??
Miehelle olen sanonut että seuraavaan asuntoon ostetaan kyllä kuivausrumpu. On kaksi pientä lasta ja pyykkiä riittää. Onko ollut oikeasti kätevä perheessänne tuollainen vekotin?
Meillä ei muuten enää kerry pesukoneen nukkasihtiin mitään, kun ne nukat jäävät kuivausrumpuun.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Nukkasihdissä "pölyä" on, mutta joku taisi joskus kertoa että sama määrä pölyä irtoaa muutenkin, mutta sisätiloissa tai ulkona sitä ei vaan huomaa.
just näin!Alkuperäinen kirjoittaja tätinen:En huolis. Kerran kuivaat t-paidan, niin näyttää sata vuotta käytetyltä. Ja on aina laitettava päälle, toisin kuin kuivauskaappi. Mutta kukin tyylillään, sisko tykkää.
Ei minun Lindexiltä tai H&M:stä ostamistani t-paidoista näe että niitä kuivataan rummussa. Jotkut miehen töissä käyttämät mainospaidat (eri firmoilta saadut, mies tekee remppahommia) tulevat kyllä kamalan näköisiksi, mutta kai ne tulisivat muutenkin, kun ovat halvimpia mahdollisia.Alkuperäinen kirjoittaja tätinen:En huolis. Kerran kuivaat t-paidan, niin näyttää sata vuotta käytetyltä. Ja on aina laitettava päälle, toisin kuin kuivauskaappi. Mutta kukin tyylillään, sisko tykkää.
Kaappiin joutuu ripustamaan vaatteet, rumpuun ne voi heittää. Huomattavasti nopeampaa.Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:Mä edelleenkin liputan kuivauskaapin puolesta! Siinä voi kuivattaa kaikki vaatteet, talvellakin kätevät haalarit laittaa suoraan kaappiin ja ovat seuraavalle ulkoilulle kuivat. Kaverilla kuivausrumpu ja sai siinä pilattua lainassa olleen itse kudotun villapuvun. Sanoin vielä monta kertaa että älä laita sitte rumpuun vaan takasin kun sain niin oli venyny ihan muodottomaksi.
Tarkoitin sitä kuivausrummun "sihtiä" mikä pitää putsata joka kerran jälkeen..Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Meillä ei muuten enää kerry pesukoneen nukkasihtiin mitään, kun ne nukat jäävät kuivausrumpuun.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Nukkasihdissä "pölyä" on, mutta joku taisi joskus kertoa että sama määrä pölyä irtoaa muutenkin, mutta sisätiloissa tai ulkona sitä ei vaan huomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:EN ikinä antais pois!! Sen jälkeen, kun kuivausrumpu tuli, meillä katosivat pyykkivuoret. Ja koirankarvat jäävät kuivuriin, se on suuri plussa!
Meillä on molemmat, kaappi ja rumpu ja jos pitäis valita vaan toinen niin kyllä mä rummun valkkaisin... Vaikkakin toi kaappikin on ihan kätevä.Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:Mä edelleenkin liputan kuivauskaapin puolesta! Siinä voi kuivattaa kaikki vaatteet, talvellakin kätevät haalarit laittaa suoraan kaappiin ja ovat seuraavalle ulkoilulle kuivat. Kaverilla kuivausrumpu ja sai siinä pilattua lainassa olleen itse kudotun villapuvun. Sanoin vielä monta kertaa että älä laita sitte rumpuun vaan takasin kun sain niin oli venyny ihan muodottomaksi.
Paitsi vahingossaAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:..Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:Mä edelleenkin liputan kuivauskaapin puolesta! Siinä voi kuivattaa kaikki vaatteet, talvellakin kätevät haalarit laittaa suoraan kaappiin ja ovat seuraavalle ulkoilulle kuivat. Kaverilla kuivausrumpu ja sai siinä pilattua lainassa olleen itse kudotun villapuvun. Sanoin vielä monta kertaa että älä laita sitte rumpuun vaan takasin kun sain niin oli venyny ihan muodottomaksi.
Ei kai kukaan rummussa kuivaa villajuttuja muutenkaan.
Niin niin, rummuttomilla ihmisillä se nukka jää pesukoneen sihtiin. Eli turha kauhistella kuinka rumpu kuluttaa vaatteita, kun se nukka irtoaisi kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Tarkoitin sitä kuivausrummun "sihtiä" mikä pitää putsata joka kerran jälkeen..Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Meillä ei muuten enää kerry pesukoneen nukkasihtiin mitään, kun ne nukat jäävät kuivausrumpuun.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Nukkasihdissä "pölyä" on, mutta joku taisi joskus kertoa että sama määrä pölyä irtoaa muutenkin, mutta sisätiloissa tai ulkona sitä ei vaan huomaa.