Kokemuksia/tietoa ruusunjuuresta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä79

Jäsen
13.05.2004
104
0
16
Onko kellään kokemuksia ruusunjuuresta? Houkuttelevan mainoksen, joka lupasi jaksamista, mielenvirkeyttä, tarmoa, seksuaalista halukkuutta ja ties mitä kaikkea muuta, innoittamana lähdin etsimään tietoa ja kokemuksia. Tähän huonosti nukuttujen öiden sekoittamaan vauva-/taaperoperheen arkeen tekisi kyllä pieni piristys ihan hyvää! Mutta en suinpäin uskaltanut tilata kyseistä tuotetta koska mielessä pyörii monenlaisia kysymyksiä; voiko imetyksen aikana käyttää, onko varmasti turvallinen tuote, haittavaikutuksia??, onko luotettava firma, onnistuuko tilauksen lopettaminen ongelmitta niin halutessa (natura medical pharma tai jotain sinne päin...)?
Valaiskaa kokeneemmat! :)

Minä sain viime kesänä oikein puhelinsoiton tuolta firmalta. Otin jonkun pilleripurkin joka lupaa parantaa keskittymiskykyä ja muistia. :D Muuten ihan jees, mutta enhän minä muistanut niitä pillereitä popsia, joten ei mun muisti ainakaan parantunut :snotty: Peruin koko jutun melkein heti joten kerran kuussa tulevat pilleripurkit jäi sit tilaamatta :whistle:

Pidemmän päälle ne ei kyllä ainakaan auta. Ongelmien syytä on lähdetävä hakemaan jostain ja selvitettävä kunnolla.
Esim väsymys ei poistu kun nukkumalla, ulkoilemalla ja apua vois löytyä myös vuorokauden lomasta oman ukon kanssa...
Lapsen vahdin saaminen onkin sitten toinen juttu.
Meillä sen saa justiinsa sitten kun on itse jo niin väsynyt että alkaa tukka lähteä päästä...
Jos sitä apua sais ajoissa ei ehkä tarttis repiä tukkaa päästä :/
No tsemppiä ja jos kokeilet niitä niin tule kertomaan kokemuksia :D
Kipsu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 10:05 Kipinätär kirjoitti:
Pidemmän päälle ne ei kyllä ainakaan auta. Ongelmien syytä on lähdetävä hakemaan jostain ja selvitettävä kunnolla.
Esim väsymys ei poistu kun nukkumalla, ulkoilemalla ja apua vois löytyä myös vuorokauden lomasta oman ukon kanssa...
Lapsen vahdin saaminen onkin sitten toinen juttu.
Meillä sen saa justiinsa sitten kun on itse jo niin väsynyt että alkaa tukka lähteä päästä...
Jos sitä apua sais ajoissa ei ehkä tarttis repiä tukkaa päästä :/
No tsemppiä ja jos kokeilet niitä niin tule kertomaan kokemuksia :D
Kipsu

Joo kyl taitaa jäädä testaamatta tällä kertaa. Kyllä tollaset ihmelääkkeet vähän mietityttää mut kun menevät lupaamaan tälläselle haluttomalle zombielle seksuaalista halukkuutta niin väkisin mielenkiinto herää... :laugh: Se vuorokauden loma ukkokullan kans kyllä tekis varmasti terää monessakin suhteessa. ;) Lapsenvahtikin varmasti löytyis, anoppi on niin innokas, mut kun vaavi lähestyy vasta puolta vuotta niin ei vielä viittis millään jättää sitä pitkäksi aikaa. Isosisko kyl jo pärjäis. Ja nyt kyllä onneksi näyttää siltä et vähän paremmin yöt alkaa menemään...edes joskus... katotaan niin ens yönä valvotaan kun menin kehuskelemaan... :)
-Äippä-

Yhteistyössä