S
sokerit koholla
Vieras
heippa mulle tehtiin sokerirasituskoe ja tietenkin oli paasto sekä 1:sen tunnin arvo hiukan koholla , no siitä joutuu sitten sairaalaan vuorokaudeksi seurantaan..olen syönyt makeata hulluna raskauden ajan ja lihonut n.15 kiloa (rv30)
normaalisti en syö makeata (vähän tietty jotain), mut nytten ihan hullunaan..ja nyt loppui se syöminen kuin seinään...liikuntaa en ole jaksanut / viitsinyt harrastaa laiska sen suhteen..joten itseään syyttää saan suvussa ei sokeritautia ole. ajattelin vaan kysyä että mitä jos arvot olisikin normaalit sairaalassa kun olen ollut pari viikkoa syömättä makeaa ja vähän liikkunut ,voiko vaikuttaa??
tarviiko niitä enää mittailla jos arvot normaalit...kokemusta kellään...
normaalisti en syö makeata (vähän tietty jotain), mut nytten ihan hullunaan..ja nyt loppui se syöminen kuin seinään...liikuntaa en ole jaksanut / viitsinyt harrastaa laiska sen suhteen..joten itseään syyttää saan suvussa ei sokeritautia ole. ajattelin vaan kysyä että mitä jos arvot olisikin normaalit sairaalassa kun olen ollut pari viikkoa syömättä makeaa ja vähän liikkunut ,voiko vaikuttaa??
tarviiko niitä enää mittailla jos arvot normaalit...kokemusta kellään...