Kokemuksianne Remun talvihaalarista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko hyvä noin 1,5-vuotiaalle? Sanotaan, että veden- ja tuulenpitävä. Kestääkö loskakeleillä istumista loskassa, vai tarvitseeko päälle vielä kuravaatteet?

Meillä kului sekä välikausi- että talvihaalareista polvet parissa kuukaudessa puhki. :/ :/ :/
Valitin kyllä mutta vastaukseksi tuli että on normaalia käyttökulumaa :o :o Kyllä mun mielestä haalarin pitää kestää normaaleissa pihaleikeissä kauemmin kuin 2 kk. :|

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä kului sekä välikausi- että talvihaalareista polvet parissa kuukaudessa puhki. :/ :/ :/
Valitin kyllä mutta vastaukseksi tuli että on normaalia käyttökulumaa :o :o Kyllä mun mielestä haalarin pitää kestää normaaleissa pihaleikeissä kauemmin kuin 2 kk. :|

Jos on kivetty tai asfalttipiha niin tietenkin puku kuluu nopeammin kuin esim. hiekka tai nurmikkopohjaisella pihalla. :(

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

Jos on kivetty tai asfalttipiha niin tietenkin puku kuluu nopeammin kuin esim. hiekka tai nurmikkopohjaisella pihalla. :(

Hiekka/nurmipihalla leikitty. Mutta ei ne haalarit mun mielestä saisi kulua edes asfalttipihallakaan parissa kuukaudessa puhki.

Yhteistyössä