Kökkö Ellos!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Helkutin "alennukset". Mun piti tänään tilata tolla alennuksella, että 100 euron ostoista 50 euroa alennusta. No nyt sit toi paska onkin päättänyt laittaa kaikki mun ostokset huimalle vähintään 10 prossan alelle enkä mä saa niitä enää sen takia tohon mun tarjoukseen, kun ovat jo tarjoustuotteita :( PRKL!!!!!

Ja kannattaa sitten varautua myös siihen,että ne ilmoittaa sivuillaan toimitusajaksi 6-7päivää niin se todellisuudessa tarkoittaakin vähintään kahta kokonaista viikkoa..

Siis niin kökkö paikka! Puole vaatteista on niitä erikoisvaatteita joista ei saa alennusta, ja lopuistakin puolet on tarjouksessa. Jäljelle jäävistä on vain hajakokoja jäljellä ja muutenkin vastaavia vaatteita saa yhtä edullisesti tarjoustalosta... Eli ei ainakaa mulle ole siellä mitään ostettavaa.

Jaa, mä tilasin pleikka ja wii pelejä ja elokuvia sillä 100 e - 50 e, ja myöskin sillä 60 e - 30 e setelillä. Ja olen toooosi tyytyväinen, kun niitä ei juuri aleissa näy :D

[QUOTE="miima";25008794]Jaa, mä tilasin pleikka ja wii pelejä ja elokuvia sillä 100 e - 50 e, ja myöskin sillä 60 e - 30 e setelillä. Ja olen toooosi tyytyväinen, kun niitä ei juuri aleissa näy :D[/QUOTE]

Saman tein minäkin reilu viikko sitten, nyt vain toivon, että paketti tulee ajoissa perille.

Joo siellä Elloksella täytyy vähän kyttäillä niitä mitä haluaa. Aina ei onnistu, mutta usein kuitenkin. Mutta se vaatii tosiaan sitä että etukäteen tietää mitä haluaa ja kun sopiva tarjous tulee niin toimia HETI :) Itse sain ainakin nuo kyseiset tarjoukset käytettyä juuri niihin merkkituotteisiin mitä halusin ja olin todella tyytyväinen kun sai puoleen hintaan!

Tykkään Elloksesta tosi paljon. Koko perheelle löytyy helposti kaikkea. Välillä harmittaa ne E tuotteet, kun ei tarjousta tule. Muuten hyviä tarjouksia ja saa sieltä omista tarjouksista valita mieluisimman tarjoustavan.

Hei te Elloksesta joskus jotakin tilanneet! Tuleeko teillekkin noita Elloksen ale- ja tarjousviestejä kännykkään ihan solkenaan? Minulle ainakin tulee! Hitto että osaa olla rasittavaa. Osaatteko sanoa millä noiden viestien tulon saisi loppumaan?

Mä tilasin sieltä n. kk sitten kolme valokuvakehystä ja verhokangasta. Valokuvakehykset tuli mutta yhdestä oli lasi rikki ja kahdesta kaikki kiinnikkeet poikki, laitoin palautukseen (vaihtoon) ja uudet on luvattu jopa 25. tätä kuuta, saa nähdä tuleeko...
Verhokankaan piti tulla tän kuun alussa mutta tulikin viesti sähköpostiin että se onkin loppunut hyllystä. Great ;)

[QUOTE="joh";25008813]Saman tein minäkin reilu viikko sitten, nyt vain toivon, että paketti tulee ajoissa perille.[/QUOTE]

Mulla osa tuli tänään ja huomasin että osa oli pakattavana ja Autot 2 elokuva jäi vielä odottamaan (kun julkaistaan 25.11 tai jotain).

housuista tuli tässä syksyllä erillinen gatalogi missä oli farkut 19.90 soittaen tilasin kun nettitilausta ei voinut antaa. jostain syystä hinta oli kuitenkin toinen mitä kuvastossa ja siitä piti kättä vääntää.

samalla pyysin lähettämään paketin lähempään toimipaikkaan kun toisen kaunpungin kauinmaiseen mihin paketti oli menossa. jotenkin onnistui se palvelija siellä sössimään koko homman ja meni sinne kauas josta en sitä sit tietenkään hakenut,

ja koska eivät voi postiin toimittaa en tilaa. mun pitäis ajaa toiseen kaupunkiin ettimään jotain sivaa tai valintataloa että saisin tilaaamani tavarat.

kyllä siellä olis kivoja vaatteita mitä tilata mutta ei väkisin

[QUOTE="miima";25008848]Mulla osa tuli tänään ja huomasin että osa oli pakattavana ja Autot 2 elokuva jäi vielä odottamaan (kun julkaistaan 25.11 tai jotain).[/QUOTE]

18.11 :)
meil tilattu myös ennakkoon mut muualta :)

[QUOTE="tähtisilmä";25008910]housuista tuli tässä syksyllä erillinen gatalogi missä oli farkut 19.90 soittaen tilasin kun nettitilausta ei voinut antaa. jostain syystä hinta oli kuitenkin toinen mitä kuvastossa ja siitä piti kättä vääntää.

samalla pyysin lähettämään paketin lähempään toimipaikkaan kun toisen kaunpungin kauinmaiseen mihin paketti oli menossa. jotenkin onnistui se palvelija siellä sössimään koko homman ja meni sinne kauas josta en sitä sit tietenkään hakenut,

ja koska eivät voi postiin toimittaa en tilaa. mun pitäis ajaa toiseen kaupunkiin ettimään jotain sivaa tai valintataloa että saisin tilaaamani tavarat.

kyllä siellä olis kivoja vaatteita mitä tilata mutta ei väkisin[/QUOTE]

Oikeasti, ei se kirjoittaminen voi NOIN vaikeaa olla? :D

Mä tykkään Elloksen alennuksista. Muutamia tosi löytöjä tehnyt Esprtin mallistosta itselle. Mä ostin sen premiumasiakkuudenkin (varmaan ainoa Suomessa joka siihen haksahti) että jos näkee jotain kivaa niin ei tarvitse pähkäillä postimaksuja :D