Kokemuksia Tammisaaresta/Kätilöopistosta/Naistenklinikasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chica loca
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Chica loca

Vieras
Kokemuksia Tammisaaren synnytyssairaalasta / Kätilöopistosta /Naistenklinikasta??? Synnytys lähestyy ja olen tässä kolmen vaiheilla, että mihin synnyttämään, ja kaipaisin asiasta tietäviltä kokemuksia ja kommentteja? :flower: (Raskaus mulla siis edennyt normaalisti, nyt rv 36+3.)

Jelppivä! =)
 

Yhteistyössä