Kokemus Oral kotivalkaisusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jotta tulee heti selville, en suosittele kenellekkään. Tai no ellet sitten halua maksaa yli 400 euroa ja saada vetäytyviä ikeniä.

Kävin Oralin valkaisuarvioinnissa, jossa päädyin kotivalkaisuun. Hammashygienistiltä sain tietoja ja mielikuvan, että kotona tehty valkaisu olis turvallista ja helppoa. Eka hampaat soidapuhdistettuun, sen jälkeen hampaat ja ikenet kuvattiin jollain 3D tekniikalla, jotta saataisiin hammaskiskot tehtyä. Seuraavalla käynnillä sain semmoset läpinäkyvät joustavaa muovia olevat läpyskät ala- ja ylähampaisiin. Suuhygienisti tarkasti ne, antoi valkaisugeeliä ja neuvot.

Kotona testasin ekan kerran valkaisua ohjeiden mukaan. Pieni nokare geeliä kiskojen sisään ja kiskot suuhun. Hyvin äkkiä huomasin, et kyseiset kiskot vuotaa sitä geeliä, koska alkoi maistua pahalta. Käytin silti ja syljin vaan mukiin, ettei se aine menisi nieluun asti. Ekalla kerralla en jaksanu pitää niitä kauaa ja räkiä mukiin, joten pois otettaessa en huomannu mitään eroa. Toisella kerralla päätin käyttää pidempään. Paha maku alkoi taas maistua suussa, mut käytin silti melkein suositellun määrän niitä. Pois otettaessa huomasin eron ainoastaan ikenissä. Hampaisen väleissä olevat ikenet oli vetäytyny. Voin kertoa, et oli pelottava ja ruma näky. Nää onneks onneks palautu jonkin verran, mutta hetken päästä kulmahampaiden vieressä olevien hampaiden yläpuolella alko pieni vetäytyminen. Eli nää ei kestäny enää vanhaan tapaan hampaiden pesua. Joudun pesemään nykyään todella varoen ulkopinnat, että ikenet ei vetäydy.

Kävin Oralilla kahdesti kysymässä, josko ne antais tästä jotain korvausta tms, mutta eivät antaneet edes lämmintä kättä vaan tylysti jättivät ”heitteelle”. Maksoin siis yli 400 euroa ikenien vetäytymisestä. En suosittele kenellekkään kyseisen firman kotivalkaisua.

Miks helvetissä joku tekee kotivalkaisun?! Jos mulla menee värttinäluu poikki, niin en mä käy ostamassa Mehiläiseltä kipsausaineita ja toimintaohjeita, koittaen sitten tehdä itse vähän repositiota sekä kipsausta kotivessassa. Kumma ettet aliexpressiltä tilannut valkaisusettiä :D Kaiken lisäksi maksoit hinnan millä Oral tekee kolmovaiheisen laservalkaisun ihan siellä hammaslääkärin tuolilla (ikenet tietenkin suojattuna). Täytyy vain toivoa, ettei sulla ole haaveissa mitään rintojen kohotusta, rasvaimua tai vastaavaa. Pahaa jälkeä tulee ja kotilavuaarikaan ei taitane kestää rasvaa sinne kodin viemäriin :D

Miks helvetissä joku tekee kotivalkaisun?! Jos mulla menee värttinäluu poikki, niin en mä käy ostamassa Mehiläiseltä kipsausaineita ja toimintaohjeita, koittaen sitten tehdä itse vähän repositiota sekä kipsausta kotivessassa. Kumma ettet aliexpressiltä tilannut valkaisusettiä Kaiken lisäksi maksoit hinnan millä Oral tekee kolmovaiheisen laservalkaisun ihan siellä hammaslääkärin tuolilla (ikenet tietenkin suojattuna). Täytyy vain toivoa, ettei sulla ole haaveissa mitään rintojen kohotusta, rasvaimua tai vastaavaa. Pahaa jälkeä tulee ja kotilavuaarikaan ei taitane kestää rasvaa sinne kodin viemäriin

Koska suuhygienisti suositteli, että ”käyttää itsekin ja tällä saa ylläpidettyä valkaisua”, niin menin siihen myyntipuheeseen.Tunnen itseni kyllä tyhmäksi.

Yhteistyössä