Kokemusta suonikohjujen vaahtoruiskutushoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tara"

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta suonikohjujen vaahtoruiskutushoidosta tai muista nykyaikaisista suonikohjujen hoitokeinoista? Millainen operaatio, entä minkä hintainen?

Poikani parhaan kaverin äiti kävi juuri Tampereella yksityisellä lääkäriasemalla tuossa hoidossa. Heillä viisi lasta, ja raskaudet olivat pahentaneet tilannetta niin, että jalat olivat todella kipeät.

Hän kävi siellä yhteensä 4 kertaa: eka joku konsultaatio, sitten seuraavalla kerralla jalat polvista alaspäin, sitten reidet kolmannella kerralla. Viimeinen kerta oli jälkitarkastus ja vielä joitakin kohtia korjailtiin.

Oli kipeä todellakin niiden ruiskutusten jälkeen, ja jalat olivat kuulemma kuin tulessa. Ei saanut istua, vaan piti olla liikkeessä ja käyttää tietysti tukisukkia.

Nyt operaation päättymisestä on noin viitisen kuukautta, ja hän voi todella hyvin ja on erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Jalat ovat hiukan värivirheelliset edellen, eli ruiskutuskohdissa näkyy verenpurkaumia ja mustelmaisia kohtia, punoituksia jne. mutta ne kuulemma korjaantuvat kyllä vaikka siihen voi mennä aikaa. Hän ihan kihisee kun odottaa, että saa paljastaa säärensä auringolle, kun ei ole tosiaan 15 vuoteen kehdannut.

Eli hänen kokemuksensa perusteella voin sanoa, että suosittelen.:)

Viimeksi muokattu:
Mä olen käynyt vuonna 2006. Operaatio meni todella hyvin, ei kipuja missään eikä edes sairauslomaa tarvinnut. Tukisukkaa täytyi pitää useampi päivä. Itse sain pahimpiin kuluihin avun ja jalat olivat kosmeettisesti hyvässä kunnossa hoidon jälkeen. Nyt takana on kaksi raskautta ja suonikohjut sekä kivut ovat tulleet takaisin. Minulta hoidettiin käsittääkseni vain yksi suoni.

Yhteistyössä