Kokemuksia synnyttämisestä Jorvissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miumau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä synnytin 9 vuotta sitten Jorvissa ja synnytyssalissa oli ihana kätilö joka hoiti synnytyksen.Mutta sitten kun piti osastolle lähteä tulikin sellanen hoitaja että ei ollutkaan ihan niin mukavaa. Mut laitettiin pyörätuoliin istuun ja vauva syliin ja ei kun menoks kiireellä. Ei siinä muuten mitään mut mulla oli mennyt 1,5 litraa verta (hb oli 52) meinasin pyörtyä ja muistan kuinka puristin vauvaa tiukasti ja kädet oli ihan hyytelöä. Osastolla sama meininki jatkui. Piti hoitaa vauvaa ja yksin pärjätä.Vastaukset oli tiuskimista. Että semmosta oli mulla silloin.

Tästä nyt 2 päivää päälle 2 vuotta, kun Jorvissa synnytin. Enkä voi kun kehua. Ihana kätilö salissa (tai siis tarkkailuhuoneessa, kun oli ruuhkaa ja salit täynnä :D ), ja osastolla myös ihana vastaanotto, ja kovasti huolehtivat musta ja mun jaksamisesta (vauvan isä oli kuollu 2 vkoa aikasemmin).

Ilman kivunlievityksiä synnytin, vaikka synnytyskertomuksessa lukeekin ilokaasu, kun kätilö mulle maskia tarjosi, jonka heitin pois, ei ollut mun juttu...

Kolme vanhinta lastani olen synnyttänyt Jorvissa ja voin lämpimästi suositella =) Henkilökunta on ammattitaitoista ja työhönsä perehtynyttä. :)
Siellä huolehdittiin myös äidistä ja äidin kunnosta/paranemisesta, ei pelkästään vauvan.

Oon synnyttänyt Jorvissa huhtikuussa -04 ja heinäkuussa -06 ja taas vuodenvaihteessa menossa :) Ihanat kätilöt olleet jokaisella kerralla, myös osaston hoitajat todella sydämellisiä ja olivat kiinnostuneita myös mun olotilastani vauvan ohella. Ihana paikka ja ihana henkilökunta :heart:

Minä kanssa tykkäsin synnyttää jorvissa.Aivan ihana henkilökunta ja niin kuin tossa mainittiin pidettiin äidistä ja lapsista hyvä huoli.
Ennen,kuin kotiin päästii niin hoitajat vei miehen ja vauvan mukanaan ja opetti miehelle vaipanvaihdot,kapaloimisen,kylvettämisen ja syöttämisen(poika sai heti pullosta maitoa).
Mulle jäi hyvä mieli ,kun sieltä kotia lähdettiin.

Yhteistyössä