Kokemuksia XON puistosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Kertokaa kaikki mahdollinen tieto? Ajateltiin porukalla lähteä (minä nyt en luonnollisesti siellä mitään voi tehdä) ja mietin että onko hyvä paikka?

Pitääkö jotain ottaa huomioon?

Ihan loistava paikka, olen käynyt mutta minä en uskalla siellä mihinkään mennä, kaikki kehuu sitä älyttömästi. Lapsille siellä ei ole juuri mitään. Pienille siis. Mutta aikuisille ja nuorille on kovaa kyytiä =)

Siis jos tarkoitat tätä Mikkelissä (tai siis Anttolassa) olevaa Iiro Seppäsen X-On puistoa, niin hukkareissu tulee. Sieltä löytyy benjihyppy, yksi keinu ja sit sellainen tyhmä kumipallo, ja hinnat liikkuu siellä 50e, ehkä halvin oli se keinu, mut ei halpa sekään...oikeasti ei kannata, ainakaan kovin kaukaa....

Joo siis aikuisten kesken oltais menossa! Mutta siellä näyttäis olevan sellainen "tarjous" että 80 ? / henkilö
(sisältää puiston kaikki käytössä olevat laitteet)

Eikös se silloin tarkoita et kattaa KAIKEN?

Mut se ei oikeasti ole mikään puisto, pienellä nurmikkopläntillä keskellä ei mitää, ja ei juurikaan paljon mitään...mut menkää katsomaan ja pettymään. Satuin asumaan melkein vieressä

Kyllä mä ymmärtäisin että kaikki laitteet. Ei varmaan mönkkäreitä ja paintballia mutta muut. On siellä vaikka mitä, se keinu, benji, jättitrampoliini, katapultti, ne kaksi palloa ja ne lentomäet ainakin =)

katapultti ja benji-sama laite mut vaan eri suuntiin lennetään...
lentomäki ei taida olla edes käytössä.
trampalla voi pomppia melkein jokainen kotonaan, naapurista varmaan löytyy ainakin :laugh:

Yhteistyössä