KOKKOLALAISET 3.5. klo 13

Selkeytetäänpä taas hieman tätä ketjua.

Eli nyt on tullu ehdotus että tavattaisiin

tiistain 3.5. klo 13 Anttilan kulmalla ja jatkettaisiin sieltä sitten Edlaan yhteis tuumin.

Mulle ainakin sopii. Sopiiko muillekkin???

mä voisin kans tulla ja jos huolitte "uuden" mukaan.
mä oon 21v kolmen lapsen äiti myöskin kokkolasta. =)
en ollu viimeks siellä tapaamisessa,mutta jos sopii voisin tulla ainakin tän meidän nuorimmaisen(1v) kanssa sillon.

SnowFairy
Tervetuloa joukkoon! =)

Näillä näkymin tullaan kun vaan muistetaan. :p

Täällä aika on vierähtäny pihahommissa, maata möyritty ja auringonkukkia laitettu "kypsymään" täällä sisällä. Nyt on uudet matto- ja pyykinkuivaustelineet kasattu ja pyykit liehuu tuulessa kuivumassa, kyllä tulee raikkaan tuoksuisia! =) Neiti on oppinut nukkumaan päivällä ulkona 3-4 h päikkäreitä, ilman jatkuvaa lullaamista. Ihanaa kun kerkiää itekin tehdä jotain!

Nyt tarttee mennä nukkumaan, hyviä öitä! ;)

No niin neiti päikkäreillä ja pyykkikone rullaa niin nyt vois taas hetken viettää täällä. Meillä nuo päikkärit on vain tunnin mutta kun pistää tulemaan niin siinäkin ajassa kerkee paljon. Nauti SnowFairy omasta ajasta :p Eiks teillä käynyt puutarhaneuvoja? Oliko hyötyä, osasko antaa hyviä vinkkejä? Itse harkitsin että kutsuisko sen meillekkin kylään...

Iicca: shortsit tuli jo tänään postissa ja oli tosi södet neitin päällä =)

Kaupungilta tuli kutsu äitienpäivä juhlaan (v.2004 syntyneille ja heidän perheilleen). Onks joku menossa? Meillä isäntä tyrmäs ajatuksen heti?

Lähdenpäs käyttämään neitin päikkärin ajan paremmin eli siivoamaan keittötä ruokailun jäljiltä :wave:

hennis
saipahan koulu tehtävän tehtyä jeee!! lähetin sähköpostilla opelle heti. Mutta eipä tässä mä lähen kahtoon jokos neitikkä heräilee päikkäreiltä. palataampa juttuun taas Moikka =) B) :wave:

meille tuli kans kutsu äitienpäivä juhlaan,mut tiedän et mies tyrmää ajatuksen heti,et me ei varmaan osallistuta.

muuten minkäs ikäsiä lapsia teillä on :) meillä vanhin täytti maaliskuun lopulla 5v ja sit meidän keskimmäinen täyttää heinäkuussa 3v ja sit tää 1v.nyt on jo kauhee vauvakuume :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 16:34 hemuliina kirjoitti:
meille tuli kans kutsu äitienpäivä juhlaan,mut tiedän et mies tyrmää ajatuksen heti,et me ei varmaan osallistuta.

muuten minkäs ikäsiä lapsia teillä on :) meillä vanhin täytti maaliskuun lopulla 5v ja sit meidän keskimmäinen täyttää heinäkuussa 3v ja sit tää 1v.nyt on jo kauhee vauvakuume :D
Hei vaan ja kovasti tervetuloa! kiva ku tulee uusia mukaan!
Hei mulla on poika 5v, poika 2v ja vauva kohta 3vkoa!! Ite oon 27v ja ukko samoten. Täs kälviän puolella asutaan. Jos haluut vaihella sähköpostia niin paa y-viestiä niin annan mun osotteen! =)

Hellöy hellöy vaan taas kaikille!!! :p

Hemuliinalle TERVETULOA JOUKKOON MIELENKIINTOISEEN!!! ;)

Meilläki yllättävän hiljasta kun äiti kävi laittaan ton neitin nukkumaan.

Juu meilleki tipahti postissa sellanen kutsu sinne äitienpäivä jutskaan,mut isäntä nakkas roskiin samantien että siinä häne mielipiteensä asiaan. ;)

Saparo: hyvä et sortsit sopi. Mäki sain sen mekon tänään mut oli tosi pieni että joudun lähettään takasin. Muuten oli kyllä tosi ihana! Juu mutta se huivi on tääl meil et tervetuloo hakemaan se vaan. Meinasit ens viikol tulla. Mut tuu sitten tiistaina kun mulla on ne pääsykokeet keskviikkona. Alkavat 8 aamul enkä yhtään tiiä miten pitkään kestää. Kuulema menee kyllä iltapäivän puolelle.

Juu tälle meijän "uudelle" mammalle :p selvityksiä... Eli oon 22w, mies 25 ja meillä neiti melkeen 11kk. =) ja kokkolassa asutaan.

Pitäis tässä varmaan mennä tekemään jotain hyödyllistä tai sitten vaan eksyn tonne mitäs nyt osioon.... ;)

Muillakin miehet samalla kannalla et roskiin tuommoset kutsut :( Voiskohan sitä mennä ilman miestä, mentäiskö porukalla? Olisko muita kiinnostuneita? Äitien juhlahan se oli =)

Iicca: Pitääks sun lukee tiistaina kokeisiin? Voin tulla vasta torstainakin jos tarvit lukurauhan. Ei mulla ole ens viikolla suunnitelmia millekkään päivälle. Maanantai voi mennä lepäilessä kun huomisen ja sunnuntain seisoin kentän laidalla Vaasassa. Nuo reissut on aina väsyttäviä \|O Otitkos mekosta isomman koon vai palautitko kokonaan?

