Kokemuksia

Meillä on avoero ja vaikea.Täyttä helv...... :kieh:
Mies kun ei hyväksy eroa,heittäytyy hankalaksi kaikin puolin.

Itselläni jaksaminen on jo kyseenalaista ja siihen mies tähtääkin.

Asunto on minun ja mies ei puhumalla muuta, vaan ivaten ilmoittaa olevansa viimeiseen pisteeseen hankala. :D

Olen ollut yhteydessä oikeusaputoimist. ja vasta ensi tiistana aika sinne.
Mies on ilmoittanut ettei anna tyttöä minulle lisäten uhkailut ja mustamaalaamiset lisäksi.
Hän on ollut ahkera soitellessaan lastenvalvojat ystäväni ym läpi.

Ollaan taas saamassa ylimääräinen keskustelu perheterapeutin ja lastenvalvojien kanssa kotona. Minun kanssani asiasta ei olla sovittu eikä soitettu.
Kysyin mitä asia koskee?Saan kuulla sitten....

Olen yritttänyt kaikkea mahdollista ja päätös on jo tehty. Haluan eron pois epäterveestä suhteesta. Tiedän että tämä on oikea. Pääsisin rauhoittamaan tytön elämän ja hänen ei tarvitsisi kuunnella riitoja.

Meillä on henkistäväkivaltaa josta haluan päästä eroon ja nopeasti.
Asiat vaan junnaa toimistossa eikä muutosta tunnu saavan.

Onko ketään joka olisi kokenut saman?





 
meillä prosessi aluillaan... ei olla avioeroa vielä haettu mut mulla on oma asunto haussa. olen yrittäny olla miehelle mielin kielin vaikka ei kai se pitemmän päälle mitään auta, mut onpahan hetken helpompi olla. sekin kun osaa olla yks piru kun oikein haluaa! |O

meillä miehen mustasukkaisuus meni yli ja mulla on mitta täysi, sano mitä sano. ja puhukoot muut että luovutan helpolla, iteppähän tiedän tilanteeni paremmin kuin ne jotka ei tätä helvettiä ole eläny...
 
Voimia sinulle.
Joskus saattaa tuntua että oletko tehnyt oikean ratkaisun.Kannattaa luottaa sisimpään,koska se tunne mikä on oikea.

Itselläni asiat tuntuu junnaavan vastaan,mutta sain asiat eteenpäin tänään.Otin yhteyttä asianajajaan.To meillä on tapaaminen ja laitan asiat eteenpäin vauhdilla.

Mies se keksii kaiken näköistä mutta yritän jaksaa matalalla profiililla.
Asuntoni on myynnissä ja uutta katselen jos vaikka löytyisi sopivaa.

Ei kukaan osaa muu tajuta mitä tuntuu, kun toinen tekee kiusaa kun vaan kerkiää.Huomenna meille tulee kotiin lastensuojelusta ihmisiä,eipä olla soiteltu minulle mitä asia koskee.
Mies vaan ilmoitti minulle,keitän kahvit. Annan tulla toisesta korvast asisään ja toisesta ulos.

Jaksamisia me tarvitaan.
Kannattaa katsoa sivuja eroneuvo,eroperhe.net.Löytyy paljona tietoa.
T.
 
Tsemppiä ja voimia teille!
Ihanaa miten helpottavaa, etten ole ainoa hankalassa tilanteessa! Aloittajalle voin sanoa, että ajattele miten pitkällä kuitenkin jo olet, pikkuhiljaa asiat selviävät ja uusi (parempi!) elämäsi alkaa!
En voi nyt valitettavasti kertoa omasta tilanteestani kuin sen verran että miehen mustasukkaisuus on ärsyttänyt jo pidemmän aikaa...
 
Mulla jo monta vuotta ollut todella ahdistava olo tässä avioliitossa..ja nyt on kyllä tullut se lopullinen seinä vastaan..mut ero ja yksinhuoltajuus pelottaa kyllä sairaasti ja se rahallinen tilanne..ja onko varmasti oikee ratkasu..mut en mä kyllä voi enää elää ton ihmisen kanssa joka koko ajan teollaan loukkaa mua..esim mun 10v tyttö on sille pelkkkää ilmaa,ei edes moita sano..8v asuttu yhdessä jA tyttärelleni alle 20 sanaa puhunut koko aikana eihän se oo normaalia!!
 
Mula ei ole eroa käynnissä vaan olen ollut pitkään jo yksin lasten kanssa. Mutta Lisäätilalle sanon että voit poliisia pyytää siltä avaimen ottaan pois ja jos niin ei tee niin varaudu vaihtamaan lukot! Mul on niin huonoja kokemuksia miehistä että mieluummin olen ilman miestä. En tässä ala selittämään.
 
