R
Ronja
Vieras
... että mitä kaikkea suuhunpantavaa raskausaikana ihan oikeesti pitää ja kannattaa välttää!? Homejuusto, keinomakeutusaineet, kofeiini, kuinka tarkasti alkoholi jne.?? Kaikenlaiset neuvot ja vinkit tervetulleita! Miksi jotkut kovasti vaavia yrittävät äidit juovat greippimehua? Entä minkä merkkisiä vitamiineja voi käyttää? Pitääkö mun nyt välttää kaikkea haitallista niin kauan että tärppää ja vauva on syntynyt?
Lemmikkinä meillä on 2 kissaa, ja olen jo toisten viesteistä saanutkin selville, ettei sen toksoplasmoosi-riskin kanssa tarvi ihan yöuniaan menettää.
Meillä on meneillään ihka ensimmäinen yritys ja sekin aivan alkumetreillä... Tuntuu että aiheesta on mulla kovasti paljon opittavaa!
En millään malttaisi odottaa ensi viikkoon, että selviää alkaako menkat vai odotus!! =)
Lemmikkinä meillä on 2 kissaa, ja olen jo toisten viesteistä saanutkin selville, ettei sen toksoplasmoosi-riskin kanssa tarvi ihan yöuniaan menettää.
Meillä on meneillään ihka ensimmäinen yritys ja sekin aivan alkumetreillä... Tuntuu että aiheesta on mulla kovasti paljon opittavaa!
En millään malttaisi odottaa ensi viikkoon, että selviää alkaako menkat vai odotus!! =)