C
Chica loca
Vieras
Kokemuksia Tammisaaren synnytyssairaalasta / Kätilöopistosta /Naistenklinikasta??? Synnytys lähestyy ja olen tässä kolmen vaiheilla, että mihin synnyttämään, ja kaipaisin asiasta tietäviltä kokemuksia ja kommentteja? :flower: (Raskaus mulla siis edennyt normaalisti, nyt rv 36+3.)
Jelppivä! =)
Jelppivä! =)