Kokemuksia tuplarattaista (Carena & Graco)

Meillä on nyt 1v6kk tyttö ja kakkonen tulossa parin kuukauden päästä. Haluan helposti kokoontaitettavat tuplarattaat ja vaihtoehtoina tällä hetkellä Carena Double Swing ja Gracon Quattro Tour Duo. Gracossa mietityttää pienet renkaat. Onko ne raskaat ja hankalat jos on lunta? Tietty kaikki ovat silloin raskaampia työntää, mutta siis huomattavasti hankalampia kuin isompipyöräiset. Carenasssa mietin leveyttä. Mahtuuko niillä kaupoissa liikkumaan hyvin? Etenkin kassat tuntuvat olevan kapeita. Entä ihan normi ovista liikkuminen? Ovatko peräkkäin olevat raskaampia/hankalampia käytössä?

Meillä on koiriakin ja ulkoilla pitää rattaiden kanssa. Pääasiassa ihan asfaltti/hiekkatie kulkua, mutta kuitenkin. En halua kaksia rattaita, vaan yhdet kätevät.

Minulle kaupattiin herquleksiakin, joissa yksi etupyörä (mallia en muista).

Kaikki kommentit erittäin tervetulleita. Mä oon ihan pihalla!
 
Mulla on kokemus yksistä carenan tuplista (ihan satavarma en ole että oli carena, mut melko varma) oli kolmipyöräset. Tutulla semmoset ja kerran kokeilin työntää. Oli erittäin raskaat ja korkeat ja mun lyhkäsenä ihmisenä melkein toivoton kääntää risteyksessä.

Sit oon työntäny kahenlaisia emmaljungia, toiset oli tosi vanhat (en tiiä mallia) ja ne oli tosi keveät. Toiset vähän uudemmat ilmakumipyörillä ja tosi raskaat. No, nää nyt ei noihin liittyny, mut eroja niissä on paljon keveydessä =)
 
hih
Carenat on niin takapuolesta... Sekä yksinistuttavat että tuplat. Hajoo käsiin. Kerran sen virheen tein, että menin sellaset ostamaan ja nyt on uudet eteisessä, kun oli tosi karmeet... Että voin myydä sulle, jos kiinnostaa... ;)
 

Yhteistyössä