Kokemuksia: tytön vai pojan murkkuikä ollut "pahempi"?

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
poikien murkkuikää ei edes huomannut, mutta tyttö alkaa tulla murkkuikään, ja sen kyllä huomaa. sitähän sanotaan, että yksi tyttö vastaa kymmentä poikaa
Eiks se ennemmin oo niin ettei sitä poikien murrosikää sillei huomioda kun tytön..
 
Iiks, jotenkin jo etukäteen jännittää ja aavistelee lasten luonteiden mukaan,että mitä tuleman pitää,mutta sittenhän sen vasta näkee. Ainakin varhaisteinipoika tuntuu olevan sitä tyyppiä, että sanoo joojoo jos kielletään, ja tekee sit kuitenkin niinkuin itse haluaa :whistle:
 
vieras
Tyttö oli esikoinen ja vaikeampi tapaus, pojan kanssa menikin sitten rennommin toki ei hänenkään kanssaan ihan helpolla päästy esim. kerran tuli 250 ? puhelinlasku kun poika oli vähän soitellut minun puhelimella.
 
ei enempää tyttöjä kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
poikien murkkuikää ei edes huomannut, mutta tyttö alkaa tulla murkkuikään, ja sen kyllä huomaa. sitähän sanotaan, että yksi tyttö vastaa kymmentä poikaa
näin meilläkin. pojat kiltit ja helpot 14, 12 ja 7 v tyttö 12 v ja aivan kauhea.
 
vieras
Äitini on aina sanonut että mun, esikoisen, murkkuikä oli se pahin. Siskoni ja veljeni olivat ihan lauhkeita tapauksia ja touhusivat vaan harrastuksiensa parissa teinivuodet siinä missä mä join salaa viiniä puskassa kavereiden kanssa.. :)

Mutta en ollut äidille ilkeä, kunhan vaan keinottelin ja jouduin joskus hankaluuksiin.
 

Yhteistyössä