V
vierailija
Vieras
meillä menee suurin osa pyykistä kuivuriin. Alusvaatteita en laita (siis sellaisia ohuita/rintsikoita) enkä treenikuteita, mutta ne nyt kuivuu muutenkin ihan hetkessä. Enkä juhlavaatteita, omia ja miehen neuleita/paitapuseroita tms. Enkä (gore tex) ulkovaatteita.
Lasten vaatteet menee kuivuriin (muuten paitsi ehkä jotkut arvokkaammat printtipaidat).
Ainoa, mikä mulla on kärsinyt kuivurissa, on patjanpäällinen. Siis se vetskarilla suljettava pääliosa. Siinä oli alapuolella jotain "nukkaa", joka vähän paloi kuivurissa ja veti kurttuun.
Virhe oli myös laittaa miehen lätkäkamoja. Ei muuten, mut se haju ei meinannu lähteä koneesta..
Lasten vaatteet menee kuivuriin (muuten paitsi ehkä jotkut arvokkaammat printtipaidat).
Ainoa, mikä mulla on kärsinyt kuivurissa, on patjanpäällinen. Siis se vetskarilla suljettava pääliosa. Siinä oli alapuolella jotain "nukkaa", joka vähän paloi kuivurissa ja veti kurttuun.
Virhe oli myös laittaa miehen lätkäkamoja. Ei muuten, mut se haju ei meinannu lähteä koneesta..