Esittelyä kaivattiin.... Mä siis 25v ja avomies löytyy ja neiti 1v2kk. Asustellaan Isokylässä. Muutettiin syksyllä vanhaan omakotitaloon ja remppaa tehdään pikkuhiljaa, varmasti mutta hitaasti. Mies käy töissä ja mä olen hoitovapaalla, ainakin jonkun aikaa.

Oliks vielä jotain mihin piti kommentoida jotain. No laitan uutta viestiä jos jotain unohtui. Pitää lähtee koisiin kun aikainen herätys tiedossa.

SnowFairy
Saparo: oli muuten hyödyllinen, sai paljon hyviä vinkkejä! Se oli meillä kaks tuntia, ja katottiin mitä täällä on ja mitä nille pitää tehä, ja sain hyviä vinkkejä mitä tänne laittaa, katottiin kaikki paikat ja kasvitkin valmiiksi! (nyt kun sais sit sen lottovoitonkin... ;) ) Mutta siis ehdottoman hyödyllinen!! Suosittelen.

Mekin saatiin se kutsu, ja mies sanoi että ilman muuta menette! (ei kuitenkaan tarjoutunut itse mukaan... :p ) Mennäänkö porukalla? =) Me nyt varmaan oltais kuitenkin menossa....

Ja esittelyä meistäkin: perheeseen kuuluu minä (26v), rakas aviomies ja ihana Anna-tyttönen (synt. 11/04). Asutaan Kokkolassa, muutettiin ok-taloon viime syksynä ja puuhaa riittää... :D Oon äippälomalla vielä, heinäkuun lopussa pitäis takas töihin mutta jatkan kotona ainakin vuoden loppuun asti.

Mutta palataan, jos yrittäis suunnistaa nukkumaan... :whistle:

Iicca harmaana
saparo: pyh, mitään kokeisiin tarvii lukee. Siel on vissiin vaan joku kirjallinen osio et katotaan et osaat ees nimes kirjottaa ja sitten on psykologinen arviointi... jaa-a.. :p En tiiä siitä hameesta. Oli TOSI ihana mut kun hintaki nousee heti 3e ku ottaa kokoa isompaa...

Vähänb järkkyä. Neitil on 6 päivää yskää ja oli viel 2 päivää kuumeessaki. Mulla on kolmatta päivää kuumetta ja samanlainen limayskä kun neitilläki ja tänä aamu alko isäntäki sitten niskuuttamaan... Ei kiva...

Jos vaan menis takasin sinne sängynpohjalle.

Ainii SnowFairy: mitä kaikkee kivaa meinaat nyt sitten laittaa?

No niin tuli hankittua viikonloppuna ulkoilmamyrkytys kentän laidalla seistessä ja huutaessa \|O . Tänään on ihan väsy olo, ihan kuin ois muka itsekkin pelannut. Tuloksena oli hopeamitalit että kyllä kannatti =)

Jos me Iicca tultais sitten huomenna käymään. Vai kuinka huonossa kunnossa olette? Voidaan tulla vasta ensi viikollakin.

SnowFairy kyllä me voitais ainakin lähteä sinne äitienpäiväjuhlaan. Muutkin jota kiinnostaa ja kutsu koskee teitä niin mukaan vain? Sovitaan tapaaminen sitten johonkin lähempänä.

Pitäis lähtee siivomaan kun neiti ja isäntä oli viikonlopun kahdestaan kotona niin sen on näköistäkin :kieh: Itse kerkesin suunnilleen nukkumassa vain käydä. Pikasiivous on kyllä luvassa, voimat ei riitä isompaan.

Huomenta!
Meillä juuso on sairas :( yöllä jo tuli meiän väliin nukkuun niin arvasin että on kipee, aamulla sitte oksetti mutta ei tullu mitään vaikka yritti yrjötä, maha kipee ja valkonen ku lakana. :\|
toivottavasti me muut ei tulla. :$
että semmosta...

minä ainakin täällä :wave: meillä oli janinalla(5v) tänään kerhossa naamiaiset ja janina oli peppi.oli ihan innoissaan ja mua harmittaa ku meillä ei tietenkään ollu kamerassa pattereita et ois saanu kuvan :(
hennuli mites teillä juuso onko jo parantunut ja tuliko oksennustautia?

SnowFairy
Täällä ollaan, kiirusta pitää mutta eiköhän tää tästä... kaverit menee naimisiin ja pitäis morsiolle järkätä polttarit. Olisko hyviä ideoita? ;) Niin, ja ei alkoholia koska ei voi ottaa...

Niin, sinne pihalle tulee vaik mitä, etupihalle pallotuijia ja alppiruusuja, ja sit sellainen kivi-vesi-kasvi-ryhmä... Autotallin seinustalle ristikot ja köynnöksiä (kärhöjä). Takapihalle sellanen kaareva kukkapenkki. Ja valoja. Ja ja ja... Ruusuja nyt ainakin. No, ehkä tää piha on valmis joskus kymmenen vuoden päästä. Mutta kiva että on suunnitelma... :p No, kasvatusastioissa näkyy jo versoja: ehkäpä saamme ainakin auringonkukkia tälle kesälle! =)

Juhlasta: eikös sinne viim. ilm. ollu 29.? Eli kaikki ilmoittautumaan jotka meinaa tulla (Saparo?), sovitaan sit tapaaminen lähempänä.

Aurinkoista torstaita kaikille! :flower:

Yhteistyössä