Kokemuksia windows live hotmailista?

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
ihan samoten toimii kuin tavan mesekin, enemmän vaan jotain olio-juttuja, tosiaan täytyy hieman totutella mutta mä olen ollut tyytyväinen

Live messenger mulla onkin, mutta nyt mietin live hotmailia, siis sähköpostia...

Tosta live mesestä olen kuullut melkeinpä vaan negatiivisia kommentteja

:|
 
en vaihtais! :x
meille ku se laitettiin nii ei toimi ei sitte millään! |O nytki ollu jo tosi pitkään niin että pääsen kirjautuun vasta illalla noin klo 20 vaikka aina ku oon tässä koneella niin koitan kirjautua :headwall: profiilikuvat ei näy puolin eikä toisin,tiedotteita ja kuvia ei voi lähetellä ku aina tuntuu tökkivän,mitään hyvää en keksi tähän hätään |O

en ikinä vaihtais tuohon mutta ku nyt ei enään kuulemma saa mistään sitä vanhaakaan versiota :headwall:

ai,mä nyt taisin sekottaa...en tiiä mistä sä puhut mutta mä puhuin live mesestä ja menee hermo ku taas tässä koko ajan koitan kirjautua ku ois kaverille asiaa... |O
 
vieras
Minä kokeilin mutta vaihdoin siihen tavalliseen takaisin, ainakaan silloin kun kokeilen se hotmaili ei toiminut kunnolla. Live messengerin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
ihan samoten toimii kuin tavan mesekin, enemmän vaan jotain olio-juttuja, tosiaan täytyy hieman totutella mutta mä olen ollut tyytyväinen

Live messenger mulla onkin, mutta nyt mietin live hotmailia, siis sähköpostia...

Tosta live mesestä olen kuullut melkeinpä vaan negatiivisia kommentteja

:|

oho..lukihäiriö vissiin :ashamed:
juu mulla ei oo sitä live hotmailia..mä oon ihan tyytyväinen tohon vanhaan
 
No enpä kyllä taida vaihtaa sitten tuota vanhaa hotmailia...
Ja kyllä mullakin tuo live mese kettuilee, välillä ei pääse kirjautumaan ja sitten jonkin ajan kuluttua onnistuu. Siskolla oli sama kirjautumisongelma, tai siis ei päässeet enää ollenkaan meseen, jostain sitten löysivät mesen vanhan version ja taas toimii =)
 

Yhteistyössä