kokkolalaiset uusi tapaaminen

eli siis näemme huomenna perhepuistossa klo.10.00 =) voi olla et otan mun siskonikin mukaan ku kerta täytyy mennä vanhempien kautta,ku meidän rattaat on siellä.

saparo ajelin eilen autolla sun ohi ku kävelit siinä auto liikkeitten lähellä :D tulin mun siskolta isostakylästä just sillon =)

no juu mut huomiseen sitten :wave: :D

Käytiin eilen kaverilla kylässä, reippaasti kävellen =) Täytyy kyllä tunnustaa että mies nakkas meidän sinne ja käveltiin vain takas mutta parempi sekin kun ei mitään :whistle: Ensimmäistä kertaa meidän neiti ja kaverin poika leikkivät keskenään ihan kahdestaan =) Aikasemmin meidän neiti on ollut vähän arka ja äiti on pitänyt olla vieressä.

Mää en kertakaikkiaan jaksa täältä asti lähtee sinne puistoon. Sunnuntaina oli ristiäiset, hyvin meni mutta olihan se raskas päivä. Tänään sitte :whistle: tultiin mun serkulta ja toin tavarat sisälle niin justus jäi tohon pihalle mun isän kaa ku se maalas meiän terassia. yhtäkkiä alkaa kuulua kauhee huuto ja isä kantaa poikaa sisälle. Oli tippunu penkiltä pää eellä ku oli ollu kääntämässä itteensä toisin päin niin suoraan terassiin lautaan silmä kulma ja reikähän siihen tuli. :'( Ei muutako soittaa terveysasemalle että mepä täältä tullaan tikattavaks. Tultiin sitte lääkärin kaa siihen tulokseen että yks tikki ilman puudutusta niin saahaan homma hoiettua. Ja poika vaan kiitti ku oltiin valmiita vaikka huusi ku leijona toimenpiteen ajan. Mutta loppu hyvin kaikki hyvivn.

SnowFairy
Voi pientä! :hug: Onneksi ei käyny pahemmin.

Tapaamiseen ei valitettavasti päästä kun pukkas 39 asteen kuumeen. :/ Katotaan miten tää päivä sujuu, kun ei tuo miehenpuolikaan voi olla töistä poies. Voi kun äiditkin sais sairastaa rauhassa... Onneksi Annaan ei ainakaan näillä näkymin ole tarttunut.

Juu täälä pikkumiehen silmä on melkeen turvonnu kii. :/ Mutta tahtia se ei haittaa pätkääkään. :whistle:
Mutta pitäkäähän hauska tapaaminen ja sitte aletaan sopia sitä uutta tänne meille. Elikkäs KÄYKÖ TEILLE ETTÄ TUUTTE MEILLE 8.6.???? :wave: :attn: vai onko muita ehotuksia..

Käytiinpäs Iiccan ja Hemuliinan kanssa puistossa leikkimässä ja pyörähdettiin Koivutuvallakin. Minä ensimmäistä kertaa siellä mutta ei tainnut olla viimeinen kerta.

Aurinko kerrankin suosii meitä joten tämä oli pikapyrähdys koneella ja lähden takas ulos istuskeleen :wave:

Täällä ollaan. Ulkoilma on kutsunut koko viikon ja illalla olen sitten nukahtanut sänkyyn jo ennen kymmentä. On jäänyt vähemmälle nämä tietokone hommat.

Meidän neiti on välillä ihan mahdoton, jos unohdat laittaa ulkooven lukkoon (avaimella) niin kohta kuuluu oven pamaus ja neiti on ulkona. Sama homma jos joku on suihkussa ja et ovia tuki jollain (ei lukkoa) niin neiti on kans siellä ja kohta on sukat märkänä vaatimassa riisutumista ja suihkuun menoa. Huonot puolet tuollakin kun ylettyy ovet avamaan itse. Meillä vielä semmoiset vanhat ovet jotka suunnilleen aukeaa välillä itsekseenkin. Suunnitelmat menossa porttien yms. suhteen jos ens viikolla sais toteutettuakin.

Me avattiin muuten isännän kans grillikausikin ja kyllä maistui hyvältä pihvit ja salaatti. Sattuipas neitikin vielä oleen päikkäreillä kun pihvit oli valmiita niin sai syödä ihan rauhassa.

Milloin otetaan uusik leikkikenttä reissu, Iicca, Hemuliiina ja myös muut? Ens viikolla me ei varmaan keretä jos ette tule tuohon Kirkonmäelle niin ois meillä lyhyempi matka?

Jokos Hennuli poitsun silmä on parantunut? Meillä neiti kans meni yks päivä pahan näköisesti mukkelis makkelis mutta yhden päivän silmäkulma punersi mutta ei muuta tullut. Polvet on kyllä tällä hetkellä ihan mustelmilla.

Palataan taas asiaan kun isäntä kutsuu syömään, kanatortilloja ois tiedossa :p

Kertokaas muut kuulumisianne!!!!!!!!!

