Kokkausapua, suolaiset muffinit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miukuliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miukuliini"

Vieras
Löysin joskus täältä plussalta ohjeen, jossa ei tartte vatkata aineksia, sekottaa vaan.

Muffineihin tulee sen ohjeen mukaan
2 munaa, 1 dl sokeria, 1 dl kermaviiliä, 1 dl sulatettua voita, 2,5 dl jauhoja, 2 tl leivinjauhetta ja 1 tl vaniljasokeria.

Jos haluan tehdä tuolla ohjeella suolaisen version, millä korvaan sokerin ja vaniljasokerin ja lisätäänkö takinaan ripaus suolaa vai miten? Onnistuuko ne edes?

Ja mitä täytteeksi? Tekis mieli suolaisia muffineita, mutta äh.

[QUOTE="vieras";22424389]GOOGLAA, hyvä ihminen.[/QUOTE]

Kaikki ohjeet mitä löysin on vatkattavia, eikä ole vatkainta nyt. En oo kokenut leipuri, jos alan soveltaa itsekseni menee heti pilalle.

[QUOTE="Róhmu";22424426]Eiköhän tuo onnistu, jos jätät vaan sokerit tuosta taikinasta pois ja lisäät vähän suolaa. Mun ohjeessa lisäksi kinkkusuikaleita ja paprikaa.[/QUOTE]

Kiitos!
Ja kinkku-paprika vois olla hyvä idea. Eipä tuo nyt koko maailma ole, jos eivät sitten onnistu, kokeilemallahan se selviää.

Oon vaan niin tampio, etten "tunne" taikinasta, millon se on hyvä ja millon ei.

[QUOTE="miukuliini";22424447]Kiitos!
Ja kinkku-paprika vois olla hyvä idea. Eipä tuo nyt koko maailma ole, jos eivät sitten onnistu, kokeilemallahan se selviää.

Oon vaan niin tampio, etten "tunne" taikinasta, millon se on hyvä ja millon ei.[/QUOTE]

Ollos hyvä. Myös juustoraaste saattaisi olla hyvää seassa...

Yhteistyössä