Itse olen synnyttänyt sekä NKL:ssä että Porvoossa ja jos näitä vertaan, pidin kyllä enemmän Porvoosta. Tosi sympaattinen paikka, lempeä asiansa osaava henkilökunta. Minua ei rajoitetut vierailuajat haitanneet, päinvastoin. Ja saa se isä Porvoossakin olla vaikka koko päivän sairaalalla, mutta toiveina kai oli, että huoneissa sen 13-19. Ihan kohtuullista huonetovereita ajatellen. Naistenklinikalla olin 4 hengen huoneessa, Porvoossahan ei niin isoja edes ole. Perhehuoneita on useampia, tai siis tekevät tarvittaessa tavallisista 2h huoneista perhehuoneen, jos on tilaa ts. ei ruuhkaa. Vissiin keväisin on enempi ruuhkaista. Perhehuoneessahan isän on suotavaa myös yöpyä. Meillä se ei tullut kysymykseen, kun on isompikin lapsi, jota en ois ottanu sairaalaan ikävystymään. Itse sain aivan loistavaa palvelua myös äidinkieleltään ruotsinkielisiltä työntekijöiltä, ja takuulla tulin ymmärretyksi. Meistä oli hienoa, että mieheni pystyi samalla käyttämään äidinkieltään ja minä omaani, joka on siis eri. Tämä ei naistenklinikalla onnistunut.