Illalla mulle ei käy kun on futispeli :p mutta päivällä käy. Meille parhaiten kävis aamupäivällä kun päikkärit nukutaan sitten klo 13-15 välillä mutta välillä nekin vaihtelee joten kaikki ajat käy =) Mites emännälle käy parhaiten? Pidetäänks nyyttäri meiningillä kokoontuminen niin ei tarvi Hennulin leipomisten suhteen tressata. Ja siivotakkin varmaan kannattaa vasta kun olemme lähteneet :whistle:

tervehdys :wave: !

Iicca:unohin täysin sen torstai jutun :ashamed: :snotty: oltiin vielä iltapäivällä mun siskolla kylässä,ja siinä tohinassa unohin sen!sori!

meillä oli tänään janinan kerhon kevätjuhla =) oltiin siellä koko perheen voimin ja mummut myös.veetiltä kyllä meinas mielenkiinto lopahtaa heti alkuun.ei jaksanut olla vaan paikallaan.janina koko eilisen illan jännitti niin kovasti,ku kerholaiset laulovat siellä.halus vaan illalla aikasin nukkuun ku ei jaksanut enään jännittää :D

saparo:eek:is kyl kiva mennä uudestaan puistoilemaan joku päivä!

Saunan raikkaana täällä naputtelen, neiti ja isäntä vielä saunassa joten hetki vielä rauhallista aikaa. Kohta pitää lähtee hakeen neiti pois niin isäntä saa vielä ottaa muutaman kunnon löylyt.

Tänään meillä neiti ekan kerran joi pillillä =) Käytiin Rollsissa syömässä ja on saanut aina yrittää pillillä limsan juontia mutta ei ole onnistunut mutta voi sitä iloa kun sieltä tulikin jotain. Itse täytyi sitten juoda limsa nopeasti pois kun neiti ois muuten litkinyt sitä.

Mitähän sitä keksis nyyttäreille tuotavaksi, kaupan hyllyn kautta kyllä meen, olen liian laiska leipomaan. Yllätän teidät sitten :LOL: keksipaketilla :LOL:

Hemuliina, niin se on maailma pieni. Kun käytte siskolla kylässä ja jos meitä näkyy pihalla niin tulkaa moikkaamaan. Ja sisälle astikkin saa tulla jos ei pienestä säikähdä (voi muistuttaa välillä kaatopaikkaa tuo meidän huusholli) \|O mutta kun siivous halut on nollassa varsinkin kun ulkona on hyvä ilma ja illalla on sitten ihan piipussa. Käyks muille näin.

Nyt isäntä tömistelee täytyy mennä noutaan neiti :wave:

Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2005 klo 12:52 Saparo79 kirjoitti:
:wave: :wave: Huhuuu kuurupiilo päättyi jo :p
Aijaa, luulin että me leikitään vielä... :LOL:

Ei mutta oikeesti... Valittelen sitä kun en ole tälle puolen mitään aikoihin kirjotellu! Käyn kyllä lukemassa kuulumisenne niin tässä pinossa kuin tuossa meidän Ylivieskalaisten pinossa mutta enempi tulee pikaseltaan kirjotettua tonne "meidän" puolelle.

Mitäpä sitä meille sitte niinku kuuluis... Nooh, neiti täyttääpi kohta 9kk ja on iloinen pikkuprinsessa, mitä nyt muutamaa (neljää) hammasta tekee tällä hetkellä ja siitä pienet kärttyilyt.

Pihahommat on saaneet tämän emännän pään ihan pyörälle ja tuleekin vietettyä aikaa melkoisesti pihalla aina kun tyttö nukkuu. Eskarilaisellakin viimonen viikko menossa ja sitte alkais kesäloma.

On nuo meidän hääsuunnittelut vieneet myös oman aikansa ja osansa. Kohtapa niihin ei aikaa enää oo ku vajaa kaks kuukautta ja se menee nopsaa, toki juhannus ensin ja tsilleen.

Nyt on neiti levittäny melkosen määrän kaksplus lehtiä laattialle joten äiteen tie vie järjestelyhommiin...

Palataan taas jutun juureen!

:wave:

meille ei siis muita tuu ku hennis?? niinkö???
kukaan ei ota mitään kantaa kellon aikoihin!!! :kieh:
No mehän henniksen kaa sitte syyään yksin kaikki herkut :p p.s.hennis meillä on juuson synttärit 5.6. että saadaanpa sitte syyä kahestaan kaikki jämät... :p :LOL:

hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2005 klo 13:21 hennuli2 kirjoitti:
meille ei siis muita tuu ku hennis?? niinkö???
kukaan ei ota mitään kantaa kellon aikoihin!!! :kieh:
No mehän henniksen kaa sitte syyään yksin kaikki herkut :p p.s.hennis meillä on juuson synttärit 5.6. että saadaanpa sitte syyä kahestaan kaikki jämät... :p :LOL:
joo hih :p =)

Yhteistyössä