Kokemuksia tästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plösö

Vieras
crosstrainerista? //www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=414402&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10045&categoryId=38657

Kannattaako ostaa? Aloittelijalle tulossa..

Meillä Hobby Hallista tilattu Solifer. Kyl kait se hyvä ois jos viittis sitä käyttää :D
Tällaisel plösöl turhankin hölkkämäinen liike. Tykkäisin enemmän jos siin ois enemmän kävelyn kaltainen liike. 5min. ja ihan kuollu. Reidet ja takapuoli kyl tulee kipeeks ja hien saa pintaan :)

Vilinäiti linkityksestä :) Noh tuollaista Soliferiakin oon katellu Huutonetistä mutta sellaisen eron huomasin verrattuna tuohon Ironbodyn crossariin että Soliferissa on hihnavastus ja Ironbodyssa magneettivastus. Osaako kukaan kertoa kumpi parempi ja mikä se ero käytännössä on?

Alkuperäinen kirjoittaja plösö:
Vilinäiti linkityksestä :) Noh tuollaista Soliferiakin oon katellu Huutonetistä mutta sellaisen eron huomasin verrattuna tuohon Ironbodyn crossariin että Soliferissa on hihnavastus ja Ironbodyssa magneettivastus. Osaako kukaan kertoa kumpi parempi ja mikä se ero käytännössä on?

Jaa-a :D
Vertailin vain Hobbarin laitteita. En ottanu halvinta mutten tosiaankaan kalleimmasta päästäkään.
Hihna ainakin ihan selvä sellanen renkula kulkee sen mötiskän sisäl. Magneetista en osaa sanoa. Ellipsinen askellus kuiteskin on eli ei pyöreä kuten kuntopyörissä.:)

Alkuperäinen kirjoittaja plösö:
Juu-u..taidan päätyä tohon anttilan versioon ku näyttäs kotiinlujetuskin olevan vain 14e :D

Ei oo paha. Hobbaris kotiinkuljetus 40e ja olikos joku muukin maksu vielä. Kivasti nosti laitteen hintaa :/
Mutta kun oli vaan pakko saada :D

Pakko vaan tosiaan alkaa jotain tekee tälle kropalle..eilen kävin kuntosalilla vaan totesin heti ettei oo mun paikka,ennemmin teen kotona jotain ja käyn vaik lenkillä

Yhteistyössä