N
neuvoton
Vieras
Olen hoitovapaalla oleva äiti ja mietin miten eron tullessa lapsen (1v 4kk) asumisesta päätetään. Lapsella on hyvä isä, mutta en uskoisi hänen pärjäävän vuoroviikko-systeemillä. Olen lasta enimmäkseen hoitanut ja on todella minun perääni. Tiedän, että mies tulee vaatimaan tätä vuoroviikko-asiaa ihan periaatteesta. Minulla ei olisi sitä mitään vastaan, kun lapsi on hiukan vanhempi ja siihen totuteltaisiin. Mies voisi tulla luokseni lasta hoitamaan koska vaan ja vaikka pitää luonaan kun haluaa. Minkälaiset mahdollisuudet minulla on saada lapsen lähivanhemmuus vai pakotetaanko tähän vuoroviikko-systeemiin jos mies vaaatii.
Itse en haluaisi mihinkään loan heittoon lähteä ja suostuisin vuoroviikko-asiaan jos näkisin sen oikeasti lapsen parhaaksi.
Miten olette ratkaisseet asumisasiat jos on iso kallis asunto jota ei ole varaa maksaa?
Kiitos kaikista asiallisista ja rohkaisevista neuvoista.
Itse en haluaisi mihinkään loan heittoon lähteä ja suostuisin vuoroviikko-asiaan jos näkisin sen oikeasti lapsen parhaaksi.
Miten olette ratkaisseet asumisasiat jos on iso kallis asunto jota ei ole varaa maksaa?
Kiitos kaikista asiallisista ja rohkaisevista neuvoista.