Kokemuksia! Tatuoinnista lähti värit,kun iho oli auringossa vähän palanut, pysyykö uusintä värjäys siinä?

• Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti
erika
mulle tehtiin kk sitten tatuointi selkään ja selkä oli vähän palanut, ei pahastikuitenkaan, kuvaa tehdessä lähti ihoa ja väriä ja nyt musta kuva on harmaa pääsääntösesti ja ens viikolla ois uusinta värjäys, onko kellään kokemuksia tuleeko väri nyt pysymään vai ei??

Ja nyt mustat ohuet viivat ovat semmoset epätasaset/röpölöiset, johtuuko tuokin siitä että väriton lähtenyt?

Kumpion parempaa rasvaa kuvan värjäämiseen punainen bebanthen vai sininen bebanthen?

hmm
Minkälaisessa liikkeessä teetit tuon tatuoinnin. Meinaan mulla on ollu nyt 6 vuotta niskassa musta/vihreä tatuointi ja siitä ei oo tippakaan värit haalistunut vaikka niska onki palanu useaan otteeseen.. kuullostaa vähän sille että tatuoija ei oo tehny hyvää työtä.. suosittelen rasvaksi helosania. Toivottavasti selkäsi iho on parantunut siitä palamisesta sillä sitä ei saa tatuoida jos iho punoittaa tai on ärtynyt..

erika
iho oli siis palanu ennen kuvan ottamista ja iho ei punottanut, oli tavallaan ehkä saanut liikaa aurinkoa ja värit lähti hentojen rupien mukana. Samalla kunkuvaa teki siitä irtos ihoa ja väriä ja kuvan tekijä kysy olenko tämän kesän aikan polttanut selän?

Mulla oli viimeksi helosania, en tykänny yhtään oli tosi lirumaista.

erika
mä oon 30v.

Ja kuva on vasta kuukauden vanha ja värit siis lähti parantumisvaiheessa, rupien mukana ja varmaan ajan myötä haalistuukin, mutta nyt mulla ois uusinta värjäys ja olisinkokemuskia halunnu onko muilla pysyny väri jos on värit lähtenyt ja tehty uusinta värjäys?

Oli varmaan toi alkuperänen tekstihiukan epäselvä, soriiiii :)

Lähteehän se väri rupien mukana, jos niitä rapsuttelee. Sen ruven pitää itestään antaa parantua ja irrota. Helosan on kyl parempi rasva eikä ainakaan mun tuubissa mitään lirua ole... Oisko siinä aineet erottunu tai sit on ollu pilalla?

Mulla on pysyny uusintavärjäys. Tosin se tehtiin, koska iho ei ollu ottanu väriä (alottelija se tatskaajakin). Otin sellaseen aikaan ettei voinu palaa eikä ollu palanu edellisenä kesänäkään. Ihon polttamisen kanssa pitäs olla tosi varovainen... Ite en sinuna olis ihon kärtsäämisen jälkeen ottanu, vaikka kuinka oli punotus jo pois. Jatkuuhan se ihon paraneminen pitkän aikaa senkin jälkeen.

erika
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Lian pintaan tehty. Ammattiylpeä tatuoija korjaa veloituksetta.

Joo, mun ei tarvi mitään maksaa uusintavärjäyksestä, kuuluu kuulemma takuuseen.

En ole raapinut rupia.

Ja myönnän et moka oli ehkä mun koska en edes aatellu et toi ihon palaminen vois vaikuttaa, koska selkä ei ollut kunnolla palanut, ei ollut punottanut missään vaiheessa, kutissu vaan, muta nyt ois viikon päästä se uusinta värjäys ja aattelin et pysyykö se sitten vai joutuuko monesti vielä uudestaan värjäämään....

no
Alkuperäinen kirjoittaja erika:

En ole raapinut rupia.

Ja myönnän et moka oli ehkä mun koska en edes aatellu et toi ihon palaminen vois vaikuttaa, koska selkä ei ollut kunnolla palanut, ei ollut punottanut missään vaiheessa, kutissu vaan, muta nyt ois viikon päästä se uusinta värjäys ja aattelin et pysyykö se sitten vai joutuuko monesti vielä uudestaan värjäämään....
Ei se ole sun moka koska et sä voinnu tuollaisesta tietää,vaan sen sun tatuoijan olisi pitänyt sanoa ja nähdä siitä ihosta ettei siihen voi mitään tehdä.

Munkin tatuoija suositteli helosania,muistaakseni oli niin että bebanthen ei anna ihon hengittää yms joku sellainen syy.

googleheimen
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
mulla on uudestaan värjätty ja on pysyny,mä vaan jouduin maksamaan siitä että kuvan tekijä korjas tekelettään!!!!!
HUHU! Mulla on aina sanottu että jos tulee ongelmia kuvan kanssa tai haalistuu niin tottakai korvataan ja tehdään korjaukset ilmaiseksi..

erika
Alkuperäinen kirjoittaja no:

En ole raapinut rupia.

Ei se ole sun moka koska et sä voinnu tuollaisesta tietää,vaan sen sun tatuoijan olisi pitänyt sanoa ja nähdä siitä ihosta ettei siihen voi mitään tehdä.

Munkin tatuoija suositteli helosania,muistaakseni oli niin että bebanthen ei anna ihon hengittää yms joku sellainen syy.

kiitos, joo tää oli mun eka kuva :)

Ehkä sitkäytän tota helosania, musta vaa nyt viimeksi tuntu etlaitto sitä kuinka vähän vaan niin aina iho oli rasvasta valkonen, kuuluuko olla niin? vai kuinka vähän sitä pitäs sitten laittaa?

no
Alkuperäinen kirjoittaja no:

En ole raapinut rupia.

kiitos, joo tää oli mun eka kuva :)

Ehkä sitkäytän tota helosania, musta vaa nyt viimeksi tuntu etlaitto sitä kuinka vähän vaan niin aina iho oli rasvasta valkonen, kuuluuko olla niin? vai kuinka vähän sitä pitäs sitten laittaa?
No sen ihon pitäisi olla ihan reilusti siinä rasvassa.

Yhteistyössä