Kokemusia kuukupista?

Minulla on ollut nyt viime lokakuusta, Lunette-merkkinen. Oli se aluksi vähän opettelemista, etenkin kun olin parien ekojen menkkojen aikaan reissussa, en ihan luottanut kuppiin, mutta nyt olen kyllä jo tottunut. On oikein hyvä ja varmaan jo hintansa haukkunut. Tilasin samantein kyllä kaksi kuppia, toinen on aina puhtaana pussissaan odottamassa.
 
on suunnileen miljoonakertaa parempi ku siteet ja tamponit joka tavalla :) plussana se että menkkojen aikaan on paljon paremmalla tuulella. onhan se aluks vähän hankala ku ei tiiä koska se pitää tyhjentää, ja tottumattomissa näpeissä sitä ei viitti tyhjätä yleisissä vessoissa, mut sit ku sen osaa niin... sit sen osaa :)

siis ihan joka ikinen juttu joka siteissä ja tamponeissa on inhottavaa on ku PUFF poissa :)
*rapiseminen
*hiki
*ostaminen
*hankaus
*pillun kuivuminen (tamponeissa)
ja niin edelleen.

laitetaan nyt miinustaki
-kupinpesuneste menee nopeesti vanhaks. mut se on hyvä naamanpesunesteenäki :D
 
miljoonasti helpompi, ei haudo, ei kuivata limakalvoja, säästää rahaa (mulla se makso erittäin nopeasti itsentä takaisin kun menkkojen aikaan meni kaupan rättejä liki 2 pakettia ja melkein kokonaan iso paketti tampaksia.)
Itse käytän kestositeitä varmistuksena, kun tuppaa toisinaan ylivuotoja tulemaan kun ei tajua ajoissa tyhjentää. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
on suunnileen miljoonakertaa parempi ku siteet ja tamponit joka tavalla :) plussana se että menkkojen aikaan on paljon paremmalla tuulella. onhan se aluks vähän hankala ku ei tiiä koska se pitää tyhjentää, ja tottumattomissa näpeissä sitä ei viitti tyhjätä yleisissä vessoissa, mut sit ku sen osaa niin... sit sen osaa :)

siis ihan joka ikinen juttu joka siteissä ja tamponeissa on inhottavaa on ku PUFF poissa :)
*rapiseminen
*hiki
*ostaminen
*hankaus
*pillun kuivuminen (tamponeissa)
ja niin edelleen.

laitetaan nyt miinustaki
-kupinpesuneste menee nopeesti vanhaks. mut se on hyvä naamanpesunesteenäki :D
Mut siihenhän käy ihan perus ph arvoiltaan lähellä kehoa oleva pesuneste. Itse käytin ihan Prismasta ostettua pesunestettä...nimeä en nyt muista. Ja sillä sai sit pestä käsiäkin, ku oli aina lavuaarin reunalla =)
 

Yhteistyössä