Kokemusta miehestä joka ei osaa hallita tunteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eijaksaloputtomiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eijaksaloputtomiin

Vieras
Lyhyesti näin : Tapasin miehen, mies oli 6kk aivan ihana, päätin että mies voisi muuttaa luokseni tapailtuamme sen 6kk.
yhteenmuuton jälkeen meni vielä 3-4kk ihan hyvin, kunnes huomasin kun ekat riidat tuli kuvioihin että mies muuttuu hirviöksi, raivoaa, potkii/lyö seinään ja saattaa päälle nimitelläkkin 🤯kerran uhkailin poliisilla jos ei rauhoitu,niin katkaisi puhelimeni 😩 enää en edes uskalla sanoa soittavani poliisit jos rupeaa hajottaa puhelimeni... oon tosi hämilläni, suhteita ollut muitakin minulla mutta kukaan ex ei ole käyttäytynyt näin... ja riidat voi koskea esim pieniä arkisia asioita, jos mainitsen että miksei ole pystynyt esim hakea lasta päiväkodista sillä aikaa kun olen pidempään töissä ( oon oppinut nykyään että annan enemmän vastuuta miehelle ja jos mulla on vuoro esim 16.30 asti , en mene vielä päiväkodin kautta klo 17 vaan helpompi että mies hakee ja mä vien aamulla) niin hän rupeaa heti katsomaan murhaavasti ja raivoamaan
Lupaa lopettavan
Onko edes mahdollista miehen 30v muuttuvan?

nykyään suhdetta jo 3,5v takana 😒

Eroaisin.

Kerran puhutaan jo miehen vuosien kestoisesta hyvin ailahtelevasta ja osin pelottavasta ja uhkaavasta käytöksestä, niin en tod. usko, että mies muuttaisi käytöstään. Ainakaan hyvään suuntaan. Pahemmaksi voi toki mennä.
Arvosta itseäsi ja lastasi enemmän ja lähde.

Lyhyesti näin : Tapasin miehen, mies oli 6kk aivan ihana, päätin että mies voisi muuttaa luokseni tapailtuamme sen 6kk.
yhteenmuuton jälkeen meni vielä 3-4kk ihan hyvin, kunnes huomasin kun ekat riidat tuli kuvioihin että mies muuttuu hirviöksi, raivoaa, potkii/lyö seinään ja saattaa päälle nimitelläkkin kerran uhkailin poliisilla jos ei rauhoitu,niin katkaisi puhelimeni enää en edes uskalla sanoa soittavani poliisit jos rupeaa hajottaa puhelimeni... oon tosi hämilläni, suhteita ollut muitakin minulla mutta kukaan ex ei ole käyttäytynyt näin... ja riidat voi koskea esim pieniä arkisia asioita, jos mainitsen että miksei ole pystynyt esim hakea lasta päiväkodista sillä aikaa kun olen pidempään töissä ( oon oppinut nykyään että annan enemmän vastuuta miehelle ja jos mulla on vuoro esim 16.30 asti , en mene vielä päiväkodin kautta klo 17 vaan helpompi että mies hakee ja mä vien aamulla) niin hän rupeaa heti katsomaan murhaavasti ja raivoamaan
Lupaa lopettavan
Onko edes mahdollista miehen 30v muuttuvan?

nykyään suhdetta jo 3,5v takana
Ei muutu Sinun itsesi pitää muuttua. Miehellä on vakava persoonallisuus häiriö ( narsismi, psykopatia?) molemmat ovat parantumattomia sairauksia.
Eli sinun pitää päästä irti tästä miehestä, mikä tulee olemaan vaikeaa. ? Ei nämä halua uhristaan luopua, vaan tekevät kaikkensa että saavat jatkaa väkivaltaista käyttäytymistään.

Ei muutu Sinun itsesi pitää muuttua. Miehellä on vakava persoonallisuus häiriö ( narsismi, psykopatia?) molemmat ovat parantumattomia sairauksia.
Eli sinun pitää päästä irti tästä miehestä, mikä tulee olemaan vaikeaa. ? Ei nämä halua uhristaan luopua, vaan tekevät kaikkensa että saavat jatkaa väkivaltaista käyttäytymistään.
ap:n pitää tosiaan paeta myrkyllisen kumppaninsa vaikututusvallasta

Narsismista samaa mieltä, sellainen tyyppihän se vaikuttaa olevan

Hiukkasen liian nopeita päätelmiä narsismista. Mutta heikolta kyllä vaikuttaa.

Miten rivien välistä olin lukevinani, että mies ei käy töissä? Onko ulkomaalaistaustainen?

Ei todellakaan muutu. Toivottavasti tää on provo. Kuvaus sopii niin hyvin Lähi-Itämiehiin. Toki löytyyhän tuonkaltaisia omastakin takaa, mutta pääosin kantisten ongelmat erilaisia.

Yhteistyössä