Kokemuksia ystävänpäiväjuhlista 2-3 v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Tyttö 2,5v. odottaa kaverijuhlia... Kysyi Joulun jälkeen, että mikä on seuraava juhlapäivä? Sanoin, että taitaa olla ystävänpäivä. Nyt odottaa kaveripäivää kuin kuuta nousevaa.

Mitä voisi juhlissa olla? Mielessä 3 kaveria + oma. Kaikki 2-3 v.

Jos syödään jotain herkkua (pillimehu, keksiä). Eka vois olla kyllä joku "suolainen", mikä olisi hyvä?

Sitten jos olisi musiikkia ja voisivat tanssia, puhaltaa vaikka ilmapalloja ja saavat niillä leikkiä. Ehkä joku 1,5 h.

ihan hyvä idea,just pienellä porukalla. Mähän voisinki pitää omalle 3veelle sellaset kanssa!
Menuu vois olla vaikka pasteja/pieni karjalanpiirakka,jätskiä ja mehua.

kuinkahan moni 2-vuotias oikeasti haluaa mennä yksinään johonkin kaverijuhliin...? pitäisköhän ap:n nyt odotta vielä muutama vuosi, kyllä niitä kaverijuhlia sitten saa pitää ihan kyllästymiseen asti. kokoa vaikka palapeliä lapses kanssa, siitä ton ikänen oikeasti nauttii.

saanko arvata: ap:llä yksi lapsi? :whistle:

Palapeliä kootaan kyllä, älä huolehdi :)

Voin mä kutsua äiditkin :) Mutta noi on meillä hoidossa olleet muutenkin ilman vanhempia niin aattelin, että voisi tulla nytkin :) Tuttuja lapsia mulle ja toisilleen.

Mutta ehkä tää oli nyt sitten jotain tosi kauheeta palstan mielestä =)

Palapeliä kootaan kyllä, älä huolehdi :)

Voin mä kutsua äiditkin :) Mutta noi on meillä hoidossa olleet muutenkin ilman vanhempia niin aattelin, että voisi tulla nytkin :) Tuttuja lapsia mulle ja toisilleen.

Mutta ehkä tää oli nyt sitten jotain tosi kauheeta palstan mielestä =)

Eikä oo kauheeta eläkä välitä noista nyrpistelijöitä. Kun kerran tuttuja lapsia niin pidä ihmeessä pikkukekkerit.

Siis täh mikä vastaanotto? Musta taas ihana idea. Mä voisin hyvin kutsua meille kaveribileisiin mun veljien lapset. Ja meillä yksi lapsi joten kaveribileet hyvinkin tervetulleet.. :)

Saippuakuplia, musiikkia ja ilmapalloja. Miksei jotain piirileikkejäkin jos on sen tyylisiä lapsia että innostuu.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä