Kokemuksia Yyterin kylpylästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";24682222]Onko kukaan käynyt? Millainen paikka on lapsiperhettä ajatellen? Kannattaako lähteä Helsingistä sinne asti?[/QUOTE]

Itse porilaisena sanoisin, etten lähtisi Helsingistä asti, vaikka kiva paikka onkin, jos lapset pieniä. Kouluikäisille siellä ei ole mitään, mutta meidän 4 ja 2 vuotiaat kyllä tykkää siellä molskia, ja liukumäkikin sopiva pienemmillekin lapsille. Eri asia sitten, jos matkaan yhdistää talvisaikaan esim jäällä hiihtelyä, pulkattelua yms. Ruoka siellä on hyvää =o)

no se on semmoinen että jos yyteriin on mennyt rantalomaa viettääkseen(siis kesällä) niin voi siellä yhden sadepäivän viettää.
siellä on yks kahluuallas, jossa on semmoinen 2 vuotiaille sopiva liukumäki, sitten iso allas jossa on niitä suihkuja yms. sitten yksi allas uintia varten. siellä on aina ollut aika kylmä ja vesi on viileää miusta kylpyln vedeksi, meidän vilukissa tyttö ei oikein ole siellä pitkiä aikoja viihtynyt(tosin oli reilu vuosikas kun on viimeksi käyty)
turun caribia on myös tuommosta halvempaa hintaluokkaa ja iästään huolimatta kiva paikka, jnkv ränsistynyt vaan.

Vesi siellä on +30 asteista eli ei todellakaan kylmää!! Kylpylän altaita ollaan uusittu, eli lapsille on tullut puuha-allas ja tällä hetkellä sinne on valmistumassa poreallas. Miesten sauna, pesu- ja pukutilat valmistuivat juuri ja naisten puoli uusittiin vajaa vuosi sitten. Kannattaa ilman muuta mennä käymään!!

Yhteistyössä