Kerro sitten miten meni "Lisäätilaa"!
Omasta mielestäni ainakin tosi rohkaisevaa ja samalla lohduttavaa kuulla muiden tilanteesta.
:hug:

Kaikille empiville ja "häpeileville" voin sanoa, että vaikka asioista on vaikea kertoa muille, niin kertokaa silti! Se helpottaa suunnattomasti. Eikä SINUN tarvitsi häpeillä, peitellä ja selitellä sitä jos mies on juntti ja tekee tyhmyyksiä. Jokainen vastaa omista teoistaan ja kuten Lisäätilaa yllä jo on sanonut niin muistakaa, että: "Sinä itse tiedät kuka olet älä anna
kenenkään alistaa ja nujertaa sinua. Olet elävä ihminen jolla on omat ajatukset ja tunteet"
Tuo oli niin hyvin sanottu!

Ja jos tulee tosi paha paikka(väkivaltaa tms) niin poliisille voi ja pitääkin soittaa!

Vaikka tässä jakelen neuvoja muille, niin uskokaa että olen poikki ja sekaisin. Hullu kai olen, mutta mitä siitä =) Sitä paitsi, eikö hulluilla ole yleensä hauskaa :D
Eli sitä hauskuutta tässä odotellessa, moi!
 
NO toivottavasti loppuu toi helvetti pian ainakin siinä suhteessa että mies on saatu pois sieltä asunnosta mut se sen jälkeinen kiusaaminen sit voikin jatkua valitettavasti:S Voimia kovasti sulle toivon. Vaikka siis itellä ei oo toi tilanne olen ollut jo kohta 16v yksinhuoltaja ja yksin esikoisen kanssa ja nyt kuopuksen isää ei ole papereillakaan. Isä ei halunnu lasta ja en ol vielä sit ruvennu selvittään tai miettiny sit onko siitä hyötyäkään muuta ku nimi paperissa.

Ps. Ja ei jaksaisi lähteä tota ainakaan viel ajamaan kun sekin vaatii sit tota epävarmuutta toisaalta ja pelkoa sitten miten se toinen suhtautuu.
 
Hei Lisäätilaa, jostain syystä en saanut viestiäsi :(
Voin vain kuvitella millaisia viestejä mieheltäsi satelee...Varmaan täällä jo sanottu sanon silti uudelleen: uhkausviestit kannattaa ottaa talteen jos pitää tulevaisuudessa jotenkin todistaa... (Toivottavasti ei pidä, että asiat hoituisivat muuten!)

Eteenpäin sanoi mummo lumihangessa!
Kaikille nyt tsemppiä! :flower:
 
Mie en oo varmaan kuukauteen tällä palstalla pyörähtäny ja paljon on sillävälin näköjään ehtiny tapahtua sekä siellä että täällä...

Mie otin itteeni oikein tuimasti niskasta kiinni tossa alkusyksystä ja päätin pistää kunnolla tuulemaan!Ihan ekana marssin pankkiin anomaan vähän pätäkkää,että voisin ostaa miehen ulos tästä huushollista ihan virallisesti,aikuisten oikeesti ja lopullisesti.tiskiltä miut ekana tyrmättiin,mut sitte lainapuolella olikii papereitten takaa vähän viisaampi jeppe ja myönsi miulle asuntolainan,ihan ekan kokonaan ikioman.Onhan miulla tuloja vaikkei ne ookaan työtuloja ja lainakii aika mitätön sinänsä,ku puolet asumisoikeusmaksusta.

Harkinta-ajan minimi puolvuotinenkii oli samalla ehtiny vierähtää,ni aattelin et mitäpä tässä tammikuulle vekuttamaan ja samantien koukkasin lenkin oikeusaputoimiston ja käräjäoikeuden kautta.Miut on nyt sitten 13.9.07 TUOMITTU avioeroon.Kummallinen sanavalinta tuo "tuomita" siinä paperissa.Vapautushan tää pikemminkin on :)

Meitä ei siis enää yhdistä maallinen mammona,raha-asiat eikä asuminen.Nuo neljä lapsukaista ainoastaan aina vaan.Tää huusholli on nyt ihan kirjaimellisesti pilkulleen miun.Ja täällä määrään mie.Kun lapset tulee ja menee,niin heidän kuulumiset tietty vaihdetaan asiallisesti ja sama tapaamiskaava saa edelleen jatkua,eli kahtena päivänä viikossa näkevät isäänsä useempia tunteja ja yhtenä arki-iltana parin tunnin ajaksi mie häippäsen ja mies tulee tänne,että säästyy lapset liialta ramppaamiselta.Isommat jääneet joskus yhdeksi yöksikin noin kerran kuussa.

Sen verran äijän asioita utelin,että lääkitys hänellä jatkuu vielä.Terveeltä hän noin päällepäin on viime aikoina näyttänyt,mutta sitähän en voi millään tietää,mitä hänen päässään liikkuu,enkä hänen pään sisälleen sen enempää tahdo porautuakaan :) Hyvin on mennyt miulla lasten kanssa kun on päivät täynnä touhua.Kun ei oo asiat niin kovin enää vaivannut niin ei ole tännekään tullut urputettua :)

Sen lopullisen "tuomion" saatuani kävi mielessä että teinköhän nyt ihan viisaasti.Järjen ääni voittaa onneksi kaiken koetun jälkeen : ei enää alistamista,nöyryyttämistä,mitätöintiä,vähättelyä,nimittelyä,uhkailua,sekopäistä käytöstä ikinä, EI MIUN KANSSA, EI MIUN KOTONA. Mielenterveysongelmat voivat varmasti parantua,mutta valitettavasti myös uusiutua.
 
