Kokeneemmat matkailijat auttakaan nyt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Kun yritän netin kautta varata matkaa tai siis katsella hintatietoja, niin aina vaan tulee, että "seurueesi ei mahdu yhteen hotellihuoneeseen" ARGH |O Siis kaksi aikuista ja kaksi lasta ja olevinaan valitsen huoneistohotellin. Tarkoittaako tuo ilmoitus sitä, että sopivan kokoisia huoneistoja ei ole enää vapaana vai mitä??

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Finnmatkoilla ei ainakaan onnistu mikään netin kautta, puhelimitse kysyttiin, että paikkoja on, mutta netin kautta niitä ei muka ole..

No sieltähän minä just yritin... Ärsyttävää hommaa
|O

Eli kannattaa soittaa ja vaatia sama alennus kuin netin kautta, kun se ei kerran toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Entäs kun 2 aikuiselle ja 2 lapselle tulee majoitukseksi "kaksio kahdelle". Ihanko oikeesti siihen sitten sopii?

kyllä! siinä on sitten olkkarissa sohva josta tulee sänky. Ainakin noin on ollut meilla joskus jossakin. siinähän on kuitenkin kaksi huonetta neljälle hengelle ja pitäisi riittää. Majoitetaanhan hotellissa yhteen perhehuoneeseen kaksi lasta aikuisten lisäkis ja siinä on vain yksi huone joka ei joskus juuri isompi ole kuin normaali kahden hengen huone
Toki voi sitten sitä kolmiota eli kaksimakkarista huoneistoa, mutta se toki maksaa enemmän.

Suomalaisissa hotelleissa homma on toiminut niin että kun olen netistä katsonut, tilaa ei ole, mutta kun olen lähettänyt sähköpostia suoraan hotelliin ja kertonut minkä verran tarvitsemme tilaa, asia on järjestynyt. Vuodesohvalle mahtuu meidän pienimmät hyvin nukkumaan ja monissa paikoissa on niin leveät sängytkin, että niihin mahtuu 2.

Yhteistyössä