle ja tytölle tuosta jos ei jaksa lähtee isompiin kauppoihin!
Tähän meille on sit aika helppo löytää jos Hansku kesällä täällä seudulla olette!
Nyt vähän ulko hommiin kun neiti nukahti.. kylmä ilma ja neidillä nuhaa niin en viitsi tytön kanssa rikkaruohojen kimppuun mennä!
Palaillaan!!