:flower: :hug: :LOL: Ihanaa että yksi on selvinnyt vapauden aurinkoiselle puolelle.

Olen iloinen puolestasi =)

Meillä isäntä ei evättään liikauta on kuin kuollut lahna :LOL:
Olen alkanut kerämään isännän tavaroita omistani että muutto käy helpommin kun sen aika tulee :LOL:

Saa nähdä mikä sota tästä vielä syttyy kun häätökirje saadaan. :eek:
Ystävät ovat tukemassa,haaveilen kovasti tytön ja minun uudesta kodistani.

Kotona meillä on aavemaisen rauhallista,tyyntä myrskyn edellä. Niinhän se sanonta oli? :$

Mukavaa iltaa teille kaikille ja kiitos tuestanne :flower:
 
Voi että lisäätilaa, toivotan sinulle kaikkea mahdollista hyvää ja että pääset miehestä eroon kivuttomasti. Kauhea tilanne tuommoinen jos toinen ei suostu lähteämään vaan jää kiusaa tekemään.
 
Hauskaa syksyn jatkoa teille kaikille!
Poistin jonkun viestini ihan vain varmuuden vuoksi....


En ole koneen ääressä nyt pitkään aikaan,
joten en pääse lukemaan tätä palstaa,
mutta nyt tsemppiä!
 
Voi kun kuulostaa tutulta. Mulla on edessä ihan samaa kun teillä. Olen ilmoittanut miehelle, että tämä viikko on aikaa muuttaa. En haluaisi tehdä tästä numeroa. Mutta mitä p... tekeekin??? Dokaa ja örveltää kotonani ja minä jouduin hakee "pääni"takia slomaa ja asua vanhempieni luona. Ne kun asuavat 25km töistäni ja pojan koulusta. Hain asuntoa muun vuokrayhtiön kautta. Miten ihmeessä mä saan sen ulos? Lukkojen sarjottaminen maksaa 150e. Teen sen kyllä,kun hän vihdoin häipyy. Pojallamme on ilm. AD eli ylivilkkautta-ja keskittömyyttä koulusta. Ja kaikki ton mr pig vuoksi. Dokaa,dokaa,dokaa, Sitähän hänen elämänsä on ollut viimeisen kymmenen vuotta. Onneksi emme ole naimisissa ja on vain vuokra-asunto,minun nimissänikin. :kieh:
 
Tällä kertaa käräjäoikeudelta tuli kirjeet nopeasti, jos mies hakee häätökirjeen ja allekirjoittaa sen tänään alkaa 14vrk aikaa toimia.Ennen kuin käräjäo. tekee päätöksen.

Siis ei vielä miehen tartte muuttaa :kieh:
:kieh: Vielä täytyy kestää 14vrk :kieh:

saa nähdä miten nämä kaksi viikkoa kestetään saman katon alla.
Näin nämä pyrökratian rattaat toimii. :headwall:

T kylmä tulee töppösiä etsimään :)
 
mulla on nyt asunto ja olen pakannut tavaroitani pikkuhiljaa. rankkaa tekee, varsinkin kun miehen kanssa on mennyt ihan hyvin nyt. olemme miettineet myös yhteen palaamista. mies (ja myös minä ) tiedämme nyt kantapään kautta mikä meni vikaan ja jos yritämme vielä joskus, tietää mistä lähteä liikkeelle ja mitä asioita parantaa. muutan nyt kuitenkin pois ja mietimme molemmat tahoillamme mitä tuleman pitää.

mulla alkaa sitten nettipimento, konetta ja nettiä ei vielä ainakaan ole joten pärjäilkää tytöt! :wave: varsinkin Lisäätilaa, tsemppiä tulevaan! :hug: yritän infota teitä aina kun voin että missä mennään. kiitos tuestanne ja seurastanne!
 
Voimia sulle ja tosiaan kerää kaikki mahdollinen todistusaineisto joka on miestä vastaan, tai siis eihän tuo ole edes mikään mies.
Jos minä olisin iso korsto tulisin sinun puolestasi ja niska-perse-otteella nakkaisin moisen loiseläjän sun nurkista.
Tsemiä, kyllä lopussa kiitos seisoo. :hug:
 
Mitenkäs sen miehen elämästä saisi tehtyä sellaista helvettiä että se vapaaehtoisesti muuttaisi pois?
Voisiko sinun sukulaiset tulla teille vähäksi aikaa asustamaan?
Voisi tehdä gutaa jos esim isäsi olisi siellä 24/7
 

Yhteistyössä